Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Cena jednej Scanii to 450 tys. zł netto.
To już z otwarcia ofert? Bo ani na stronie, ani na fb MZA tym się nie chwali, a to właśnie dziś miało być.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 83136.html
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Oferta Pekao Leasing została zaakceptowana.
https://mza.eb2b.com.pl/open-preview-au ... ilanego-on
https://mza.eb2b.com.pl/open-preview-au ... ilanego-on
Czyli witamy nową markę we flocie MZA...alojz pisze: ↑14 maja 2024, 19:43Oferta Pekao Leasing została zaakceptowana.
https://mza.eb2b.com.pl/open-preview-au ... ilanego-on
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Od niedawna kilka brygad z R-4 (116, 122, 180) nie zjeżdża na Stalową, tylko właśnie na Włościańską. Są to zapewne przymiarki do takiego zabiegu na większą skalę po transferze Scanii i dostawie nowych elektryków.
A o co chodzi z tym jednym autobusem przegubowym na ON?
ŁK
Tylko ciekawe po co 122 jak tam spalinowe jeżdżą ...
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27039
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Może właśnie po to, by mogły wejść elektryki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No, 12 SU12 będzie na R4. Tylko spodziewałem sie raczej innych linii np. 166 i 178
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A nie są one dedykowane raczej pod 106?
BTW, przetarg na zadanie II, czyli dostawę przeguba dla OSK po ponownym zbadaniu oferty Gryfa unieważniony.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
106 to tylko 2 brygady szczytowe ze Stalowej. Mozliwe, że ZTM dokona zmian obsługowych.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No teraz tak, ale chyba to się zmieni, bo jednak Stalowa to miała już kiedyś w całości, a z Woronicza to spory kawałek do obu krańców, plus plan na elektryki jest tam na styk.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Docelowo ładowarka na Ostroroga ma być dedykowana linii 136, a więc na 106 będą jeździć autobusy spalinowe. A przynajmniej takie są / były plany po dostawie elektryków zamówionych przez ZTM.