Strona 38 z 127

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:29
autor: Łukasz
primoż pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Tylko pojawia się problem Konwiktorskiej, że rozwali rozkład.
A czy to naprawdę musi jeździć w kółko w tym korku? Nie mogłoby Muranowską, zawrotka przy Lewartowskiego i abarot? Postój można przy Muranowskiej gdzieś zrobić albo na Bonifraterskiej.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:32
autor: osa
Wracając jeszcze do 105 na Powiślu, to nie wiem, czy pamiętacie, ale pierwotnie miało to być zakrańcowane dużo wcześniej (bodajże tak samo fatalnie jak 174 przy Zachęcie) i udało się wywalczyć przedłużenie trasy przede wszystkim na Krakowskie Przedmieście, gdzie jest dobry punkt przesiadkowy przy Uniwersytecie. Sam z niego korzystam w drodze do siedziby ZTM przy Żelaznej.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:33
autor: Szeregowy_Równoległy
Łukasz pisze:
primoż pisze:
A czy to naprawdę musi jeździć w kółko w tym korku? Nie mogłoby Muranowską, zawrotka przy Lewartowskiego i abarot? Postój można przy Muranowskiej gdzieś zrobić albo na Bonifraterskiej.
Po pierwsze: to nie ja pisałem o Konwiktorskiej.
Po drugie: zawrotka przy Lewartowskiego w czasie, kiedy Międzyparkowa wyklucza korzystanie z Konwiktorskiej jest równie czasochłonna, a dodatkowo paskudna, bo przecina się tory, na których trzeba stać cholera wie ile, bo wciśnięcie się w drugą jezdnię Stawek jest wyzwaniem.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:35
autor: primoż
Łukasz pisze:A czy to naprawdę musi jeździć w kółko w tym korku? Nie mogłoby Muranowską, zawrotka przy Lewartowskiego i abarot? Postój można przy Muranowskiej gdzieś zrobić albo na Bonifraterskiej.
Nie musi przy KSP, rzuciłem luźny pomysł popchnięcia w tamte okolice 174. Popraw cytowanie, Szeregowy i ja to nie są te same osoby :)

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:41
autor: Vilén
Łukasz pisze:A czy to naprawdę musi jeździć w kółko w tym korku? Nie mogłoby Muranowską, zawrotka przy Lewartowskiego i abarot? Postój można przy Muranowskiej gdzieś zrobić albo na Bonifraterskiej.
A nie może po prostu kończyć koło Dworca Centralnego, gdzie ZTCW ta linia się prawie całkowicie wypróżnia?

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:44
autor: primoż
Vilén pisze:A nie może po prostu kończyć koło Dworca Centralnego, gdzie ZTCW ta linia się prawie całkowicie wypróżnia?
Co na Świętokrzyskiej oprócz metra?

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 22:58
autor: Vilén
primoż pisze:
Vilén pisze:A nie może po prostu kończyć koło Dworca Centralnego, gdzie ZTCW ta linia się prawie całkowicie wypróżnia?
Co na Świętokrzyskiej oprócz metra?
Np. 102 przywrócone na dawną trasę do DWC i o dawnej częstotliwości (w zastępstwie na Królewskiej i Grzybowskiej – 150 BROWARNA – MŁYNÓW wg przewijającego się tu parę razy pomysłu).

Choć nie wiem, czy coś w ogóle tam potrzeba, skoro i tak będzie zaliczało te same przystanki co metro. Konieczność takiej linii dublującej myślę że nie jest żadnym aksjomatem, skoro bez dublera metra mogą się obyć np. Kasprowicza czy al. KEN.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 23:02
autor: primoż
Vilén pisze:Choć nie wiem, czy coś w ogóle tam potrzeba, skoro i tak będzie zaliczało te same przystanki co metro. Konieczność takiej linii dublującej myślę że nie jest żadnym aksjomatem, skoro bez dublera metra mogą się obyć np. Kasprowicza czy al. KEN.
Na Marszałkowskiej jakoś jeździ coś innego, niż metro. Poza tym, al. KEN i Kasprowicza to trochę inna liga, niż Świętokrzyska.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 23:43
autor: Esteban Gomez
Na Kasprowicza jest zdaje się 156.

Komunikacja miejska po M2C

: 23 mar 2014, 23:53
autor: Asesino
Nie no, ja rozumiem, że nie wszystkim się chcę chodzić na pieszo, ale żeby czekać na autobus z Metro CNK do Mariensztatu?

Ja tam ze 105 w relacji BUW-Trakt nie korzystam, ale istnieje spore grono fanów tej linii. Zresztą obiektywnie trzeba stwierdzić, że w porach rozpoczęcia/zakończenia zajęć frekwencję ma bardzo dobrą. Dlatego skoro i tak musi coś jeździć Grzybowską, to chyba najlepiej żeby to było takie 150 Młynów - Mariensztat/Browarna. Wtedy podjazd na górę dla leniwych zostanie zachowany.

Komunikacja miejska po M2C

: 24 mar 2014, 0:10
autor: adner
Asesino pisze:Nie no, ja rozumiem, że nie wszystkim się chcę chodzić na pieszo, ale żeby czekać na autobus z Metro CNK do Mariensztatu?
To jest pewnie ponad 10 minut drogi, więc opłaca się czekać nawet gdyby autobus się pojawiał co ok. 10 minut. W ładny wiosenny dzień pewnie można się przejść, ale przy gorszych warunkach pogodowych?

Komunikacja miejska po M2C

: 24 mar 2014, 10:01
autor: person
fik pisze:Dysfunkcjonalność nie podlega dyskusji, ale z drugiej strony Żelazna nie jest ciągiem, który może wygenerować wiele większy potok,
No nie wiem. Już teraz podróżując 157 chciałbym aby jeździło toto częściej, albo przynajmniej na większych wozach...

Komunikacja miejska po M2C

: 24 mar 2014, 10:14
autor: Georg
Częściej tak. Ale na większych wozach to nie wiem czy jest potrzeba. Większa częstotliwość by się przydała, tylko ta linia jest tak nieregularna, że dalej jeździłaby stadami, tylko więcej wozów jechałoby za jednym zamachem. Czyli więcej by się marnowało.

Komunikacja miejska po M2C

: 24 mar 2014, 10:16
autor: Flash8222
reserved pisze:...Jeżdżę co jakiś czas do przystanku Os. Wyżyny. To są dwa przystanki od metra, spacerkiem z metra 10 min...
Twoje serce przypomina, piechotę zdrowiej :twisted: Tak na serio, nawet jak ucieknie Tobie 179 to czekasz te 10 minut zamiast się przejść? Ja w ogóle zauważam, że studenci to najbardziej specyficzny typ pasażera w przypadku gdy jest ładna pogoda to zamiast przejść się gdzieś spacerkiem to gniotą się w autobusach niczym sardynki np. UW do pl. Zamkowego i przykład nasz zajętego kolegi jest dopełnieniem tej teorii :P

Komunikacja miejska po M2C

: 24 mar 2014, 12:15
autor: KwZ
1. Uważam, że coś po Powiślu północ-południe powinno jeździć i będzie jeździć. 118 i 127 (lub pogrobowiec, --> 4.).
2. Dopóki ktoś mnie nie przekona, że to zły pomysł, będę lansować 166 na Browarnej (a więc de facto dowożące na Mariensztat z CNK). Poprzednio rozgorzała dyskusja na temat sensu egzystencji 166. Jeśli ktoś zgrabnie zbierze trzy linie z Ursynowa na Sobieskiego (503, 195 i 166) w dwie, to bardzo dobrze.
3. Jeśli 118, 127 i ew. 166 to wg kogoś za mało, to niech się przyzna i skomentuje pomysł puszczenia 185 Dobrą zamiast tunelem Wisłostrady. Uzyskałoby w ten sposób znośniejszą twarz przesiadki (zamiast w hałaśliwym tunelu) i może posłużyło komuś na Powiślu/Solcu.
W każdym razie 105 jest tam wg mnie niepotrzebne. Jeśli ktoś już bardzo chce, to przemawia do mnie lepiej para 106 Mariensztat-Młynów + 102 Gocławek Wsch. - M Stadion.
4. Osobiście zgłaszam jeszcze dziwny pomysł, żeby 517 wyciągnąć z pl. Trzech Krzyży po trasie 127 do Mariensztatu, a to ostatnie skrócić M R Daszyńskiego (być może po trasie 178 przez al. Prymasa - Kasprzaka, być może z likwidacją tegoż ostatniego). Uzasadniam to tym, że obu linii {127, 517} i tak się nie skróci, więc lepiej zachować ważniejszą (517). W dodatku spodziewam się, że waga relacji Berestecka - M2 wzrośnie i że nie powinna być ona obsługiwana dziadowskim 178. A z Ursusa do M2 może być wzmocnione 129 + 105. Co prawda Powiśle to nie na czerwońca, ale...
5. Jeśli pomiędzy Berestecką a centrum nie wystarczy 158, 517, (127), to można będzie się pogłowić. Czy to podbić 158 (które chyba już jest słabo związane ze 117), czy to wyciągnąć 117.