Strona 39 z 165

: 07 paź 2007, 10:28
autor: Wolfchen
tomkrt pisze:Pamiętam jak przez budową centrum handlowego nurek schodził do komory (pewnie danej stacji) która była kompletnie zalana i sprawdzał czy jaki jest stan tunelu.
Skoro to jest zalane wodą do tej pory, to za kilkadziesiąt lat może się posypać...
tomkrt pisze:Ciekawe ile trwa budowa takiej stacji - 2 lata ??
Może zrobią systemem szczelinowo-stropowym, to wtedy dosyć szybko pójdzie... :-k

: 07 paź 2007, 14:32
autor: tomkrt
MeWa pisze:Docelowo przewidziano miejsce na przejścia pomiędzy stacją metra Stadion a peronami PKP i budynkiem dworca - trzeba pamiętać, że sam dworzec będzie podległa przebudowie.
Nie wiem o jakie "żótłe linie" chodzi...
Mówie o tych zółtych liniach

Obrazek

Obrazek

: 07 paź 2007, 14:36
autor: ratraciak
A czy to nie są przypadkiem plany wyjść?

: 07 paź 2007, 15:05
autor: MeWa
To nie są przejścioa podziemne. Autor WPK określić miał proponowane objazdy na czas budowy. Kolorem żółtym oznaczono "trasy objazdu lokalnego". Wyjścia i przejścia określają inne mapki.
humptyangel pisze:Może chodziło o czerwone linie?
czerwone linie to obrys użyczenia terenu.
Wolfchen pisze:
tomkrt pisze:Pamiętam jak przez budową centrum handlowego nurek schodził do komory (pewnie danej stacji) która była kompletnie zalana i sprawdzał czy jaki jest stan tunelu.
Skoro to jest zalane wodą do tej pory, to za kilkadziesiąt lat może się posypać...
one były też celowo zalewane.
Wolfechen pisze:Może zrobią systemem szczelinowo-stropowym, to wtedy dosyć szybko pójdzie... :-k
ZTCW takie są założenia. Choć szczelinowo-stropowa metoda też na kilka miesięcy powoduje utrudnienia.

: 07 paź 2007, 22:40
autor: Tomasz
MeWa pisze:Wolfchen napisał/a:
tomkrt napisał/a:
Pamiętam jak przez budową centrum handlowego nurek schodził do komory (pewnie danej stacji) która była kompletnie zalana i sprawdzał czy jaki jest stan tunelu.
Skoro to jest zalane wodą do tej pory, to za kilkadziesiąt lat może się posypać...
one były też celowo zalewane.
A to dlaczego?

: 08 paź 2007, 14:14
autor: tomkrt
Jak będzie wyglądała komunikacja pomiędzy stacjami Świętokrzyska
Doszła mnie plotka że trzeba będzie wychodzić na powierzchnię żeby się przesiąść.
Czy to prawda ??

: 08 paź 2007, 15:24
autor: Colony
Znając Warszawę to na 100% tak będzie. Wejścia do drugiej linii będą pewnie tylko po stronie Nowego Światu.

: 08 paź 2007, 16:02
autor: Bastian
Jednak nie sądzę =;

: 08 paź 2007, 16:47
autor: MeWa
Będzie i połączenie z obecnej antresoli i wejścia z obecnego peronu stacji Świętokrzyska. Na każdą stronę skrzyżowania będą wyjścia (w układzie takim jak w narożniku od strony PAST-y). Nie wiem kto takie bzdurne plotki rozsiewa - zwłaszcza jeśli pisałem już o tym WCZEŚNIEJ, że przewiduje się wybudowanie kompletu wyjść. Jedyuna różnica taka, że stacja przesunięta bliżej Nowego Światu (nie będzie więc dodatkowych wyjść na wysokości Pałacu Młodzieży).

: 08 paź 2007, 21:02
autor: aaa
Ktoś napisał kilkanaście postów wcześniej jak ma wyglądać Stacja stadion. Czy to oznacza że np. jadąc z Gocławia na Bródno będę musiał wysiąść na stacji stadion i zejść schodami na dół? Czy jadąc z centrum nie będę musiał się przesiadać do innego pociągu jadąc na Gocław?

: 08 paź 2007, 22:11
autor: MeWa
Odnoga na GOcław ma być częścią II linii metra.

: 08 paź 2007, 22:17
autor: R-9 Chełmska
Czyli można liczyć na coś takiego, jak w Monachium, że jednym tunelem jadą dwie linie, czyli np. ze Świętokrzyskiej co drugi pociąg na Gocław, co drugi na Bródno?

: 08 paź 2007, 22:22
autor: MeWa
Na Gocław i na Bródno będzie jedna linia - pewnie co drugi pociąg będzie gdzie indziej jeździć, ale trudno cokolwiek powiedzieć, bo do odnogi na Gocław długa droga.

: 09 paź 2007, 0:45
autor: tomkrt
MeWa pisze:Będzie i połączenie z obecnej antresoli i wejścia z obecnego peronu stacji Świętokrzyska. Na każdą stronę skrzyżowania będą wyjścia (w układzie takim jak w narożniku od strony PAST-y). Nie wiem kto takie bzdurne plotki rozsiewa - zwłaszcza jeśli pisałem już o tym WCZEŚNIEJ, że przewiduje się wybudowanie kompletu wyjść. Jedyuna różnica taka, że stacja przesunięta bliżej Nowego Światu (nie będzie więc dodatkowych wyjść na wysokości Pałacu Młodzieży).
OK, czyli będą połączone - ale czy trzeba będzie wychodzić ze strefy biletowej.
Czy na jednym jednorazowym bilecie będzie jechać przesiąść się między liniami ?

[ Dodano: 2007-10-09, 00:50 ]
MeWa pisze:Na Gocław i na Bródno będzie jedna linia - pewnie co drugi pociąg będzie gdzie indziej jeździć, ale trudno cokolwiek powiedzieć, bo do odnogi na Gocław długa droga.
Na razie te obie odnogi są traktowane jako jedna - II linia metra.
Ale docelowo odnoga na Gocław ma być fragmentem trzeciej linii metra kończącej się na Dworccu Zachodnim.
Wtedy pewnie będzie konieczna jakaś przebudowa Stacji Stadion na dwie stacje z przesiadą. Ale to taka daleka przyszłość...., że nie ma co sobie teraz tym głowy zawracać.

: 09 paź 2007, 0:56
autor: MeWa
tomkrt pisze: OK, czyli będą połączone - ale czy trzeba będzie wychodzić ze strefy biletowej.
Czy na jednym jednorazowym bilecie będzie jechać przesiąść się między liniami ?
to zależeć będzie od zapisów taryfy. Moim zdaniem będzie trzeba będzie ją zmienić i przystosować do nowej sytuacji.
tomkrt pisze: Na razie te obie odnogi są traktowane jako jedna - II linia metra.
Ale docelowo odnoga na Gocław ma być fragmentem trzeciej linii metra kończącej się na Dworccu Zachodnim.
Wtedy pewnie będzie konieczna jakaś przebudowa Stacji Stadion na dwie stacje z przesiadą. Ale to taka daleka przyszłość...., że nie ma co sobie teraz tym głowy zawracać.
Nie trzeba będzie - zostawione będzie miejsce na wydłużenie odnogi w kierunku zachodnim. Dlatego przewidziano układ 4 torów i 3 peronów.