Strona 38 z 91

: 20 cze 2008, 9:54
autor: mariow
Fikander pisze:Znaczy wtedy na Marynarskiej będą 3 nż pod rząd. Naprawdę ul. Marynarska to jakieś odludzie?
Na Marynarskiej to przede wszystkim przydałoby sie zlikwidować jeden przystanej tramwajowy a konkretnie WYNALAZEK. Odległości są tam naprawde małe

: 20 cze 2008, 11:12
autor: kajo
Tam by się przydały przystanki na żądanie dla tramwai.

: 20 cze 2008, 12:17
autor: Paweł D.
mariow pisze:Na Marynarskiej to przede wszystkim przydałoby sie zlikwidować jeden przystanej tramwajowy a konkretnie WYNALAZEK. Odległości są tam naprawde małe
A co jest wyznacznikiem? Zapotrzebowanie czy odległość od poprzedniego?

: 20 cze 2008, 12:26
autor: Sindbad
mariow pisze:
Fikander pisze:Znaczy wtedy na Marynarskiej będą 3 nż pod rząd. Naprawdę ul. Marynarska to jakieś odludzie?
Na Marynarskiej to przede wszystkim przydałoby sie zlikwidować jeden przystanej tramwajowy a konkretnie WYNALAZEK. Odległości są tam naprawde małe
(-X (-X (-X Skarbówka :idea: :idea:

: 20 cze 2008, 13:25
autor: Bastian
Ile razy w roku jeździ się do skarbówki?!! :mur:

: 20 cze 2008, 13:28
autor: jacek
Bastian pisze:Ile razy w roku jeździ się do skarbówki?!! :mur:
Ha O-)
Nawet trudno powiedzieć jak często w moim przypadku :-k
Biorąc pod uwagę trudnosci z zaparkowaniem tam samochodu (zwłaszcza duzego), bardzo często wybieram KM, nie zwazając na trudności z dojazdem :sad:
Niedogodnosci jest sporo :-"

: 20 cze 2008, 14:01
autor: Paweł D.
Bastian pisze:Ile razy w roku jeździ się do skarbówki?!! :mur:
A ile razy dziennie jedzie się do pracy? I czy skarbówka tam aby tylko jest? Bo tak patrząc to mamy: na wprost złocisty biurowiec d. BPH; w tyle kompleks Adgar (3 biurowce), obok za 2 miesiące zasiedlany drugi budynek kompleksu Marynarska Point. Poczekaj do jesieni jak to ruszy wszystko.

: 20 cze 2008, 14:35
autor: mariow
Paweł D. pisze:A ile razy dziennie jedzie się do pracy? I czy skarbówka tam aby tylko jest? Bo tak patrząc to mamy: na wprost złocisty biurowiec d. BPH; w tyle kompleks Adgar (3 biurowce), obok za 2 miesiące zasiedlany drugi budynek kompleksu Marynarska Point. Poczekaj do jesieni jak to ruszy wszystko.
i naprawdę uwazasz Paweł że przystanki POSTEPU i TAŚMOWA nie wystarcza do obsługi tego?!

: 20 cze 2008, 14:38
autor: Paweł D.
mariow pisze:i naprawdę uwazasz Paweł że przystanki POSTEPU i TAŚMOWA nie wystarcza do obsługi tego?!
Gdybysmy dyskutowali o czymś, czego jeszcze nie ma, miałbyś rację. Ale co da likwidacja akurat tego przystanku? Teoretyczne przyspieszenie o 0,5 min.?

: 20 cze 2008, 15:13
autor: BJ
Paweł D. pisze:Teoretyczne przyspieszenie o 0,5 min.?
Tak.
Paweł D. pisze:Ale co da likwidacja akurat tego przystanku?
Dobry przykład.

: 20 cze 2008, 15:34
autor: Paweł D.
BJ.2052 pisze:Dobry przykład.
To może zacznijmy od reformy całego układu, dobrej koordynacji rozkładów itp. a nie wycięcia jednego, dyskusyjnego przystanku. I proszę, daj spokój z przykładami z Malme, bo tej 300-tys.(?) mieściny do prawie 2-milionowej Warszawy porównać się nie da.

: 20 cze 2008, 15:43
autor: BJ
Paweł D. pisze:I proszę, daj spokój z przykładami z Malme, bo tej 300-tys.(?) mieściny do prawie 2-milionowej Warszawy porównać się nie da.
Dobrze, podaję więc przykład innych miast - Manchaster, Londyn. Może być?

: 20 cze 2008, 15:49
autor: Paweł D.
BJ.2052 pisze:Dobrze, podaję więc przykład innych miast - Manchaster, Londyn. Może być?
Jeżeli udowodnisz mi, że mają zbliżony (do W-wy) układ komunikacyjny to oczywiście że mogą.

: 20 cze 2008, 15:53
autor: BJ
Paweł D. pisze:Jeżeli udowodnisz mi, że mają zbliżony (do W-wy) układ komunikacyjny to oczywiście że mogą.
Tylko, że nasz układ komunikacyjny pozostawia wiele do życzenia. I powinno się go reformować.

: 20 cze 2008, 17:05
autor: Paweł D.
BJ.2052 pisze:Tylko, że nasz układ komunikacyjny pozostawia wiele do życzenia. I powinno się go reformować.
I najgorsze jest to, że do reformowania właśnie biorą się tacy pseudo-reformatorzy.