Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Ja jestem ciekaw kto rzeczywiście zamówił te autobusy, jeżeli zym to na jakiej podstawie i gdzie będą serwisowane, ładowane, myte etc...
Będą serwisowane przez serwis Solarisa, będą myte na zajezdniach MZA i tam będą użytkowane. ZTM kupuje wozy, ale przekazuje MZA w użytkowanie te wozy. Mogliby równie dobrze przekazać Mobilisowi czy innemu ajentowi.
Michalczewskiej, skoro tak się Panie dowodzące uważają
Tam zapewne i przebiegów dużych te elektryki by nie miały, bo i niby kto by je dosiadał
To aktualnie wiemy, że będzie 12 wozów elektrycznych 18m. Po 4 na R1, R3, R4.
Będzie 30 wozów elektrycznych 12 m, 18 nastawionych na pojemność akumulatora, 12 na ładowanie pantografowe. Zajezdnie nieznane, ja mam swój typ, ale nie chcę nim rzucać póki co.
Szykowany jest przetarg na 50 wozów elektrycznych 18 m. Bez sprecyzowanych szczegółów jak na razie.
Szybkie pytanie: wypróbowanie hybryd akumulatorowo-gazowych (CNG lub LNG) - hot or not?
Będzie 30 wozów elektrycznych 12 m, 18 nastawionych na pojemność akumulatora, 12 na ładowanie pantografowe. Zajezdnie nieznane, ja mam swój typ, ale nie chcę nim rzucać póki co.
Szykowany jest przetarg na 50 wozów elektrycznych 18 m. Bez sprecyzowanych szczegółów jak na razie.
Szybkie pytanie: wypróbowanie hybryd akumulatorowo-gazowych (CNG lub LNG) - hot or not?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ostatnio ceny gazu znowu są niższe niż ropy i MZA niewyklucza kolejnych gazowców.
Oby. Gazowce dobre wozy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To wina źle dobranej skrzyni biegów.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No dokładnie, na takim Mediolanie nie dziwotą jest jak Woronicza Solbusem dogania Kleszczową.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
GZM 🥴
No tak, ale to raczej kwestia Mana, a nie typu napędu... Jakoś na 43xx nikt nie narzeka.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie to kwestia Mza i pseudo oszczędności.
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą
Mkną po koleinach zielone jamniki...