: 03 gru 2007, 17:57
Ale czemu koniecznie do metra?!!tarantula01 pisze:dalsza podróż do metra
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ale czemu koniecznie do metra?!!tarantula01 pisze:dalsza podróż do metra
"Fetysz Metra"? Niektórym się wydaje, że jedynie metrem da się szybko dojechać. A zapominają o tramwajach...Bastian pisze:Ale czemu koniecznie do metra?!!
Bo tramwajem u nas nie jedzie się szybko...Wolfchen pisze:A zapominają o tramwajach...
swieta prawdaPiotrek pisze:Bo tramwajem u nas nie jedzie się szybko...Wolfchen pisze:A zapominają o tramwajach...
hovno prawda.Staad pisze:swieta prawdaPiotrek pisze: Bo tramwajem u nas nie jedzie się szybko...
Ludzie w Białołęce przepraktykowali wszelkie możliwe połączenia do pracy z użyciem autobusu, tramwaju i metra i wychodzi im, że najlepiej jest jechać autobusem do metra.Wolfchen pisze:"Fetysz Metra"? Niektórym się wydaje, że jedynie metrem da się szybko dojechać. A zapominają o tramwajach...Bastian pisze:Ale czemu koniecznie do metra?!!
E-6 stojąc w korku przy Ciepłowni i ustawiając się mało rozsądnie przy Skierniewickiej (blachosmrody skręcające zastawiły mu drogę, pas obok wolny) było szybsze od 10, z którą do ruszyło prawie równo z Ronda ONZ było przy Powstańców Śląskich jakieś 5 minut przed 10 Tak w ramach OTinż. Glonojad pisze:hovno prawda.Staad pisze: swieta prawda
Też o tym marzę, ale jednak jeszcze nie.inż. Glonojad pisze:hovno prawda.
R-11 Kleszczowa pisze: E-6 stojąc w korku przy Ciepłowni i ustawiając się mało rozsądnie przy Skierniewickiej (blachosmrody skręcające zastawiły mu drogę, pas obok wolny) było szybsze od 10, z którą do ruszyło prawie równo z Ronda ONZ było przy Powstańców Śląskich jakieś 5 minut przed 10 Tak w ramach OT
Piotrek pisze:Też o tym marzę, ale jednak jeszcze nie.inż. Glonojad pisze:hovno prawda.
Poruszyłeś ważny problem - tramwajowi ciężko jest w szeregu wypadków - obecnie - być szybszym właśnie dlatego, że staje na różnych takich Cm. Prawosławnychinż. Glonojad pisze:Nie mając po drodze przystanków - ŻADEN sukces.R-11 Kleszczowa pisze: E-6 stojąc w korku przy Ciepłowni i ustawiając się mało rozsądnie przy Skierniewickiej (blachosmrody skręcające zastawiły mu drogę, pas obok wolny) było szybsze od 10, z którą do ruszyło prawie równo z Ronda ONZ było przy Powstańców Śląskich jakieś 5 minut przed 10 Tak w ramach OT
Takich przystanków to jest po jednym - dwóch na linię.R-11 Kleszczowa pisze:Poruszyłeś ważny problem - tramwajowi ciężko jest w szeregu wypadków - obecnie - być szybszym właśnie dlatego, że staje na różnych takich Cm. Prawosławnychinż. Glonojad pisze: Nie mając po drodze przystanków - ŻADEN sukces.
Co zgadza się z moimi spostrzeżeniami:R-11 Kleszczowa pisze:Też dziś przetestowałem 516. Na odcinku dotychczas pozbawionym komunikacji faktycznie widać, że linia może zdobyć pasażerów. Na Światowida natomiast wyjechaliśmy przed E-4 co zaowocowało, że 6380 dojechało na Żerań z ~5-8 pasażerami, a na Tarchominie wszyscy szli do E-4. Suma summarum przed 516 syzyfowa praca chyba