Strona 39 z 181

: 01 gru 2007, 18:01
autor: Piotrek
gregory5576 pisze:jakiś dygnitarz z ZTm-u to był by nie jeden bus i to z taktem conaj miej co dziesięć minut, a nie raz na godzinę.
Bezedury....

: 01 gru 2007, 18:10
autor: Aleksander2560
Piotrek pisze:
gregory5576 pisze:jakiś dygnitarz z ZTm-u to był by nie jeden bus i to z taktem conaj miej co dziesięć minut, a nie raz na godzinę.
Bezedury....
Oj, oj, wcale nie bezedury...tylko taki scenariusz byłby wielce prawdopodobny :)

: 01 gru 2007, 18:11
autor: Piotrek
Co 10 minut tam? Nie sądzę. A 326 nie jeździ co godzinę. Więc 2x bzdura.

: 01 gru 2007, 18:12
autor: Aleksander2560
Piotrek pisze:Co 10 minut tam? Nie sądzę. A 326 nie jeździ co godzinę. Więc 2x bzdura.

Nie no, zgoda z tym 326.. Ale mi chodzi i Gregoremu też o fakt, że gdyby tam ktoś ważny z ZTMu mieszkał to linii byłoby napewno dużo więcej...

: 01 gru 2007, 18:46
autor: Dęboszczak
Frekwencja zależała od kursu. W soboty linia 516 zaczęła pełnić funkcję zakupową (AUCHAN - Nowodwory):) Jednak za wcześnie jest oceniać nową linię 1 dnia kursowania.

: 01 gru 2007, 21:11
autor: gregory5576
Aleksander2634 pisze:Nie no, zgoda z tym 326.. Ale mi chodzi i Gregoremu też o fakt, że gdyby tam ktoś ważny z ZTMu mieszkał to linii byłoby napewno dużo więcej...
:arrow: Dokładnie TAK jak piszesz Olek :D

: 02 gru 2007, 9:05
autor: Glonojad
Solaris U10 pisze:
inż. Glonojad pisze:Czy na rozkładach przystankowych jest -nieobecna w internecie- informacja o skomunikowaniu z 16 lub 18?
Jest informacja, że: Na pętli Żerań FSO możliwość dogodnej przesiadki na tramwaje (czy coś w tym stylu).
Aha, to dobrze. Czy z informacją, na jakie? :> I dlaczego jej nie ma w rozkładach online? :-k

: 02 gru 2007, 9:17
autor: Solaris U10
inż. Glonojad pisze:Czy z informacją, na jakie? :>
Na kartce wiszącej pod tablicą w busie taka informacja była (co prawda od strony wewnętrznej). Więcej nic nie pamiętam :P

: 02 gru 2007, 10:30
autor: Piotrek
Na rozkładach się nie spodziewam :-" Chociaż dobrze, że na kartkach to jest.

: 02 gru 2007, 10:32
autor: Hetman Ciemności
Na kartkach wewnątrz było coś w stylu: Na pętli Żerań FSO można się wygodnie przesiąść w linie tramwajowe: 16, 18, 21 i podane było dokąd można nimi dojechać.

: 02 gru 2007, 10:43
autor: Piotrek
gregory5576 pisze:Dokładnie TAK jak piszesz Olek
Nie zapominaj o 176 :idea:

: 02 gru 2007, 13:16
autor: Kleszczu
Piotrek pisze:Na rozkładach się nie spodziewam :-"
Dlaczego :?:

: 02 gru 2007, 13:28
autor: istvanek
R-11 Kleszczowa pisze:
Piotrek pisze:Na rozkładach się nie spodziewam :-"
Dlaczego :?:
Jest na rozkładach - na wszystkich w kierunku FSO.

: 02 gru 2007, 13:34
autor: Piotrek
istvanek pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Dlaczego :?:
Jest na rozkładach - na wszystkich w kierunku FSO.
Nie wierzyłem, bo w necie ich nie ma, a zazwyczaj jeśli już to w necie się różne rzeczy pojawiają, a w realu nie. Nie mniej brawo.

: 03 gru 2007, 10:03
autor: tarantula01
Po uruchomieniu 516, opcja 3:
"3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa, przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani 503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego - odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański."
viewtopic.php?p=263515#263515
Wygląda tak:
516 Nowodwory - Żerań FSO, przesiadka w 16 (był to pierwszy tramwaj, który przyjechał po ok. 4-5 minutach czekania) do Dw. Gdańskiego. Przejazd z Nowodworów do Żerania zajął ok. 28 minut, a dalsza podróż do metra (wraz z oczekiwaniem na tramwaj) kolejne 20 minut. Razem - ok. 48 minut, czyli dłużej niż poprzednio... OK, korek na Modlińskiej itd., ale gdy 516 będzie jechał planowo, to przyjedzie do Żerania o 10 minut wcześniej i podróż do Dw. Gdańksiego będzie trwać 38 minut, z tym że nie 16-tką (bo ta chwilę wcześniej odjedzie), a 18 lub 21 do ronda Starzyńskiego z przesiadką w 1, 2, 6 lub 28.

Samo napełnienie autobusu nawet, nawet. Ponadto na przystanku Stefanika część osób widząc jadące z tyłu E-4 wysiadła, aby wsiąść do ekspresa. Na kolejnych przystankach 516 jechało w parze z E-4 (516 jako pierwsze). Trasa zaledwie do Żerania nie zachęcała do masowego wsiadania - stosunek wsiadających do obu autobusów był jak 1:5. Gdyby 516 jechał do metra, to pewnie tłok w E-4 nie byłby tak wielki.

Nie można natomiast złego słowa powiedzieć o sposobie informowania pasażerów o przesiadkach na Żeraniu - duże kartki A-3 podwieszone pod tablicami z trasą przejazdu, na których po obu stronach napisano, ze dojazd do Żerania umożliwia przesiadkę w tramwaje (opisano jakie i dokąd), które jadąc wydzielonym torowiskiem nie stoją w korku, jak autobusy - są w porządku.
Pozdrawiam