Strona 37 z 37

: 29 sie 2010, 22:54
autor: osa
Dęboszczak pisze: 517 i 507 powinny kończyć na Emlii Plater (517 w sumie na Naruciaku) ale jako rozdzielne linie zwykłe, bardzo często jeżdżące.
To po co ten buspas w Alejach Jerozolimskich?
Zdziwionym pomysłowi obcinania bemowskiej i targówkowskiej końcówki 507 i 517 odpowiem tak:
- 517 na Targówku i tak konsekwentnie ścina ZTM, nie wiadomo, czy da się toto uchować po rozkopaniu pl. Wileńskiego
- 507 od Górczewskiej ma kilka dubli, w dodatku już za parę dni będzie się musiało przebijać wokół rozkopanej Prostej. Proponuję wycofać ze Znanej 520 (tam 155 i 159) i przez Księcia Janusza, Dyw. 303, Radiową, Wrocławską, Żołnierzy Wyklętych, Piastów Śląskich, Powst. Śl. na Nowe Bemowo.

: 29 sie 2010, 23:51
autor: Bastian
osa pisze:To po co ten buspas w Alejach Jerozolimskich?
Spytaj kogoś, kto go uważa za potrzebny =;
osa pisze:Proponuję wycofać ze Znanej 520 (tam 155 i 159)
155 ma przed sobą los znany, a nie Znany.

: 30 sie 2010, 0:56
autor: pasażer
Po jaką cholerę jest powrót tego E-5 do piachu z nim, 507 zostawić tak jak jest tyle że to metro teraz trochę na wywija. Powrot w sobotę to bzdura czyba ,że za kilka dni zmienią go na jakąś 2**. Bo taki pwrot sugeruje zrobienie z E-5 całodziennej linii.

: 30 sie 2010, 7:08
autor: pawcio
Żadne calodzienne 2xx. Ot data zamknięcia Prostej wypada w sobotę, więc wówczas wchodzi w życie cały pakiet zmian. Ale realnie E-5 ruszy w poniedziałek 13.09.

: 30 sie 2010, 9:15
autor: reserved
Bastian pisze:Spytaj kogoś, kto go uważa za potrzebny =;
Nie wnikając w to, czy jest potrzebny czy nie (chociaż ja i tak jestem za autobusami w Alejach kosztem samochodów) jakaś konsekwencja musi być. Jeśli tworzy się tam bus-pas to się tworzy nowe linie a już w żadnym wypadku nie tnie tych co są.

: 30 sie 2010, 10:16
autor: marko80
Ale przeciez tramwaje przestają kursować kasprzaka i prostą 6 wrzesnia to skad data 11 wrzesnia?

: 30 sie 2010, 10:24
autor: pawcio
Bo zamknięcie dla ruchu kołowego ma inną datę niż tramwajowe.

: 31 sie 2010, 14:35
autor: osa
Bastian pisze:
osa pisze:Proponuję wycofać ze Znanej 520 (tam 155 i 159)
155 ma przed sobą los znany, a nie Znany.
W sensie, że musi wylecieć ze Świętokrzyskiej? A co szkodzi zachować równolegle na Grzybowskiej. Jako połączenie części Powiśla z górą skarpy 155 sprawdzało się od lat. Fakt, że wozi powietrze do Karolina, ale czy to powód, by likwidować w całości? A jeśli nawet, to na Znaną w miejsce 422 (zlikwidować to wreszcie - proszę jako przypadkowy pasażer tego dziwa kursującego raz na 20 min, w zamian za częstsze 131) i 520 mogłoby dojeżdżać 159 i 197.