Strona 40 z 66

Komunikacja miejska we Włochach

: 03 paź 2018, 21:53
autor: ITS A 218
Wystarczy, moim zdaniem, 228, które w szczycie realizowałoby dodatkowe kursy na trasie Popularna-Sasanki

Komunikacja miejska we Włochach

: 03 paź 2018, 22:28
autor: Łukasz
ITS A 218 pisze:Wystarczy, moim zdaniem, 228, które w szczycie realizowałoby dodatkowe kursy na trasie Popularna-Sasanki
Czyli 328.

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 8:49
autor: fik
Georg pisze:
03 paź 2018, 20:12
Pisałeś o częstej linii na trasie Instalatorów - MRD. Ale trasa i częstotliwość to nie wszystko. Po co ma istnieć linia, która w szczycie będzie głównie stać w korkach?
I znów - nie napisałem o tym, że konieczny jest buspas na Towarowej, bo piszę o tym tylko co chwilę od pięciu lat, więc masz mnie za idiotę, który chce pchać linię w korki. Wybacz, ale ten styl dyskusji jest już nadmiernie męczący.

(to było dalece niejedyne rozwiązanie, które proponowałem, tak w ogóle)

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 9:57
autor: Łukasz
Pytanie w ogóle, czy systemowo nie należałoby wprowadzić buspasow wszędzie, gdzie są 3+pasy.

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 12:00
autor: Georg
fik pisze:
04 paź 2018, 8:49
Georg pisze:
03 paź 2018, 20:12
Pisałeś o częstej linii na trasie Instalatorów - MRD. Ale trasa i częstotliwość to nie wszystko. Po co ma istnieć linia, która w szczycie będzie głównie stać w korkach?
I znów - nie napisałem o tym, że konieczny jest buspas na Towarowej, bo piszę o tym tylko co chwilę od pięciu lat, więc masz mnie za idiotę, który chce pchać linię w korki. Wybacz, ale ten styl dyskusji jest już nadmiernie męczący.

(to było dalece niejedyne rozwiązanie, które proponowałem, tak w ogóle)
To nie jest jedyny korkujący się odcinek. Towarowa chyba nie potrzebuje buspasa, bo owo 228 byłoby jedyną jeżdżącą tam linią. Buspas przydałby się Żwirkom. Kiedyś miał być, ale jeszcze nie powstał. Nie wiem, czy zrezygnowano z tego pomysłu?

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 13:37
autor: KwZ
Dlaczego jedyną linią? A 504? 921? Można dodać 127, 175...

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 13:56
autor: fik
ZTM argumentuje, że nie puści tam żadnej linii, bo są korki, a buspasa nie wytyczy, bo nie kursują tam żadne linie. Szkoda tylko, że do tego dna dostosowują się niektórzy użytkownicy...

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 20:04
autor: Georg
fik pisze:
04 paź 2018, 13:56
ZTM argumentuje, że nie puści tam żadnej linii, bo są korki, a buspasa nie wytyczy, bo nie kursują tam żadne linie. Szkoda tylko, że do tego dna dostosowują się niektórzy użytkownicy...
Na forum planowanie odbywa się na podstawie bieżących warunków, a nie życzeniach. Tam chyba kasując 159, a potem 155, była mowa nie tylko o opóźnieniach, ale też o remoncie wiaduktu nad torami kolejowymi. Minęło kilka lat, a remontu jak nie było tak nie ma. Zrezygnowano z niego?
A tak na marginesie to Towarową jeżdżą przecież autobusy 105, 190 i od wielkiego dzwonu także 921 w dp.

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 20:08
autor: pawcio
Nie. Czeka na katastrofę budowlaną lub remont średnicy.

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 20:11
autor: Georg
pawcio pisze:
04 paź 2018, 20:08
Nie. Czeka na katastrofę budowlaną lub remont średnicy.
Niczego się nie nauczyli na awaryjnym zamknięciu wiaduktu nad Dw. Gdańskim? Co akurat pod względem zmian w komunikacji było bardzo korzystne.

Komunikacja miejska we Włochach

: 04 paź 2018, 20:13
autor: Georg
KwZ pisze:
04 paź 2018, 13:37
Dlaczego jedyną linią? A 504? 921? Można dodać 127, 175...
921 rzadko jeździ w dp. A za pl. Zawiszy to już nie jest Towarowa, tylko Raszyńska, więc 128, 175 i 504 już się nie łapią.

Komunikacja miejska we Włochach

: 05 paź 2018, 0:15
autor: Gdynianin
Tyle, że 504 wcale nie musi kończyć przy Centralnym. (128 i 175 nie ruszałbym). Ale to chyba wątek o Włochach?

Patrząc na mapę wydawanych WZ-ek i pozwoleń na budowę widać, że niedługo 228 podbite przez 328 może nie starczyć. Do tego przyda się ZP Instalatorów w kierunku wschodnim, przyda się też lepsze powiązanie z koleją.
Ale najbardziej przydałoby się wydłużenie Drawskiej z wiaduktem do Instalatorów i rezygnacja z NS.

Komunikacja miejska we Włochach

: 05 paź 2018, 1:20
autor: Yelonker
Gdynianin pisze:
05 paź 2018, 0:15
Tyle, że 504 wcale nie musi kończyć przy Centralnym. (128 i 175 nie ruszałbym). Ale to chyba wątek o Włochach?

Patrząc na mapę wydawanych WZ-ek i pozwoleń na budowę widać, że niedługo 228 podbite przez 328 może nie starczyć. Do tego przyda się ZP Instalatorów w kierunku wschodnim, przyda się też lepsze powiązanie z koleją.
Instalatorów w kierunku wschodnim ma powstać razem z nowym ZP Rakowska i likwidacją Instalatorów-KIS. A problemem 328 jest to, że może i jeździ po ulicy Instalatorów, ale robi to znikąd donikąd. Relacja 228 mogłaby uchodzić jeszcze za sensowną, ale cokolwiek w deseń 328 powinno jeździć na Ochotę, bo obecnie może co najwyżej ułatwić przesiadkę na tramwaj tym, dla których schody do przystanków tramwajowych PKP Rakowiec są znaczącą przeszkodą. Czyli raczej nie mieszkańcom nowych bloków.
Gdynianin pisze:
05 paź 2018, 0:15
Ale najbardziej przydałoby się wydłużenie Drawskiej z wiaduktem do Instalatorów i rezygnacja z NS.
O ile na północ od torów wiadukt by się zmieścił, to wątpię, żeby dało się zrobić zjazd z wiaduktu na Instalatorów. No chyba, że się tory przesunie, ale wtedy rezygnacja z N-S jest już na 100% konieczna, a wówczas borykalibyśmy się z problemem poważniejszym, bo problemem trzech dróg krajowych przecinających się na Konotopie i wiecznie zakorkowanej alei Prymasa Tysiąclecia oraz mielibyśmy bezsensowny urwany kawałek ekspresówki koło lotniska. Jedyne, co by z tego wyszło na dobre, to to, że S7 nie przejdzie przez Las Bemowski i Bemowo (choć czy tunel taki straszny, jak go malują?). Jakkolwiek nierozsądne jest prowadzenie ekspresówek przez środek miasta, choćby ze względu na relację lokalną jako alternatywy dla Prymasa dla wiaduktu na Drawskiej nie warto. Lepiej pozazdrościć Łodzi trzech z czterech boków ringu tranzytowego i zastanowić się nad projektem autostradowej, tranzytowej obwodnicy, a małą, nieszczęsną Drawską zostawić jak jest, bo i tak jest wąska i realnie nic połączenie jej wiaduktem z Instalatorów nie da, a co najwyżej może zrobić korki na osiedlu.

Komunikacja miejska we Włochach

: 05 paź 2018, 8:55
autor: Łukasz
A tak btw to to S79 to ma dokądś iść dalej, czy na zawsze już będzie urwane przy Marynarskiej?

Komunikacja miejska we Włochach

: 05 paź 2018, 8:58
autor: Konied Makevski
To część trasy N-S, która mi iść dalej wzdłuż torów linii radomskiej, potem przez Odolany, do węzła z S-8, tunel pod Lotniskiem Bemowo i jakoś za Łomiankami ma się wbijać w krajową 7. :)