Na Siskomie wisi taki plan z datą Sierpień 2005. Czy dobrze pamiętam, że to tzw. flamastermapa rysowana bez pokrycia z rzeczywistością jako fantastyka i futurologia dyr. TW? Kończy się nam dekada, mija 14 lat i widzę że:
Z planowanych do zrobienia w ciągu 5 lat - zrobiona jest z połowa po 14 latach:
+ Powstańców Śląskich od Nowego Bemowa do al. Reymonta zrobione;
+ Powstańców Śląskich od Górczewskiej do Wrocławskiej zrobione;
+- Tarchodwory od M Młociny do Winnicy zrobione połowicznie do Nowodworów, reszta w jakichś planach;
- Modlińska wyleciała chyba na amen;
- Kasprzaka zdaje się jest przygotowywana;
- Przyokopowa to chyba straciła na ważności w ogóle.
Z planowanych na kolejną dekadę
nie zrobiono NIC, teraz te same trasy są jako (zagrożony) priorytet do 2023:
! Wilanów;
! Gocław;
! R-5 Annopol;
! Winnica.
Na kolejną 7-latkę może zrobi się Derby. Most Krasińskiego dusi się w oparach żoliborskich NIMBów. Podobnie Trakt Królewski. Trasa Mostu Świętokrzyskiego chyba straciła rację bytu wobec zaistnienia M2. Podmiejskie do Piaseczna czy Łomianek to czysta akademia. Tak samo jak
wszystkie odcinki, które wówczas były na dalszą perspektywę, może poza WPT i Rudą?
Nawet
mapka założeń do umowy wieloletniej z 2008 (wg Tramwaru) nie obejmuje niczego poza Powstańców oraz Młociny-Nowodwory.
Podsumowując, wygląda to bardzo źle. Stracona dekada? Dwie? Zbudowane M1 i M2 za cenę tramwajów?
Mogę też porysować sobie flamastermapę?