Strona 39 z 147

: 05 wrz 2012, 9:19
autor: przewoz
Skoro wszystko planowo, to nie ma o czym mówić :)

: 05 wrz 2012, 15:15
autor: VLnt7
PLK chyba ma siódemkę na celowniku...
http://www.rynek-kolejowy.pl/35139/PLK_ ... Lublin.htm
Chociaż jedna dobra wiadomość wobec ostatnich wieści o stawkach i finansowaniu.
Najciekawszy fragment:
Rynek Kolejowy pisze:Szacunkowy koszt prac może wynosić ponad 4 mld zł, obejmując m.in. dobudowę drugiego toru na odcinku Otwock – Pilawa.

: 06 wrz 2012, 20:28
autor: mamadoo
W tej perspektywie finansowej (2007-2013) mają być opracowane dokumenty i projekty, w kolejnej perspektywie (2014-2020) mogłaby zostać przeprowadzona sama inwestycja.

: 26 wrz 2012, 18:37
autor: MeWa

: 26 wrz 2012, 18:41
autor: Blotny
Jak ktoś chce metrem i pociągiem do Modlina, to może się przesiąść albo Centrum => Centralny, albo na Gdańskim.

: 26 wrz 2012, 19:40
autor: Czotyk
Jak w Madrycie :) Tam W ogóle jedna linia - 12 metrosur - cała jest poza granicami miasta. A takie rozwiązanie o jakim można poczytać też jest w Madrycie na linii 10, pociągi jeżdżą do stacji Tres Olivos i tam trzeba się przesiąść, żeby jechać dalej, do Hospital Infanta Sofia. Stacje są tam rzadziej, pociągi nie muszą jeździć tak często jak na pozostałej części linii. Jeszcze lepszym przykładem jest linia 9, tam pociągiem z centrum (no, może nie centrum bo linia przejeżdża obok centralnej części miasta :P ) można dojechać do Puerta del Arganda, dalej linia biegnie na ziemi, stacje są bardzo rzadko. Pociągi jeżdżą na tym zamiejskim odcinku chyba co 20 minut (albo 30) o ile się nie mylę. Także pomysł fajny, jestem jak najbardziej za :)

: 26 wrz 2012, 20:32
autor: JacekM
Do Żelazowej Woli? Trzeba było w czasie roku chopinowskiego o tym mówić...

: 09 paź 2012, 14:11
autor: Nxo
W końcu ktoś protestuje w słusznej sprawie :)

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _sie_.html

: 09 paź 2012, 14:46
autor: Wolfchen
Mam nadzieję, że procedurę zaczną od nowa.

: 09 paź 2012, 19:37
autor: Bernard

: 12 paź 2012, 13:38
autor: desert_eag
Czy ktoś świadomy mógłby mnie oświecić, dlaczemu odcinek od Kasprzaka do Zachodniej pociągi pokonują z tak "zawrotną" prędkością i czy są jakieś widoki na zmiany w tm temacie? Kwestia infrastruktury, bliskości budynków, ograniczenia wstrząsów czy czegoś innego? Wytłumaczcie laikowi...

: 12 paź 2012, 14:03
autor: przewoz
Fatalny stan torów.
Widoki na zmiany są co 2 lata, jak PLK pokazuje super plany co do modernizacji całego WWK...

: 17 paź 2012, 11:16
autor: przewoz
Chyba będzie święto. Dziś na Gocławku kolesie z KZA coś grzebią przy semaforach. Czyżby długo oczekiwany montaż pasów świetlnych? W końcu zagości normalność?

Stało się. Pasy świetlne zamontowane. Teraz kwestia, jak szybko to podłączą i w końcu zniknie wstrętna czterdziestka z Gocławka do Wawra. Trochę normalności.
Jeszcze jakby tak "5" zaczęli na semafory dawać tam, gdzie się da, a ponoć miejsc takich nie brakuje...

: 26 paź 2012, 14:38
autor: przewoz
Stało się. Odpalili pasy. Zawsze 60-tka lepsza od 40-tki.

: 13 sty 2013, 23:38
autor: Wolfchen
Wiliam pisze:Słowo "tramwaj' już od dłuższego czasu nie brzmi dumnie... :neutral:
A kolej to brzmi dumnie? Szczególnie w takim patologicznym wydaniu jak WKD? 8-(
MALIN pisze:No właśnie teraz nasuwa się myśl - jaka linia mogłaby tak ewentualnie jeździć ( skąd - dokąd )...
Jeśli mówimy o przekierowaniu nitki ze strony Dworca Gdańskiego, to w grę wchodzi tylko jednotor (bo dwutor się chyba nie zmieści) z DWZ do reaktywowanego Głównego. Co by nie było moim zdaniem głupie. :-k