Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
zwrotnice powinny zawsze działać, wzbudzanie programu powinno działać po przełożeniu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Mogą działać ale niech są cykle, które pozwalają na przejechanie dwóch tramwajów a jednego a skoro światła nie pozwalają to powinno się w miarę możliwości eliminować to co spowalnia przejazd a w przypadku chociażby Feminy są nieużywane liniowo zwrotnice.
Tylko do sterowników zwrotnic jest dopinane wzbudzanie sygnalizacji. Bez tego kijem wygenerujesz sobie same Nowowiejskie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak trochę jesteśmy w xx, czasem w xxi wieku.
Przepisy to czasem w xix wieku.
Przepisy to czasem w xix wieku.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Sterownik zakłada, że zawsze za jadącym prosto jest dziesiątka? Może faktycznie bez sensu. Splot by rozwiązał problem, bo by było wiadomo, że jest już dziesiątka.drobert pisze:Mogą działać ale niech są cykle, które pozwalają na przejechanie dwóch tramwajów a jednego a skoro światła nie pozwalają to powinno się w miarę możliwości eliminować to co spowalnia przejazd a w przypadku chociażby Feminy są nieużywane liniowo zwrotnice.
ŁK
Sterownik nie widzi zwrotnicy, co chyba odczytuje jako jej awarię, więc awaryjnie podaje sygnał co cykl w swoim miejscu czyli za 17/33.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tylko że splot jest niemożliwy, bo peron przystanku.Łukasz pisze:Splot by rozwiązał problem, bo by było wiadomo, że jest już dziesiątka.
A miały być wszystkie przystanki na Feminie na wylotach...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
TW też zostało zaskoczone zamknięciem Prostej i nie przygotowało się/nie było w stanie poinformować odpowiednie służby o pożądanym ustawieniu świateł?pawcio pisze:Raczej kwestia tego że nikt go nie przełączył. Albo nie wiedział że. TW wyłącza sterowniki zwrotnic nieużywanych liniowo.
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A swoim torem 2 lata na budowę szybu i wyciągnięcie kreta? Podobno są kraje, gdzie tyle buduje się metro. Gdyby jeszcze w cieniu zamknięcia Prostej i Kasprzaka odbudowano torowisko na dalszej Kasprzaka.
miłośnik 13N
Festina lente - spiesz się powoli
Tramwaje Warszawskie od wielu miesięcy mówiły, jak powinny być ustawione światła na okoliczność zamknięcia ruchu na Prostej:
- przeprogramowanie Feminy wg naszego nowego projektu,
- przeprogramowanie sygnalizacji al. Solidarności/Żelazna (nowa stałoczasówka),
- ustawienie zielonej fali od Kercelaka do Bankowego,
- uruchomienie nowej sygnalizacji z priorytetem na skrzyżowaniu Wolska/Młynarska (wciągnięcie w koordynację po Wolskiej i Młynarskiej, podwójne zielone, wielofazowy układ obsługujący równocześnie niekolizyjne relacje tramwajowe),
- dorobienie nowej stałoczasówki na Młynarska/Leszno,
- zrobienie nowych stałoczasówek na rondzie Daszyńskiego i Towarowa/Grzybowska,
- ustawienie zielonej fali od Kercelaka do ronda Daszyńskiego.
O ile mi wiadomo (z drugiej ręki), ZTM przekazał nasze postulaty do wykonawcy czasówek dla metra. Gdzie to dalej upadło, tego nie wiem. Może coś jeszcze zrobią. Gdyby powyższa lista została uwzględniona, a to nie jest dużo pracy ani kosztów, mieliby pasażerowie całkiem sprawny ruch tramwajowy na objazdach.
- przeprogramowanie Feminy wg naszego nowego projektu,
- przeprogramowanie sygnalizacji al. Solidarności/Żelazna (nowa stałoczasówka),
- ustawienie zielonej fali od Kercelaka do Bankowego,
- uruchomienie nowej sygnalizacji z priorytetem na skrzyżowaniu Wolska/Młynarska (wciągnięcie w koordynację po Wolskiej i Młynarskiej, podwójne zielone, wielofazowy układ obsługujący równocześnie niekolizyjne relacje tramwajowe),
- dorobienie nowej stałoczasówki na Młynarska/Leszno,
- zrobienie nowych stałoczasówek na rondzie Daszyńskiego i Towarowa/Grzybowska,
- ustawienie zielonej fali od Kercelaka do ronda Daszyńskiego.
O ile mi wiadomo (z drugiej ręki), ZTM przekazał nasze postulaty do wykonawcy czasówek dla metra. Gdzie to dalej upadło, tego nie wiem. Może coś jeszcze zrobią. Gdyby powyższa lista została uwzględniona, a to nie jest dużo pracy ani kosztów, mieliby pasażerowie całkiem sprawny ruch tramwajowy na objazdach.
Heh, kolejny dowód jak wysoką pozycję ma (w praktyce) zbiorkom w tym mieście.
P.S. A polityka transportowa wciąż leży nieuchwalona...
P.S. A polityka transportowa wciąż leży nieuchwalona...
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na wysokości Hipoteki wisi i powiewa 20, na odcinku 100 metrów. Pozostałość po zawrotce?
miłośnik 13N
Tak. Sieć jeszcze muszą rozebrać. Podobnie było kilka dni przed zamknięciem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem