Strona 40 z 161
: 23 lip 2012, 9:21
autor: Marvin
Shiom pisze:Założę się że w następnym przetargu wygra MAN [...] Zresztą ja chciałbym...
Żeby MAN wygrał, to MAN musi chcieć. A przynajmniej musi być bardziej zdeterminowany od EvoBusa.
: 23 lip 2012, 9:34
autor: JKTpl
A mnie ciekawi, czy ten pdf to nie jest kolejna radosna twórczość beniego
: 23 lip 2012, 10:19
autor: konri
Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
: 23 lip 2012, 10:39
autor: Dantte
Na cholerę Stalowej te 88xx? U15 wystarczą, i będzie idealnie na 169, 508 (tak, zjedzcie mnie białołęczaki), 414, 805, 512, 160 (tak, zjedzcie mnie ci, co muszą wsiąść w pierwszy autobus na MRA).
Swoją drogą
JKTpl pisze:mnie ciekawi, czy ten pdf to nie jest kolejna radosna twórczość beniego
: 23 lip 2012, 23:25
autor: marko80
I bardzo dobrze, że tak się stanie, paszła won w koncu z tymi rzęchami IK260 i IK280. One się już najezdziły. W końcu w roku 2013 wylecą wszystkie ikarusy. Ja wiem, że niektórzy liczyli na to że wszystkie zgraciałe IK280 zwiozą na stalową po dostawach nowych wozów na inne zajezdnie a tutaj zonk z czego bardzo się cieszę. Stalowa musiała być czekać do przysłowiowej śmierci aż wygra MAN w któryms z przetargów żeby się pozbyć ikarów, a tutaj ktoś w końcu pomyślał i przestał bredzić o kategoryzacji marek autobusów wg. poszczególnych zajezdni. Na stalową przerzucą 30 sztuk SU18 a jak w którymś z przetargów wygra MAN to się wyniosą na inny zakład.
: 24 lip 2012, 0:11
autor: Professor
Powątpiewam w wygraną MANa, jeśli znowu dadzą taką cenę jak w przetargu z tego roku to będziemy cieszyli się autobusami z : Solca Kujawskiego i Hoşdere koło Stambułu
: 24 lip 2012, 13:22
autor: Aleksander2560
Widzę, że do luksusu i przepychu już się przyzwyczailiście.
Skoro przyjechało tyle wozów z serii 88xx to jak się nie przyzwyczaić? Poza tym, i tak ta seria ze wszystkich U18 jest najgorsza ze wszystkich...
Nie wiem po co takie mieszanie wozami po między zakładami...przecież jakże jest to proste, przychodzi 60 sztuk Mercedesów na R-2, a zakład pozbywa się ok. 30-35 sztuk największych złomów z serii 67xx i 68xx...a tak to te ruiny mają jeszcze jeździć.... a U15 z powrotem na "macierzyste" oddziały... chore.
: 24 lip 2012, 14:06
autor: krzysial
co masz na myśli pisząc "Przyjechało"
: 24 lip 2012, 16:42
autor: michał1984
konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64
: 24 lip 2012, 16:52
autor: SławekM
michał1984 pisze:konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64
Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.
: 24 lip 2012, 17:08
autor: michał1984
SławekM pisze:michał1984 pisze:
Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64
Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.
Racja były na stalowej a od września 2009 przeszły na kleszcza
: 24 lip 2012, 22:22
autor: MJ
Dantte pisze:Na cholerę Stalowej te 88xx? U15 wystarczą, i będzie idealnie na 169, 508 (tak, zjedzcie mnie białołęczaki), 414, 805, 512, 160 (tak, zjedzcie mnie ci, co muszą wsiąść w pierwszy autobus na MRA).
Na 508, 169 i 805 tak, a na resztę to 18-stki jak najbardziej
: 24 lip 2012, 23:18
autor: Bernard
Na stalowej zakazu na 15 metrów nie ma 112, 114, 169, 503 w DŚ, 510 w DŚ, 705, 731 i 735 więc na tych liniach mogłyby śmigać SU15.
: 25 lip 2012, 12:55
autor: Aleksander2560
krzysial pisze:co masz na myśli pisząc "Przyjechało"
Puknij się w czoło i pomyśl... a autobusy to przyfrunęły?
: 25 lip 2012, 13:20
autor: man1956
A czy jest ktoś w stanie zagwarantować, że te przesunięcia taborowe są na 100% pewne, czy - jak zazwyczaj - jest to wróżenie z fusów?