Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 sty 2017, 12:10

Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 sty 2017, 16:41

Na razie są terminy 1-2 i 4-5 lutego, więc tylko w dniach targowych...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 sty 2018, 21:40

Od czerwca ma ruszyć linia 255 z cmentarza Wolskiego przez Jana Kazimierza do ronda Daszyńskiego: http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... usowa.html

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 sty 2018, 22:21

I naprawdę tej relacji nie może realizować wygięte 105?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sty 2018, 22:45

Chyba raczej 155?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2018, 22:55

Rzut oka na mapę pokazuje, że wtedy 155 nie mogłoby pojechać na Znaną. Już prędzej 194, ale nie jestem pewien, czy chcemy przenosić opóźnienia z Dźwigowej na Kasprzaka i na odwrót; choć połączenie byłoby ciekawe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 sty 2018, 22:57

I nieusuwalne.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sty 2018, 22:58

KwZ pisze:
29 sty 2018, 22:55
Rzut oka na mapę pokazuje, że wtedy 155 nie mogłoby pojechać na Znaną.
A czemu nie? Nie ma lewoskrętu z Wolskiej w Sowińskiego? Wiem, że wtedy robi się trochę oberek, ale może dzięki temu ta linia zrealizuje troszkę połączeń lokalnych? A ludzie ze Znanej i tak w większości wysiadają do tramwaju na Reducie Wolskiej. Jak miałem 155, to wóz się tam opróźniał czasem nawet o 80%.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2018, 23:13

Emyl pisze:
29 sty 2018, 22:57
I nieusuwalne.
Skoro teraz nie istnieje, to może mogłoby i przestać istnieć? A może pomogłoby ukatrupić lub choć ruszyć 127? Ech, marzenia...
reserved pisze:
29 sty 2018, 22:58
KwZ pisze:
29 sty 2018, 22:55
Rzut oka na mapę pokazuje, że wtedy 155 nie mogłoby pojechać na Znaną.
A czemu nie? Nie ma lewoskrętu z Wolskiej w Sowińskiego? Wiem, że wtedy robi się trochę oberek, ale może dzięki temu ta linia zrealizuje troszkę połączeń lokalnych? A ludzie ze Znanej i tak w większości wysiadają do tramwaju na Reducie Wolskiej. Jak miałem 155, to wóz się tam opróźniał czasem nawet o 80%.
A ty chcesz oberek oraz zmniejszyć penetrację o przecznicę, aaa. Imo wyglądałoby to na zbyt zakręcone.
Lewoskręt jest, ale sama Sowińskiego wydaje się za mała na autobus. Trzeba byłoby sprawdzić.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 sty 2018, 23:35

Taka relacja byłaby ciekawa po otwarciu metra, wtedy 155 mogłoby z dobrą częstotliwością jeździć Koło - metro Księcia Janusza - Redutowa - Jana Kazimierza - Daszyniak. Za jednym zamachem dowóz Koła do stacji Księcia Janusza, dowóz Redutowej w zasadzie do obu stacji (ciekawe, czy jakaś część przekona się do cofnięcia się i łapanie luźniejszego metra) oraz Jana Kazimierza do tramwajów i metra. Teraz to chyba jednak zbyt pochopny krok. Co do tego czasu - nie mam pojęcia, nowa linia nie jest idealnym rozwiązaniem ale lepszego się chyba nie wymyśli.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 sty 2018, 23:54

A skąd autobusy? Jeśli prawdą jest to, co twierdzi reserved o luzowaniu się 155 przy Reducie, to faktycznie bez sensu, żeby dalej autobus jechał z frekwencją siedzeniową. Jednocześnie połączenie Redutowej z metrem zachować trzeba.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sty 2018, 0:15

Generalnie chodzi mi o to, że zamiast tworzyć kolejnej linii, może warto zadbać o to, żeby wykorzystać już tę którą mamy w pobliżu, która i tak pełni funkcję lokalnej dowozówki. Zwłaszcza że jest ona zazwyczaj punktualna, a dodatkowy zajazd nie powinien spowodować opóźnień.

A ludzie lubią wysiadać na Reducie Wolskiej, bo tam jest dogodna przesiadka do tramwaju - nie trzeba dużo chodzić. Z tego co zaobserwowałem.
KwZ pisze:
29 sty 2018, 23:13
A ty chcesz oberek oraz zmniejszyć penetrację o przecznicę, aaa. Imo wyglądałoby to na zbyt zakręcone.
Myślę, że jest dużo linii o wiele bardziej zakręconych. Ile czasu zajmie takie kółeczko? Max parę minut. Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje się jak najszybciej dostać na Kasprzaka, ma jeszcze 167 z jednoperonową przesiadką na Ordona.

Szerokość Sowińskiego to jest rzeczywiście jakiś argument. Ale czy zwykła solówka tam nie da rady? Pytam bo tego nie wiem, nie wjeżdżałem nigdy tam. Bo moim zdaniem na 155 spokojnie wystarczyłyby 12-metrowce przez cały tydzień.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 sty 2018, 0:23

KwZ pisze:
29 sty 2018, 22:55
Rzut oka na mapę pokazuje, że wtedy 155 nie mogłoby pojechać na Znaną. Już prędzej 194, ale nie jestem pewien, czy chcemy przenosić opóźnienia z Dźwigowej na Kasprzaka i na odwrót; choć połączenie byłoby ciekawe.
Bo po otwarciu Nowolazurowej ktoś zapomniał zamknąć Dźwigową dla ruchu indywidualnego :killer:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sty 2018, 0:27

A tak na marginesie dodam, że 155 największą frekwencję ma od Reduty Wolskiej do Antka Rozpylacza. Ludzie lubią sobie podjeżdżać Redutową zamiast iść pieszo.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 sty 2018, 0:29

No nie "lubią sobie podjeżdżać", jakby to był jakiś efekt uboczny istnienia linii i czysty przypadek, tylko korzystają z dowozówki do szyny w roli dowozówki do szyny.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ