Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 22 sty 2024, 17:36

Wracając do tematu kiermanów w tej firmie to raczej nie wielu zdecyduje się przejść do Arrivy.
Obstawiam że na obecną chwilę może ich tam być około 20 licząc razem z dyspozytorami i instruktorami, którzy też kierują.
Kilku kierowców to rodowite warchoły zesłane z Radomia w celu ratowania sytuacji i oni odpadają.
Wspomniani INR i dyspozytorzy też raczej wolą w Kozienicach u siebie lub Radomiu pojeżdzić.
Sporo jest emerytów którzy już raczej na zmianę pracodawcy się nie zdecydują, no i hotelarze, którzy teraz nie płacą za hotel, lub jakieś grosze. Znając podejście Pani M to jako pracownicy Arrivy będą musieli sporo za hotel płacić, więc też odpadną.
Obstawiam że może kilku podejmie pracę u sąsiada, jeśli oczywiście drzwi dla nich będą otwarte?

KR88
Posty: 181
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 22 sty 2024, 19:12

Dzisiaj z jednym gadałem to będzie chciał się dostać na Stalową. 3 lata do emerytury mu zostały.

Targowianin
Posty: 17
Rejestracja: 06 mar 2017, 15:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Targowianin » 23 sty 2024, 0:05

Jurand pisze:
22 sty 2024, 17:36
Obstawiam że na obecną chwilę może ich tam być około 20 licząc razem z dyspozytorami i instruktorami, którzy też kierują.
Obecnie kierowców jest około 35, plus jeden instruktor (który poza jeżdżeniem 9699 nie ma zbyt wiele roboty).

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 sty 2024, 0:18

Jak wygląda w ogóle zarządzanie kierowcami w Michalczewskim? Jest normalnie przez całą dobę jakiś dyspozytor?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 23 sty 2024, 6:34

fraktal pisze:
22 sty 2024, 12:35
MJ pisze:
22 sty 2024, 11:22

Też jestem tego zdania, że ZTM powinien rozmówić się z przewoźnikami i zaproponować im by któryś wykupił kontrakt. Skoro cały czas chcą jeździć dla ZTMu to na pewno byliby chętni. Wydaje mi się że Arriva byłaby zainteresowana. Mają wozy gazowe, więc wiedzą jak wygląda eksploatacja dodatkowo mogliby przejąć ludzi bo większość na pewno byłaby chętna pracować nadal w tym samym miejscu. Trzeba tylko chcieć...
I mogliby Scanie wynająć od Michalczewskiej jak wynajmują jedną z zajezdni - nie musieliby szukać wozów na wolnym rynku.
Z tego co się orientuję to przy odkupieniu kontraktu odkupuje się łącznie z wozami, czyli w tym przypadku następuje przepisanie leasingu na nowego właściciela. Także to przejęcie to głównie papierkowa robota.

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 23 sty 2024, 8:48

Tylko pytanie czy (szczególnie przy sprzyjającym ZTM-ie) nowemu przewoźnikowi nie będzie bardziej na rękę żeby zawrzeć nową umowę na podstawie nowego przetargu żeby podnieść sobie stawki do współczesnych? A obecną umowę wygasić za zgodą obu stron.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 23 sty 2024, 10:08

No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 sty 2024, 10:10

michael112 pisze:
23 sty 2024, 10:08
No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli.
Aż oplułem monitor ze śmiechu. Przeczytałeś to zanim kliknąłeś wyślij? To co napisałeś nijak mija się z prawdą :lol: :lol: :lol:
Jakieś teorie dopisujesz sobie. ZTM miał pieniądze na 25 brygad i tyle, nic więcej. Nie doszukuj się drugiego dna którego nie ma.
Kolejna sprawa, w przetargu na przedłużenie Mobilisu też doszukiwaliście przejęcia kontraktu Michalczewskiej.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 23 sty 2024, 10:22

Po coś ZTM dał tą opcję na 25 brygad.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 23 sty 2024, 10:50

Flash8222 pisze:
23 sty 2024, 10:10
Jakieś teorie dopisujesz sobie. ZTM miał pieniądze na 25 brygad i tyle, nic więcej.
Niemniej jednak, Mobilis do drugiego, powtórzonego przetargu na 50 brygad wcale się nie zgłosił.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 23 sty 2024, 11:05

michael112 pisze:
23 sty 2024, 10:08
No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.
Tyle tylko że już okolo 10 zabawek ITSu zwrócono do leasingu i fizycznie już ich nie ma w Warszawie i na razie się nie zanosi żeby wróciły, taki to ten ITS fair #-o

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 23 sty 2024, 11:32

Ech... Rozumiem że nie ma mowy o tym żeby przejęcie kontraktu przez innego ajenta skłoniło bank do zwrotu w.w. 10?

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 23 sty 2024, 11:37

michael112 pisze:
23 sty 2024, 11:32
Ech... Rozumiem że nie ma mowy o tym żeby przejęcie kontraktu przez innego ajenta skłoniło bank do zwrotu w.w. 10?
Bankowi to na rękę żeby kontrakt ktoś kontynuował, byle tylko były raty płacone, a kto będzie płacił to mniej ważne.
Po co bankowi takie kule u nogi w postaci paskudnych autobusów :lol:

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 sty 2024, 12:19

michael112 pisze:
23 sty 2024, 10:50
Flash8222 pisze:
23 sty 2024, 10:10
Jakieś teorie dopisujesz sobie. ZTM miał pieniądze na 25 brygad i tyle, nic więcej.
Niemniej jednak, Mobilis do drugiego, powtórzonego przetargu na 50 brygad wcale się nie zgłosił.
To było celowe zagranie ze strony Mobilisu.
zxcvbnm pisze:
23 sty 2024, 10:22
Po coś ZTM dał tą opcję na 25 brygad.
Bo PZP zezwala na coś takiego i ZTM skorzystał z tej opcji, ale nikt nie będzie przejmował Michalczewskiej. Przynajmniej nikt z ajentów, czas pokaże co się wydarzy. Jest wiele opcji.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 sty 2024, 14:13

michael112 pisze:
23 sty 2024, 10:08
No cóż, jeśli powyższe pogłoski są prawdą, to ITS Michalczewski zachował się przynajmniej bardziej fair niż Mobilis, który zabrał 25 swoich zabawek i tyle je widzieli. Tymczasem, w tym wypadku przynajmniej wozy zostaną w Warszawie. A nawet może wyjdzie in plus bo być może realnie wystawią więcej brygad niż ITS robił.
Przecież Mobilis zrealizował zapisy zawartej umowy. Po wygaśnięciu umowy nie miał obowiązku w ogóle brać udziału w nowym przetargu. Natomiast Michalczewska nie realizuje zapisów umowy...

ODPOWIEDZ