Strona 39 z 39

: 11 maja 2011, 7:44
autor: pawcio
Paweł D. pisze:Dobrze, jeśli jadący o 3:2x od Kijowskiej przez Zawiszy i most Gdański na Annopol czworoskład 1+4 jest rzeczą jak najbardziej normalną to wiesz... pewnie tak musi być i już.
Po prostu muszą na konkretną godzinę dojechać na swoje krańce. Tzw. mięso rozkładów tych linii nie było zmieniane.

: 31 maja 2011, 23:21
autor: wojtor
2 ostanie kursy 306 są skrócone do 1 Sierpnia. Którędy później zjeżdżają do zajezdni?

: 01 cze 2011, 17:59
autor: Szeregowy_Równoległy
wojtor pisze:2 ostanie kursy 306 są skrócone do 1 Sierpnia. Którędy później zjeżdżają do zajezdni?
Jeśli to Mobilisowe, a tak by maksimum sugerowało, to zjeżdżają jak im się żywnie podoba. Uroki przejazdu technicznego.

: 01 cze 2011, 20:45
autor: pawcio
Na 306 nic innego nie spotkasz.

: 03 cze 2011, 17:04
autor: MeWa
Czemu 4 musi zjeżdżać przez Most Gdański i czemu tych kursów nie może realizować Wola:
ZTM pisze:Zjazdy do zajezdni Praga z krańców Annopol, Żerań Wschodni i Żerań FSO zostały zaplanowane w taki sposób, by jak największy procent trasy podstawowej obejmowała trasa zjazdowa. Wyjątkiem jest linia 4, gdzie trasa przebiega przez most Gdański w celu zmniejszenia liczby pojazdów skręcających w podstawowo nieużywanej relacji na skrzyżowaniu al. Solidarności / Okopowa. Zdecydowano się na realizowanie tego skrętu na zjazdach do zajezdni liniami o większym znaczeniu dla ciągu al. Solidarności, tj. linią 20, 23 i 26.
ZTM pisze:Aby wymieniony kurs obsługiwała zajezdnia Wola, inna brygada musiałaby zostać przesunięta do obsługi przez zajezdnię Praga. Niestety byłaby to również brygada z puli linii zjeżdżających z północnej Pragi, ponieważ te zmieniały swoje rozkłady w etapie ważnym od 9 maja br. i przez to uczestniczyły w bilansowaniu taboru u przewoźnika. Włączenie do bilansu innej linii z „lepszymi” przebiegami zjazdów (np. 24) wiązałoby się ze zmianą rozkładu tej linii (korektą) i wymianą na przystankach, co również generuje konkretne koszty.

: 03 cze 2011, 18:43
autor: Glonojad
Cóż za idiotyczny argument z tą 4 przez Okopową - to zjazdowa eksploatacja nieosygnalizowanych i nieliniowych relacji na Feminie jest "cacy", a na Okopowej, gdzie warunki skręcania w każdej relacji na płn, wsch i pd wlocie są identyczne, a sygnalizacja jest częściowo bezkolizyjna, jest już be? ](*,)

: 05 cze 2011, 20:57
autor: primoż
Pewnie ktoś chciał mieć tramwaj do domu :-"