Strona 39 z 41

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 23 lis 2022, 22:12
autor: Bastian
Nie, ale w kontekście budowania używałbym jednak słowa łatwość, a nie wygoda. Pierdoła, ale akurat o tym niedawno rozmawialiśmy, więc się czepnąłem O-)

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 24 lis 2022, 9:39
autor: fraktal
Autobus Czerwon pisze:
23 lis 2022, 8:55
Gdyby peron był wyspowy - to wystarczyłyby 2 windy, aby były na każdej głowicy. A że są perony boczne, to mimo że są sumarycznie 2 windy na stacji, to dostępność jest gorsza niż w przypadku peronów wyspowych, mimo że ich liczba jest taka sama.
Otóż to.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 24 lis 2022, 13:31
autor: KwZ
Ile kosztuje budowa 4 zamiast 2 wind w relacji do kosztu całej stacji? 1%?

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 24 lis 2022, 20:55
autor: fraktal
KwZ pisze:
24 lis 2022, 13:31
Ile kosztuje budowa 4 zamiast 2 wind w relacji do kosztu całej stacji? 1%?
Chyba jednak więcej, skoro na Bielanach zdecydowali się zbudować tylko po dwie. Poza tym potem trzeba je serwisować, wymieniać części itp.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 15:42
autor: Matt Cubis
Zarząd Transportu Miejskiego i Metro Warszawskie zachęcają pasażerów przesiadających się z I linii do II linii metra do korzystania z przejścia górą, przez antresolę i poziom bramek biletowych. Pomimo tej akcji w ostatnich dniach notowane są rekordy, jeżeli chodzi o liczbę pasażerów w łączniku. Przybywa pasażerów w całym metrze.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76353.html


Kurde, miało wyjść inaczej.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 15:49
autor: michael112
Ludzie śmieją się że ZTM próbuje ich robić w konia. Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja. :D

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 16:07
autor: Bastian
W końcu faktycznie zamkną ten łącznik, przynajmniej dopóki nie zbudują M4 :P

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 16:14
autor: person
michael112 pisze:
07 gru 2022, 15:49
Ludzie śmieją się że ZTM próbuje ich robić w konia.
Tak, tak, a zapłakana kuzynka wróciła do domu, bo coś tam coś tam w Starbucksie.
michael112 pisze:
07 gru 2022, 15:49
Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja. :D
Dezinformacja byłaby, gdyby robiono coś na szkodę. Jest to raczej dramatyczna próba zarządzania kryzysem.

Gorzej, że to samo MW dla przyszłej stacji przesiadkowej pl. Konstytucji... nie przewiduje żadnego łącznika. Bo po co?

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 16:20
autor: ashir
A z czyjej winy został wywołany ten kryzys? Tak, jest to próba działania na szkodę pasażerów. ZTM, MW i UM nie chcą wziąć odpowiedzialności za ten łącznik, proponują okrężną drogę i próbują wmówić, że to dla dobra pasażerów. Nawet marchewki nie zaoferowano (otwarte bramki to żadna zachęta, gdy w łączniku ich w ogóle nie ma). Jeszcze marnowanie kasy na oznakowanie i komunikaty, naiwnie wierząc, że to coś da. 8-(

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 16:51
autor: Autobus Czerwon
Metro w Warszawie jest kompletnie spartolone? Doprawdy nowe, nie znałem.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 07 gru 2022, 17:26
autor: JanS
Są dane z października (pierwszy miesiąc) nowych stacji.

W cyferkach to 13515 wejść dziennie na Kondratowicza w dni powszednie i 358tys miesiecznie


metro_stats.png

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 08 gru 2022, 3:39
autor: Daniel_FCB
Glonojad pisze:
23 lis 2022, 17:20
peron wyspowy jest wygodniejszy w budowie przy lini budowanej dwoma TBMami - jak M2 właśnie.
No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?

Z kolei - jeśli puścić cały ruch antresolą w jednym kierunku - czy będzoe dostateczna przepustowość schodów ruchomych?

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 08 gru 2022, 10:17
autor: fraktal
Daniel_FCB pisze:
08 gru 2022, 3:39
Glonojad pisze:
23 lis 2022, 17:20
peron wyspowy jest wygodniejszy w budowie przy lini budowanej dwoma TBMami - jak M2 właśnie.
No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?
To prawda, zawsze się zastanawiałem, czy ktoś nie wpadnie na tory, bo trzeba się mijać tuż przy krawędzi peronu.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 12 lip 2023, 21:45
autor: mb112
Nie wiem czy już było takie pytanie, ale po co na stacji Młynów jest jedna winda prowadząca na pas zieleni Górczewskiej ? Między jezdniami znaczy się. Nie ma tam przejścia dla pieszych.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 12 lip 2023, 22:00
autor: ashir
Do ewakuacji i nie tylko na tej stacji.