Najbardziej mi się podoba jakaś brygada linii 17 na której rządzi 13N, która jedzie ze Służewca na R-4 z tablicami zjazd do zajezdni. Zastanawiam się, czy to własny pomysł motorowych, czy ten kurs ZTM jako zjazdowy oznaczył.pawcio pisze:Tylko że żoliborskiego na 17 nie widać w zjazdach.
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ale przyznasz, że robienie kursu zjazdowego po tej trasie podstawowej z obsługą tych samych przystanków trąci paranoją?pawcio pisze:Albo wszystkie, albo żaden. Może do kogoś nie dotarło.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Właśnie o pasażerską mi chodzi.pawcio pisze:To zależy. Od strony informatyczne niekoniecznie. Od strony informacji pasażerskiej jak najbardziej.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie, nie, nie.XXXX pisze: W ogóle to dochodzę do wniosku, że trzeba było w tej sytuacji zrobić jak zdaje się Glonojad mówił. 15 co 10 minut przez cały tydzień a 14 tylko w szczycie na obecnej trasie i tyle. Linii co 10 minut poza szczytem i w dni wolne nie trzeba z niczym koordynować, za to w sytuacji kiedy to jedyna linia na Mickiewicza byłaby to jakaś rozsądna oferta.
14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień. To nie jest 338 na Utratę-Skład, tylko linia łącząca dwie sąsiadujące dzielnice w centrum aglomeracji i potoki tutaj występują przez cały dzień, a nie dwa kursy w szczycie. Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka. Do tego dochodzi fakt, że szczyt studencki nijak ma się do szczytu ogólnego i 15 co 10 minut o 12-13 będzie po prostu zdecydowanie za mało. Dlatego albo całościowo silna 15, albo 14+15 w idealnej koordynacji.
Aczkolwiek mam wrażenie, że ZTM skłania się ku zaoraniu torów na Filtrowej. Ochotę z metrem łączy przecież 182, z Mokotowem - 167 i 172, wszystko jest cacy i wspaniale, mieszkańcom Filtrów przeżytki nie będą hałasowały pod oknem, a Polityka Transportowa dogorywa w rowie przy TŁ, bo ktoś ją podmienił na tę z Tbilisi (ups, pardą, tam mają więcej planów nowych linii tramowych niż u nas).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujeszfik pisze:Nie, nie, nie.
14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień.
Ta linia nie ma potencjału ale marzyć Tobie nie zabronię... Linia już jest ponad 3 lata i jakoś jej dobrze mimo wszystko nie idzie... O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...fik pisze:Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Linia 14 przecież była w zasadzie promowana przez pierwszy rok istnienia. Kursowała co 6 minut w szczycie i w dodatku przez cały dzień tj. od 5 do 23. Wieczorami zyskała na frekwencji dopiero w momencie kiedy w kwietniu 2008 r. pocięto 18, która wówczas zaczęła kursować w godz. 7-20.fik pisze:No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.
Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?
Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY, a jak wiadomo wtyczki nie są wpisane rozkład i praktycznie ten co wsiądzie ma farta...fik pisze:I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
[ Dodano: |24 Sie 2011|, 2011 15:10 ]
Przez dwa lata systematycznie frekwencja w relacji Ochota-Mokotów rosła. Powoli, bo przez dziesięciolecia odzwyczajano mieszkańców miasta od używania tramwaju w tej relacji, ale systematycznie. Trasa na Wilanowską - wielokroć atrakcyjniejsza z punktu widzenia Ochoty - obowiązuje zaś dopiero od roku z hakiem, czyli mniej więcej od tego czasu, kiedy 14 zaczęło wszystkich uwierać - od tego czasu już trzeci raz jest zawieszana. Jak ktokolwiek miał szansę do tego połączenia się przyzwyczaić?!Pan Piotr pisze: Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.
Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
OK, z premedytacją rzeczywiście przesadziłem, posypuję głowę popiołem.fik pisze:Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
Ale mimo wszystko w tym temacie viewtopic.php?t=8716 wklejałeś zdjęcia frekwencji i na pewno jeden kurs jest skrócony, drugi (solówka) nie jestem pewien, reszta zwykłe.