Ponoć w połowie grudnia zabrano pierwszą partie 10 sztuk w najlepszym stanie w celu dalszej odsprzedaży a chętni są.
Warbusowe wozy nie które już walczą z Ukraińskim stanem dróg.
Ponoć w połowie grudnia zabrano pierwszą partie 10 sztuk w najlepszym stanie w celu dalszej odsprzedaży a chętni są.
ZUS to pierwsze co firma przestaje płacić przy problemach finansowych.
Tu sobie możesz poczytać:
Zawsze można sobie sprawdzić Pomoc de minimis
Dzięki, zapomniałem o tym że w przetargach załączany jest wzór umowy.alojz pisze: ↑26 gru 2023, 11:13Tu sobie możesz poczytać:
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2017/1 ... -lini-103/
Arriva zapewne dobije do 50 brygad na su12, jeśli faktycznie przejmie 4 brygady 121 w DP i nic w zamian nie odda.ashir pisze: ↑26 gru 2023, 19:47W sytuacji, jeżeli od stycznia Mobilis będzie wystawiał tylko 25 brygad MIDI to naturalnym krokiem powinno być dobicie do maksimum na pozostałych kontraktach, w tym do 25 brygad dla Michalczewskiego. Taryfa ulgowa nie może trwać wiecznie. Tym bardziej, że sytuacja tylko się pogarsza. Nie widać żadnych skutecznych działań wdrożonych przez Panią Prezes. W wielu miastach są problemy kadrowe, ale też w wielu miastach zauważalne są działania mające na celu rozwiązanie lub zminimalizowanie ilości wypadających kursów.
Wyjadą. Jaka jest różnica dla pasażera czy kurs obsługuje planowy "zaITS" czy nieplanowy "zaITS"? Jak na 152 wyjeżdża Relobus za Michalczewskiego to jest dla pasażera różnica czy dana brygada planowo należy do Michasia czy też trafiła do Relobusa w wyniku obniżenia planu dla drugiej firmy? Tak samo w przypadku MZA. Nie ma miejsca dla firmy, która jest nierzetelna, nie realizuje wszystkich kursów, nie podejmuje realnych i skutecznych działań w zakresie zapełnienia pełnej obsady. Za taką sytuację można winić również ZTM i UM, które przymykają oko i udają, że problem nie istnieje. Jaką korzyść UM/ZTM/pasażerowie mają mieć w ochronie prywatnej firmy, która świadczy znikomą działalność w skali wszystkich przewozów w sieci WTP? Bo firma padnie i kto inny będzie musiał obsłużyć 10 brygad? Jak trzeba było to i 125 brygad nie było problemem zastąpić. A czy przypadkiem od stycznia Mobilis nie ma mieć tylko 25 brygad MIDI? I to z winy ZTM, bo Mobilis za pierwszym razem był gotów za adekwatną stawkę jeździć pełny pakiet. Jeżeli tak się stanie to jest to kolejny dowód, że nie ma co się bać "utraty" tych kilku, kilkunastu brygad.
Mam wrażenie, że niektóre zmiany obsługowe są robione jako "alibi" i pozorowanie równego traktowania ajentów. Skoro Pani Dyrektor Strzegowska nie chce "przyłożyć" ręki do upadku firmy swojej koleżanki to jaki sens mają takie świąteczne zmiany jak przekazanie całego 135 (4 brygady), jak później kochany ajent nie obsługuje żadnej brygady? Za obsługę ostatniej nocki też powinno im się podziękować. Jaki to ma sens, jak notorycznie jest problem z obsługą, a brak brygady dotkliwy dla pasażerów? Chyba tylko po to, żeby w razie czego iść w zaparte, że Michalczewski nie jest traktowany, jak święta krowa.