ArturS pisze:Pisałeś, że nie obchodzi Cię jaki numer będzie miał autobus w drodze Twojej do
Centrum, więc zapytałem, czemu autobus a nie tramwaj, nie raczyłeś odpowiedzieć
Na szczęście Twoje 523 to nie jest magia czerwonego numerka
I dlaczego nie umierasz za 188 a bronisz 523, przecież nie jeździsz na Bemowo a do Centrum?
Czy Twoja podróż wydłuży się o godzinę?
Aaa jeszcze był zapomniał, na Olszynce jest dodatkowo SKM co Centrum, aż dziwne, że nie zmusza się pasażerów tamże do jeżdzenia SKM zamiast autobusami
I to autobusem co 6 minut a nie co 15
Na prawdę miejscami piszesz takie głupoty, że trudno to nawet komentować. Po pierwsze nigdzie nie napisałem, że bronię 523. To, że napisałem, że nie bronię 188 nie jest równoznaczne z tym że bronię 523, więc nie dopowiadaj sobie do mojej wypowiedzi i nie mów, że to moje stwierdzenia.
Po drugie pytam się po raz kolejny: gdzie masz tramwaj na TŁ
Pokaż mi gdzie na Przyczółku Grochowski, Międzynarodowej i Saskiej wsiądę w tramwaj? I spróbuj mi tylko napisać, że trzeba podjechać na al. Waszyngtona to cię wyśmieję. Po pierwsze TŁ z Grochowa do centrum jeździ taka masa ludzi, że nie sposób by ich było dowozić do tramwajów, które i tak są już zapchane. Po drugie Grochów jest znacznie bliżej niż Ursus, który leży na granicy miasta, więc linie autobusowe bezpośrednio z Grochowa (i całej Pragi Płd.) mają sens bo nie ciągną się przez pół miasta jak 517 (może jeszcze zaproponujesz skrócić 507 do r. Waszyngtona bo tramwaj
)
A czemu 523 jeździ z Olszynki? No nie wiem, może po pierwsze ludzie z os. Młodych chcą dojechać na wiatrak? Grochów nie jest pustynią-sypialnią gdzie nic nie ma i po każdą sprawę trzeba jeździć do centrum. Odbywają się tu też podróże wewnątrz dzielnicowe. Po drugie gdzieś tą pętle mieć musi. Może zrobić jakieś kryterium uliczne przystanek przed pętlą żeby tylko do stacji kolejowej nie dojeżdżał?
tylko po co...
I na koniec.
523 jest jedną z lepiej pracujących linii przyspieszonych, już często było na forum o konieczności jej podbicia. Także cały ciąg TŁ jest mocno zapełniony. Porównywanie tego ciągu do jakiego ochłapowatego 15/20/20 517 wlokącego się przez pół miasta i dublującego kolej jest bez sensu i zwyczajnie głupie. I to nie ja a sami pasażerowie z Ursusa najlepiej pokazują, że 517 jest zbędny i trzeba go skasować. Gdzie są ci ludzie, którzy kiedyś zapełniali 517, 405 i E-5? 2005: 517 (5A/10B/12/10), 405 (15/-/-), E-5 (8A/12B/-/-)