Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Wracając do tematu kiermanów w tej firmie to raczej nie wielu zdecyduje się przejść do Arrivy.
Obstawiam że na obecną chwilę może ich tam być około 20 licząc razem z dyspozytorami i instruktorami, którzy też kierują.
Kilku kierowców to rodowite warchoły zesłane z Radomia w celu ratowania sytuacji i oni odpadają.
Wspomniani INR i dyspozytorzy też raczej wolą w Kozienicach u siebie lub Radomiu pojeżdzić.
Sporo jest emerytów którzy już raczej na zmianę pracodawcy się nie zdecydują, no i hotelarze, którzy teraz nie płacą za hotel, lub jakieś grosze. Znając podejście Pani M to jako pracownicy Arrivy będą musieli sporo za hotel płacić, więc też odpadną.
Obstawiam że może kilku podejmie pracę u sąsiada, jeśli oczywiście drzwi dla nich będą otwarte?
Obstawiam że na obecną chwilę może ich tam być około 20 licząc razem z dyspozytorami i instruktorami, którzy też kierują.
Kilku kierowców to rodowite warchoły zesłane z Radomia w celu ratowania sytuacji i oni odpadają.
Wspomniani INR i dyspozytorzy też raczej wolą w Kozienicach u siebie lub Radomiu pojeżdzić.
Sporo jest emerytów którzy już raczej na zmianę pracodawcy się nie zdecydują, no i hotelarze, którzy teraz nie płacą za hotel, lub jakieś grosze. Znając podejście Pani M to jako pracownicy Arrivy będą musieli sporo za hotel płacić, więc też odpadną.
Obstawiam że może kilku podejmie pracę u sąsiada, jeśli oczywiście drzwi dla nich będą otwarte?
Dzisiaj z jednym gadałem to będzie chciał się dostać na Stalową. 3 lata do emerytury mu zostały.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 06 mar 2017, 15:27
- Lokalizacja: Warszawa
Jak wygląda w ogóle zarządzanie kierowcami w Michalczewskim? Jest normalnie przez całą dobę jakiś dyspozytor?
Z tego co się orientuję to przy odkupieniu kontraktu odkupuje się łącznie z wozami, czyli w tym przypadku następuje przepisanie leasingu na nowego właściciela. Także to przejęcie to głównie papierkowa robota.fraktal pisze: ↑22 sty 2024, 12:35I mogliby Scanie wynająć od Michalczewskiej jak wynajmują jedną z zajezdni - nie musieliby szukać wozów na wolnym rynku.MJ pisze: ↑22 sty 2024, 11:22
Też jestem tego zdania, że ZTM powinien rozmówić się z przewoźnikami i zaproponować im by któryś wykupił kontrakt. Skoro cały czas chcą jeździć dla ZTMu to na pewno byliby chętni. Wydaje mi się że Arriva byłaby zainteresowana. Mają wozy gazowe, więc wiedzą jak wygląda eksploatacja dodatkowo mogliby przejąć ludzi bo większość na pewno byłaby chętna pracować nadal w tym samym miejscu. Trzeba tylko chcieć...
Tylko pytanie czy (szczególnie przy sprzyjającym ZTM-ie) nowemu przewoźnikowi nie będzie bardziej na rękę żeby zawrzeć nową umowę na podstawie nowego przetargu żeby podnieść sobie stawki do współczesnych? A obecną umowę wygasić za zgodą obu stron.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.
Aż oplułem monitor ze śmiechu. Przeczytałeś to zanim kliknąłeś wyślij? To co napisałeś nijak mija się z prawdąmichael112 pisze: ↑23 sty 2024, 10:08No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli.
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jakieś teorie dopisujesz sobie. ZTM miał pieniądze na 25 brygad i tyle, nic więcej. Nie doszukuj się drugiego dna którego nie ma.
Kolejna sprawa, w przetargu na przedłużenie Mobilisu też doszukiwaliście przejęcia kontraktu Michalczewskiej.
Po coś ZTM dał tą opcję na 25 brygad.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tyle tylko że już okolo 10 zabawek ITSu zwrócono do leasingu i fizycznie już ich nie ma w Warszawie i na razie się nie zanosi żeby wróciły, taki to ten ITS fairmichael112 pisze: ↑23 sty 2024, 10:08No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ech... Rozumiem że nie ma mowy o tym żeby przejęcie kontraktu przez innego ajenta skłoniło bank do zwrotu w.w. 10?
Bankowi to na rękę żeby kontrakt ktoś kontynuował, byle tylko były raty płacone, a kto będzie płacił to mniej ważne.michael112 pisze: ↑23 sty 2024, 11:32Ech... Rozumiem że nie ma mowy o tym żeby przejęcie kontraktu przez innego ajenta skłoniło bank do zwrotu w.w. 10?
Po co bankowi takie kule u nogi w postaci paskudnych autobusów
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
To było celowe zagranie ze strony Mobilisu.michael112 pisze: ↑23 sty 2024, 10:50Niemniej jednak, Mobilis do drugiego, powtórzonego przetargu na 50 brygad wcale się nie zgłosił.
Bo PZP zezwala na coś takiego i ZTM skorzystał z tej opcji, ale nikt nie będzie przejmował Michalczewskiej. Przynajmniej nikt z ajentów, czas pokaże co się wydarzy. Jest wiele opcji.
Przecież Mobilis zrealizował zapisy zawartej umowy. Po wygaśnięciu umowy nie miał obowiązku w ogóle brać udziału w nowym przetargu. Natomiast Michalczewska nie realizuje zapisów umowy...michael112 pisze: ↑23 sty 2024, 10:08No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.