Ściślej to w ramach braku priorytetów.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
10:00 jadę Kasprzaka na Zachód i przy Karolkowej chce zawrócić. Ustawiam się jako drugi. W międzyczasie przyjeżdża dziesiątka i dostaje priorytet przed lewoskrętem od zachodu (czyli symetrycznym). Światło do mojego lewoskrętu pojawia się 10:04. Ale rzeczywiście dziesiątka pojechała żwawo.
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Oraz za krótkie perony. Oczywiście na Broniewskiego, a zdarzają się się też w ścisłym centrum.
miłośnik 13N
Cicho wszystko gra.Stary Pingwin pisze: ↑13 mar 2024, 12:23Oraz za krótkie perony. Oczywiście na Broniewskiego, a zdarzają się się też w ścisłym centrum.
Dwa razy Hujdaj długi lub Hujdaj i stara pesa i żeby obsłużyć na dwa. Jeden dziobem jak może wyjeżdża sporo za zatoke lub na przejście zaś drugiemu i tak dupa wystaje za przystanek o ile w Hujdaju nie ma problemu o tyle stara pesa już ma. Zaś przystanków kilka się znajdzie. Ale wszystko w normie. Proponuje w następnym przetargu wpisać maksymalną długość 35 metrów.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Nie wiem o co chodzi i od czego to zalezy ale tylko w soboty i niedziele trafiam na zieloną strzałę a w tygodniu jeszcze mi się nie trafiła nigdyŁukasz pisze: ↑09 mar 2024, 13:29Z Niepodległości w prawo się pojawiła strzałka w prawo w Batorego. Wczoraj prawie spadłem z fotela, jak ją zobaczyłem. Ktoś naprawił ?
Btw we wtorek rano siedemnastka po odjechaniu z Kieleckiej chyba wzbudziła sobie światełko przy SGH, bo się pojawiło. Ale zanim dojechała do Niepodległości, to światełko zgasło.
Też mi się wydaje że głównie w weekendy się świeci.Robert 514 pisze:Nie wiem o co chodzi i od czego to zalezy ale tylko w soboty i niedziele trafiam na zieloną strzałę a w tygodniu jeszcze mi się nie trafiła nigdyŁukasz pisze: ↑09 mar 2024, 13:29Z Niepodległości w prawo się pojawiła strzałka w prawo w Batorego. Wczoraj prawie spadłem z fotela, jak ją zobaczyłem. Ktoś naprawił ?
Btw we wtorek rano siedemnastka po odjechaniu z Kieleckiej chyba wzbudziła sobie światełko przy SGH, bo się pojawiło. Ale zanim dojechała do Niepodległości, to światełko zgasło.
Możliwe, że przy większej liczbie tramwajów, faza lewoskrętu jest krótsza i strzałka się nie mieści w standardach.
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pytanie mam. Czy na Żabie sygnalizacja dla tramwajów działa sama, czy trzeba wyjść z kabiny i nacisnąć magiczny przycisk?
miłośnik 13N
Ustawili cykle bez wciskania przycisku.Stary Pingwin pisze: ↑09 kwie 2024, 12:29Pytanie mam. Czy na Żabie sygnalizacja dla tramwajów działa sama, czy trzeba wyjść z kabiny i nacisnąć magiczny przycisk?
To raczej zależy od tego czy światła czekały na wóz z przeciwka i jak przejechał to zmienia się światło. Przy AWF jest napawanie więc w nieskończoność światła nie czekaja na wóz który się toczy i jak czas ucieka to i przy tym światełko.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pętle poleciały. Podobno naprawione.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Podobno problem Parku Olszyna w stronę centrum był spowodowany uszkodzoną pętlą indukcyjną.
Podobno, bo dziwnym trafem redahtor ani słowa nie napisał o za krótkim peronie...
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... B.1-L.1.zw
Podobno, bo dziwnym trafem redahtor ani słowa nie napisał o za krótkim peronie...
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... B.1-L.1.zw
Musisz uważniej czytać, bo redaktor o tym wspomniał. Zresztą, problem naprawdę dużych korków na Olszynie zaczął się na początku marca. Wcześniej zdarzały się zatory 3-4 tramwaje, a teraz było to nawet ponad 10 wozów czekających w kolejce. I co istotne, tylko w porannym szczycie komunikacyjnym (mimo, że w popołudniowym kursują z tą samą częstotliwością) więc coś na rzeczy musiało być z tą pętlą indukcyjną (raz czekałem ponad 3 minuty na zmianę światła, innym razem dostałem "powtórkę" po 20 sekundach gdzie właściwie nigdy tak szybko światło się nie zmieniało w tym miejscu).W dodatku dwa dłuższe tramwaje nie mieszczą się na przystankach.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co z tego, że dostaniesz zezwalające do wjazdu na przystanek, jak tam stoi skład i musi odstać swoje, zanim ruszy do miasta. Na Włodarzewskiej sytuacja się powtarza. Rano skład co minutę, przynajmniej w/g rozkładu.
miłośnik 13N
Pisałem o wyjeździe z przystanku a nie wjeździe.