1. Uważam, że coś po Powiślu północ-południe powinno jeździć i będzie jeździć. 118 i 127 (lub pogrobowiec,

4.).
2. Dopóki ktoś mnie nie przekona, że to zły pomysł, będę lansować 166 na Browarnej (a więc de facto dowożące na Mariensztat z CNK). Poprzednio rozgorzała dyskusja na temat sensu egzystencji 166. Jeśli ktoś zgrabnie zbierze trzy linie z Ursynowa na Sobieskiego (503, 195 i 166) w dwie, to bardzo dobrze.
3. Jeśli 118, 127 i ew. 166 to wg kogoś za mało, to niech się przyzna i skomentuje pomysł puszczenia 185 Dobrą zamiast tunelem Wisłostrady. Uzyskałoby w ten sposób znośniejszą twarz przesiadki (zamiast w hałaśliwym tunelu) i może posłużyło komuś na Powiślu/Solcu.
W każdym razie 105 jest tam wg mnie niepotrzebne. Jeśli ktoś już bardzo chce, to przemawia do mnie lepiej para 106 Mariensztat-Młynów + 102 Gocławek Wsch. - M Stadion.
4. Osobiście zgłaszam jeszcze dziwny pomysł, żeby 517 wyciągnąć z pl. Trzech Krzyży po trasie 127 do Mariensztatu, a to ostatnie skrócić M R Daszyńskiego (być może po trasie 178 przez al. Prymasa - Kasprzaka, być może z likwidacją tegoż ostatniego). Uzasadniam to tym, że obu linii {127, 517} i tak się nie skróci, więc lepiej zachować ważniejszą (517). W dodatku spodziewam się, że waga relacji Berestecka - M2 wzrośnie i że nie powinna być ona obsługiwana dziadowskim 178. A z Ursusa do M2 może być wzmocnione 129 + 105. Co prawda Powiśle to nie na czerwońca, ale...
5. Jeśli pomiędzy Berestecką a centrum nie wystarczy 158, 517, (127), to można będzie się pogłowić. Czy to podbić 158 (które chyba już jest słabo związane ze 117), czy to wyciągnąć 117.