Miasto Legionowo ogłosiło przetarg na obsługę bezpłatnych linii
link do BIP a w nim sporo nowości:
D1 korekta trasy:
Józefów Główna – Wspólna – Grudzie – Zegrzyńska – Piaskowa – Al. Sybiraków – Zegrzyńska – Warszawska –
Jagiellońska –
Piłsudskiego – Sobieskiego – Krasińskiego – Sowińskiego –
Mickiewicza .
Bus 40 osobowy, jedno wejście, rocznik minimum 2007., silnik Euro IV. Częstotliwość DP 60, Sobota 60, DS -.
D2 wydłużenie trasy:
PKP Legionowo – Kościuszki – Piłsudskiego – Sobieskiego –
Parkowa –
Jagiellońska – Rondo Poniatowskiego – Gdańska - PKP Legionowo-Przystanek -
Gdańska –
Rondo Poniatowskiego -
Jagiellońska –
Nowobarska – (powrót:
Piastowska -
Krakowska -
rondo Poniatowskiego) -
Tunel –
Al. Róż –
Al. Legionów –
Cynkowa –
Suwalna –
Osiedle Młodych
I tu największa niespodzianka - autobus 11-12m, niskopodłogowy lub niskowejściowy, drzwi w układzie 2-2-2, rocznik minimum 2007., silnik Euro IV. Częstotliwość DP 60, DS -.
D3 zmiana trasy:
Osiedle Młodych – Suwalna – Cynkowa – Al. Legionów –
Wyszyńskiego –
Kolejowa –
PKP Legionowo Piaski -
Piaskowa –
Szwajcarska –
PKP Legionowo -
Plantowa –
Roi -
os. Nowy Bukowiec – (powrót: Wrzosowa – Wąska – Szwajcarska...).
Bus 40 osobowy, jedno wejście, rocznik minimum 2007., silnik Euro IV. Częstotliwość DP 60, DS -.
Odnośnie wszystkich linii:
Niestety jeśli wierzyć rozkładom jazdy stanowiącym załącznik do dokumentacji, kosztem wydłużenia tras i kursowania linii do około godz. 21 spada częstotliwość kursowania z obecnych 30 do 60 minut. Jak na dowozówkę do pociągu to bardzo słabo. Przystanek KS. SKORUPKI wypada z obsługi i tym samym cały ciąg Jagiellońskiej między Parkową a Piłsudskiego. Trochę osób jednak na tym odcinku obecną linią D3 jeździ.
Żaden z obecnie kursujących na liniach autobusów nie spełnia wymogów miasta określonych w przetargu. Może być ciekawie.