Strona 371 z 606

: 23 sie 2011, 15:43
autor: MisiekK
pawcio pisze:Tylko że żoliborskiego na 17 nie widać w zjazdach.
Najbardziej mi się podoba jakaś brygada linii 17 na której rządzi 13N, która jedzie ze Służewca na R-4 z tablicami zjazd do zajezdni. Zastanawiam się, czy to własny pomysł motorowych, czy ten kurs ZTM jako zjazdowy oznaczył.

: 23 sie 2011, 16:08
autor: pawcio
Albo wszystkie, albo żaden. Może do kogoś nie dotarło.

: 23 sie 2011, 16:33
autor: MisiekK
pawcio pisze:Albo wszystkie, albo żaden. Może do kogoś nie dotarło.
Ale przyznasz, że robienie kursu zjazdowego po tej trasie podstawowej z obsługą tych samych przystanków trąci paranoją? :)

: 23 sie 2011, 16:35
autor: pawcio
To zależy. Od strony informatyczne niekoniecznie. Od strony informacji pasażerskiej jak najbardziej.

: 23 sie 2011, 16:37
autor: Os0
Coś w stylu trasy zmienionej, które to tablice utrzymywały się nawet latami ;)

: 23 sie 2011, 16:40
autor: MisiekK
pawcio pisze:To zależy. Od strony informatyczne niekoniecznie. Od strony informacji pasażerskiej jak najbardziej.
Właśnie o pasażerską mi chodzi.

: 24 sie 2011, 7:38
autor: fik
XXXX pisze: W ogóle to dochodzę do wniosku, że trzeba było w tej sytuacji zrobić jak zdaje się Glonojad mówił. 15 co 10 minut przez cały tydzień a 14 tylko w szczycie na obecnej trasie i tyle. Linii co 10 minut poza szczytem i w dni wolne nie trzeba z niczym koordynować, za to w sytuacji kiedy to jedyna linia na Mickiewicza byłaby to jakaś rozsądna oferta.
Nie, nie, nie.

14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień. To nie jest 338 na Utratę-Skład, tylko linia łącząca dwie sąsiadujące dzielnice w centrum aglomeracji i potoki tutaj występują przez cały dzień, a nie dwa kursy w szczycie. Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka. Do tego dochodzi fakt, że szczyt studencki nijak ma się do szczytu ogólnego i 15 co 10 minut o 12-13 będzie po prostu zdecydowanie za mało. Dlatego albo całościowo silna 15, albo 14+15 w idealnej koordynacji.

Aczkolwiek mam wrażenie, że ZTM skłania się ku zaoraniu torów na Filtrowej. Ochotę z metrem łączy przecież 182, z Mokotowem - 167 i 172, wszystko jest cacy i wspaniale, mieszkańcom Filtrów przeżytki nie będą hałasowały pod oknem, a Polityka Transportowa dogorywa w rowie przy TŁ, bo ktoś ją podmienił na tę z Tbilisi (ups, pardą, tam mają więcej planów nowych linii tramowych niż u nas).

: 24 sie 2011, 13:49
autor: Os0
Z doświadczenia wiem, że studentów o 12 bywa czasem więcej niż o 8 :P

: 24 sie 2011, 14:39
autor: SławekM
fik pisze:Nie, nie, nie.

14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień.
Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
fik pisze:Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka.
Ta linia nie ma potencjału ale marzyć Tobie nie zabronię... Linia już jest ponad 3 lata i jakoś jej dobrze mimo wszystko nie idzie... O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...

: 24 sie 2011, 14:45
autor: fik
SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.

: 24 sie 2011, 14:46
autor: primoż
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału ale marzyć Tobie nie zabronię... Linia już jest ponad 3 lata i jakoś jej dobrze mimo wszystko nie idzie... O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Wiesz, niektórzy uważają, że 401 na praskim odcinku ma potencjał :-$

: 24 sie 2011, 14:51
autor: Pan Piotr
fik pisze:
SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.
Linia 14 przecież była w zasadzie promowana przez pierwszy rok istnienia. Kursowała co 6 minut w szczycie i w dodatku przez cały dzień tj. od 5 do 23. Wieczorami zyskała na frekwencji dopiero w momencie kiedy w kwietniu 2008 r. pocięto 18, która wówczas zaczęła kursować w godz. 7-20.

Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.

Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?

: 24 sie 2011, 14:51
autor: SławekM
fik pisze:
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY, a jak wiadomo wtyczki nie są wpisane rozkład i praktycznie ten co wsiądzie ma farta...

: 24 sie 2011, 15:02
autor: fik
SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.

[ Dodano: |24 Sie 2011|, 2011 15:10 ]
Pan Piotr pisze: Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.

Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?
Przez dwa lata systematycznie frekwencja w relacji Ochota-Mokotów rosła. Powoli, bo przez dziesięciolecia odzwyczajano mieszkańców miasta od używania tramwaju w tej relacji, ale systematycznie. Trasa na Wilanowską - wielokroć atrakcyjniejsza z punktu widzenia Ochoty - obowiązuje zaś dopiero od roku z hakiem, czyli mniej więcej od tego czasu, kiedy 14 zaczęło wszystkich uwierać - od tego czasu już trzeci raz jest zawieszana. Jak ktokolwiek miał szansę do tego połączenia się przyzwyczaić?!

: 24 sie 2011, 15:11
autor: SławekM
fik pisze:
SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.
OK, z premedytacją rzeczywiście przesadziłem, posypuję głowę popiołem.

Ale mimo wszystko w tym temacie viewtopic.php?t=8716 wklejałeś zdjęcia frekwencji i na pewno jeden kurs jest skrócony, drugi (solówka) nie jestem pewien, reszta zwykłe.