Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
co za bzdura, przecież droższa taryfa byłaby tylko do stacji na lotnisku. a jak ktos gdzieś leci to sorry ale 2 zł wiecej na dojazd n a lotnisko jest w stanie wysupłać.XXXX pisze:Czyli SKM na lotnisko nie będzie żadną konkurencją dla 175, bo różnica 2 zł. w sytuacji, gdy jeszcze autobus kursuje 2 razy częściej jest znacząca.
taki suplement lotniskowy jest też np w Madrycie jak ktoś wysiada na stacjach lotniskowych (1EUR wiecej)
PURA VIDA!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W wielu miastach strefy dziwnie się "zaginają" w rejonie lotnisk i stawka jest wyższa, niż wynikałoby z kilometrów. Widać to zresztą dobrze na schematach zasięgu stref taryfowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- 29 Ikarusów
- Posty: 182
- Rejestracja: 02 paź 2010, 12:18
- Lokalizacja: inąd
"- Cztery dychy, cztery dychy !! Zagraniczny tańszy, trzy dychy... a na LOT-owski pan wejdzie wszędzie... Na krajowy też. Trzymać w okładce, nie giąć, nie niszczyć. Dwa lata będzie służyć!"
http://www.bareja.republika.pl/mp3/czterydychy.mp3
jakoś mi się skojarzyło z "Misiem"...![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.bareja.republika.pl/mp3/czterydychy.mp3
jakoś mi się skojarzyło z "Misiem"...
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Przecież wiadomo, że taryfa będzie droższa tylko do stacji na lotnisku.mariow pisze:co za bzdura, przecież droższa taryfa byłaby tylko do stacji na lotnisku. a jak ktos gdzieś leci to sorry ale 2 zł wiecej na dojazd n a lotnisko jest w stanie wysupłać.XXXX pisze:Czyli SKM na lotnisko nie będzie żadną konkurencją dla 175, bo różnica 2 zł. w sytuacji, gdy jeszcze autobus kursuje 2 razy częściej jest znacząca.
taki suplement lotniskowy jest też np w Madrycie jak ktoś wysiada na stacjach lotniskowych (1EUR wiecej)
Tylko porównaj atrakcyjność czasowa pociągów w Madrycie, a czas dojazdu 20 min. z Centrum dla SKM. Autobus w Warszawie zależnie od pory jedzie 5-10 minut dłużej, a kursuje 2 razy częściej.
Poza tym w Warszawie już 4-osobowej rodzinie 4x6 zł. = 24 zł. ( SKM ) bardziej będzie się opłacało jechać taksówką z Centrum. W innych miastach dojazd na lotnisko jest faktycznie droższy, ale cena jest zależna również od pokonywanej odległości.
O ile dobrze zrozumiałem to z racji faktu, że Okęcie będzie w 2. strefie to tyle samo zapłaci pasażer z Okęcia do Centrum i z Okęcia do Legionowa czy Otwocka.
Reasumując - 2 zł. można oczywiście wysupłać, ale jeśli się autentycznie coś zyskuje.
Aczkolwiek jak już, to różnica powinna być przy jednorazowych. A nie taki paradoks, że mając miejski miesięczny trzeba by było dokasowywać 20-minutowy...Glonojad pisze:W wielu miastach strefy dziwnie się "zaginają" w rejonie lotnisk i stawka jest wyższa, niż wynikałoby z kilometrów.
O tym, jak to pięknie załatwi wspólny bilet (gdzie minutowe nie uprawniają do przejazdu KMką) nie wspominam nawet.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Co to, kurna, awiacyjne getto? Panowie, opamiętajcie się, bo oszczędnisie będą podjeżdżać 306 i z butaperson pisze:Ekhm. Skoro SKMka miałaby mieć tam druga strefę (ale tylko dla biletów jednorazowych), to w czym problem, aby i w 148/175/188 dla jednorazowych obowiązywała druga strefa?
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Chyba muszę iść do okulisty
Ale i tak pozostaje nadal otwarta kwestia biletów okresowych (dobowy, 3, 7 i 14-dniowy).
KM chce tam skierować składy od strony Nasielska - będzie je gdzie upchnąć? ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pon 16 Maj, 2011 ]
Połączenie dwóch następujących po siebie postów tego samego autora. Dodanie cytowania dla jasności dyskusji. MeWa
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Ale i tak pozostaje nadal otwarta kwestia biletów okresowych (dobowy, 3, 7 i 14-dniowy).
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
A po co 306? 175 i z buta jeden przystanekMeWa pisze:Wolfchen - przeczytałeś chociaż artykuł, który komentujesz?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pon 16 Maj, 2011 ]
Połączenie dwóch następujących po siebie postów tego samego autora. Dodanie cytowania dla jasności dyskusji. MeWa
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
w Madrycie też dojazd metrem chwilę zajmuje - nie jest to 10 minutXXXX pisze:Tylko porównaj atrakcyjność czasowa pociągów w Madrycie, a czas dojazdu 20 min. z Centrum dla SKM. Autobus w Warszawie zależnie od pory jedzie 5-10 minut dłużej, a kursuje 2 razy częściej.
Autobus akurat może stać w korkach - dojazd pociągiem jest o niebo atrakcyjniejszy pod względem pewności czasu w jakim dotrze się na miejsce.
i co w tym niezwykłego? przy kilku osobach zawsze przejazd taksówką jest relatywnie coraz bardziej opłacalny kosztowoXXXX pisze:Poza tym w Warszawie już 4-osobowej rodzinie 4x6 zł. = 24 zł. ( SKM ) bardziej będzie się opłacało jechać taksówką z Centrum. W innych miastach dojazd na lotnisko jest faktycznie droższy, ale cena jest zależna również od pokonywanej odległości.
w Madrycie zawsze trzeba dokupić. naprawdę nie widziałbym w tym nic dziwnego gdyby taka dopłata obowiązywała również posiadaczy biletów strefowych - po prostu lotnisko możnaby zrobić oddzielną strefąWolfchen pisze:Aczkolwiek jak już, to różnica powinna być przy jednorazowych. A nie taki paradoks, że mając miejski miesięczny trzeba by było dokasowywać 20-minutowy...
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pon 16 Maj, 2011 ]
Połączenie dwóch następujących po siebie postów tego samego autora. MeWa
PURA VIDA!
Ja jedynie odnoszę się do treści artykułu. Skoro SKMka ma być droższa, a autobus mógłby być konkurencyjny czasowo (oraz z powodu częstotliwości kursowania), to albo będzie trzeba pokroić 175, albo podwyższyć cenę za przejazd. Wszak jakoś ta SKMa "musi się zwrócić", nie?chester pisze:Co to, kurna, awiacyjne getto? Panowie, opamiętajcie się, bo oszczędnisie będą podjeżdżać 306 i z butaperson pisze:Ekhm. Skoro SKMka miałaby mieć tam druga strefę (ale tylko dla biletów jednorazowych), to w czym problem, aby i w 148/175/188 dla jednorazowych obowiązywała druga strefa?