Wyjazdy i zjazdy przez całe miasto... (d. Zjaaaaaaazd)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2011, 7:44

Paweł D. pisze:Dobrze, jeśli jadący o 3:2x od Kijowskiej przez Zawiszy i most Gdański na Annopol czworoskład 1+4 jest rzeczą jak najbardziej normalną to wiesz... pewnie tak musi być i już.
Po prostu muszą na konkretną godzinę dojechać na swoje krańce. Tzw. mięso rozkładów tych linii nie było zmieniane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 31 maja 2011, 23:21

2 ostanie kursy 306 są skrócone do 1 Sierpnia. Którędy później zjeżdżają do zajezdni?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 cze 2011, 17:59

wojtor pisze:2 ostanie kursy 306 są skrócone do 1 Sierpnia. Którędy później zjeżdżają do zajezdni?
Jeśli to Mobilisowe, a tak by maksimum sugerowało, to zjeżdżają jak im się żywnie podoba. Uroki przejazdu technicznego.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 cze 2011, 20:45

Na 306 nic innego nie spotkasz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 17:04

Czemu 4 musi zjeżdżać przez Most Gdański i czemu tych kursów nie może realizować Wola:
ZTM pisze:Zjazdy do zajezdni Praga z krańców Annopol, Żerań Wschodni i Żerań FSO zostały zaplanowane w taki sposób, by jak największy procent trasy podstawowej obejmowała trasa zjazdowa. Wyjątkiem jest linia 4, gdzie trasa przebiega przez most Gdański w celu zmniejszenia liczby pojazdów skręcających w podstawowo nieużywanej relacji na skrzyżowaniu al. Solidarności / Okopowa. Zdecydowano się na realizowanie tego skrętu na zjazdach do zajezdni liniami o większym znaczeniu dla ciągu al. Solidarności, tj. linią 20, 23 i 26.
ZTM pisze:Aby wymieniony kurs obsługiwała zajezdnia Wola, inna brygada musiałaby zostać przesunięta do obsługi przez zajezdnię Praga. Niestety byłaby to również brygada z puli linii zjeżdżających z północnej Pragi, ponieważ te zmieniały swoje rozkłady w etapie ważnym od 9 maja br. i przez to uczestniczyły w bilansowaniu taboru u przewoźnika. Włączenie do bilansu innej linii z „lepszymi” przebiegami zjazdów (np. 24) wiązałoby się ze zmianą rozkładu tej linii (korektą) i wymianą na przystankach, co również generuje konkretne koszty.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 18:43

Cóż za idiotyczny argument z tą 4 przez Okopową - to zjazdowa eksploatacja nieosygnalizowanych i nieliniowych relacji na Feminie jest "cacy", a na Okopowej, gdzie warunki skręcania w każdej relacji na płn, wsch i pd wlocie są identyczne, a sygnalizacja jest częściowo bezkolizyjna, jest już be? ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 05 cze 2011, 20:57

Pewnie ktoś chciał mieć tramwaj do domu :-"

ODPOWIEDZ