Strona 362 z 375

Tabor Kolei Mazowieckich

: 07 maja 2018, 14:17
autor: fik
Generalnie jeżdżenie pociągami z postojami przy każdej latarni 160 km/h jest całkowicie pozbawione sensu, bo odzyski czasowe są niezauważalne. Oczywiście odrębnym tematem jest prawie całkowity brak pociągów przyspieszonych, które 160 jeździć mogłyby i powinny; tymczasem jest ich garstka, a i w tej garstce 160 normą nie jest.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 11 maja 2018, 22:49
autor: zxcvbnm
Wreszcie jakieś media to zauważyły (pierwszy punkt o taborze): http://tvccls.pl/2018/05/10/spolecznosc ... ni-gorzej/

Tabor Kolei Mazowieckich

: 14 maja 2018, 20:24
autor: MilosnikKomunikacji
Zmusić Koleje Mazowieckie, ciekawie ;)

Tabor Kolei Mazowieckich

: 31 sty 2019, 22:25
autor: alojz
http://inforail.pl/mazowieckie-gamy-wyc ... 11946.html
Mazowieckie Gamy wycofane z ruchu. Problemy ze sterowaniem

Tabor Kolei Mazowieckich

: 01 lut 2019, 21:19
autor: Loui
Nie pierwszy i nie ostatni raz stoją w krzakach pod szopą.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 05 sie 2019, 15:33
autor: Emyl
Ten fantastycznie mały napis na wyświetlaczach bocznych Flirtów to zostanie kiedyś powiększony czy nie?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 27 paź 2019, 21:40
autor: zxcvbnm
Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 28 paź 2019, 12:04
autor: kveld
zxcvbnm pisze:
27 paź 2019, 21:40
Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Skoro niedawno jeździł w Żmigrodzie, a sam UTK ma 60 dni na przekładanie papierów, to sam sobie odpowiedz na to pytanie.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 05 lis 2019, 11:46
autor: Kracho
Czy istnieje jakiś serwis/wykaz z informacją jaki rodzaj taboru KM jest wysyłany na konkretne połączenie/linię?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 18 lis 2019, 17:11
autor: kajo
kveld pisze:
28 paź 2019, 12:04
zxcvbnm pisze:
27 paź 2019, 21:40
Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Skoro niedawno jeździł w Żmigrodzie, a sam UTK ma 60 dni na przekładanie papierów, to sam sobie odpowiedz na to pytanie.
Właśnie starałem się znaleźć jakiś nowszy artykuł mówiący kiedy przyjadą Flirty i jedyne co znalazłem to od nowego rozkładu, ale wydaje się to nierealne, wiadomo może coś na ten temat? Źle szukam? Koleje Mazowieckie się nie chwalą?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 18 lis 2019, 21:32
autor: zxcvbnm
Oficjalnie - "pociągi wejdą do eksploatacji w pierwszej połowie 2020 r. w czasie trwania nowego r.j.", ale nie potrafią podać konkretnego miesiąca co jest bardzo zastanawiające.
Nieoficjalnie - opóźniona homologacja, najwcześniej to luty. Nie tylko PESA ma opóźnienia. (Aby wyjechał w listopadzie na testach w Żmigrodzie powinien być już w lipcu).

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 lis 2019, 6:19
autor: Michalk001
Czy EN57AL są ostatnio w jakimś stopniu modernizowane? Wczoraj jechałem EN57AL-1657 i miał zupełnie inny sygnał otwierania drzwi. Sygnał jest identyczny jak w najnowszych Elfach 2 i po raz pierwszy się spotkałem żeby był zastosowany w innym składzie.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 lis 2019, 11:01
autor: zxcvbnm
To cecha najnowszej partii modernizacji, tzn. 39 składów modernizowanych w latach 2016-2017.
Jestem za wymianą dźwięków we wszystkich modernizacjach - to co odstawiono w AKM v. 2013 i AL v. 2014-2015 jest koszmarne.
Zdaje się, że teraz zunifikowano pewne elementy i te same dźwięki stosowane są w nowych składach, czy ELF2 czy Impuls 2.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 lis 2019, 21:16
autor: Michalk001
zxcvbnm pisze:
23 lis 2019, 11:01
To cecha najnowszej partii modernizacji, tzn. 39 składów modernizowanych w latach 2016-2017.
Jestem za wymianą dźwięków we wszystkich modernizacjach - to co odstawiono w AKM v. 2013 i AL v. 2014-2015 jest koszmarne.
Zdaje się, że teraz zunifikowano pewne elementy i te same dźwięki stosowane są w nowych składach, czy ELF2 czy Impuls 2.
Faktycznie ten nowy sygnał jest dużo przyjemniejszy dla ucha i zarazem dość charakterystyczny.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 30 sty 2020, 18:13
autor: zxcvbnm
Ile jeszcze będzie trwał ten cyrk z Flirtami 3 dla KM? Opóźnienie wynosi już kilka ładnych miesięcy, a one wciąż na testach... Z takim tempem odbiór będzie gdzieś w kwietniu. Widocznie Stadler uznał, że bez przeszkód będą testować eksperymentalny system ETCS2 B3 ich produkcji i nikt nie będzie domagał się kar... oby się przeliczyli. Czas biegnie, luty to już 3 miesiące.