Strona 396 z 397

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 26 cze 2024, 18:23
autor: KR88
Jurand pisze:
26 cze 2024, 18:21
mb112 pisze:
26 cze 2024, 16:09


Ale którego przewoźnika to dotyczy ? Bo w MZA już teraz jest 45 zł/h DP, 55zł/h DS (brutto).
A w którym przetargu Mobilis jeszcze na UZ może zatrudniać kierowców?
Te krótkie koziołki.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 26 cze 2024, 18:28
autor: Jurand
KR88 pisze:
26 cze 2024, 18:23
Jurand pisze:
26 cze 2024, 18:21

A w którym przetargu Mobilis jeszcze na UZ może zatrudniać kierowców?
Te krótkie koziołki.
Ok
A Arriva w tym nowym/starym przetargu co go jeszcze nie podpisała, też dalej będzie mogła na UZ zatrudniać, czy już tylko na UoP?

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 26 cze 2024, 21:39
autor: reserved
vernalisadonis pisze:
26 cze 2024, 17:29
mb112 pisze:
26 cze 2024, 16:09


Ale którego przewoźnika to dotyczy ? Bo w MZA już teraz jest 45 zł/h DP, 55zł/h DS (brutto).
A jak z podwyżkami UoP? Będą?
Będą od sierpnia. Kolejno 32. 33,30 lub 35,50 brutto w zależności od stażu.
alojz pisze:
26 cze 2024, 18:08
piorunus pisze:
26 cze 2024, 10:39
@Alojz, Ty tak na serio czy dalej zatrzymałeś się w czasach sprzed 2017 r. ?
Nie wiem więc pytam co to za kłody, w czym Mobilis ma gorzej niż Grodzio czy Relobus.
W obecnym kontrakcie na mercedesy ZTM karze przewoźnika za każdą sekundę bycia przed czasem i zczytuje te dane z gpsu czy z czegoś tam.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 26 cze 2024, 23:51
autor: px33
Co znaczy bycia przed czasem? Bo cokolwiek innego niż moment odjazdu z przystanku nie powinno ich interesować.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 0:16
autor: reserved
px33 pisze:
26 cze 2024, 23:51
Co znaczy bycia przed czasem? Bo cokolwiek innego niż moment odjazdu z przystanku nie powinno ich interesować.
No że jeżeli tylko system załapie że kierowca zamknął drzwi na przystanku będąc np. +1:02 min to już automatycznie ukarze przewoźnika (a ten kierowcę). W przypadku innych kontraktów oraz innych przewoźników nie ma aż takiego rygoru. Oczywiście nie mówię że to dobrze jeździć przed czasem ale są różne sytuacje. Mi zresztą zdarzało się odjechać przed czasem i jechać sobie wolno by wyrównać czas. Normalnie są to kontrole wyrywkowe. To tak jakbyś jechał autem i za każde przekroczenie prędkości o 1 km więcej niż dopuszczalna by Ci była naliczana kara. No chyba nie powiedziałbyś że to normalne?

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 5:32
autor: Walas
reserved pisze:
27 cze 2024, 0:16
px33 pisze:
26 cze 2024, 23:51
Co znaczy bycia przed czasem? Bo cokolwiek innego niż moment odjazdu z przystanku nie powinno ich interesować.
No że jeżeli tylko system załapie że kierowca zamknął drzwi na przystanku będąc np. +1:02 min to już automatycznie ukarze przewoźnika (a ten kierowcę). W przypadku innych kontraktów oraz innych przewoźników nie ma aż takiego rygoru. Oczywiście nie mówię że to dobrze jeździć przed czasem ale są różne sytuacje. Mi zresztą zdarzało się odjechać przed czasem i jechać sobie wolno by wyrównać czas. Normalnie są to kontrole wyrywkowe. To tak jakbyś jechał autem i za każde przekroczenie prędkości o 1 km więcej niż dopuszczalna by Ci była naliczana kara. No chyba nie powiedziałbyś że to normalne?
I to jest głupota bo są przystanki na pasie ruchu i weź teraz odczekuj przyspieszenie na takim przystanku to kierowcy z osobówek Cię zjedzą...

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 11:32
autor: piorunus
Jurand pisze:
26 cze 2024, 18:28
Ok
A Arriva w tym nowym/starym przetargu co go jeszcze nie podpisała, też dalej będzie mogła na UZ zatrudniać, czy już tylko na UoP?
Same UoP.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 13:02
autor: Jurand
piorunus pisze:
27 cze 2024, 11:32
Jurand pisze:
26 cze 2024, 18:28
Ok
A Arriva w tym nowym/starym przetargu co go jeszcze nie podpisała, też dalej będzie mogła na UZ zatrudniać, czy już tylko na UoP?
Same UoP.
No to nie ciekawie się tam zrobi, ponoć sporo zasilaków na UZ ratuje sytuację w tej pseudo korporacji :-k

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 13:49
autor: piorunus
Jurand pisze:
27 cze 2024, 13:02
No to nie ciekawie się tam zrobi, ponoć sporo zasilaków na UZ ratuje sytuację w tej pseudo korporacji :-k
Tyle tylko, że zasilaki na UZ mogą jeździć tylko na 94xx. 90xx i 99xx same UoP.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 14:52
autor: Jurand
piorunus pisze:
27 cze 2024, 13:49
Jurand pisze:
27 cze 2024, 13:02
No to nie ciekawie się tam zrobi, ponoć sporo zasilaków na UZ ratuje sytuację w tej pseudo korporacji :-k
Tyle tylko, że zasilaki na UZ mogą jeździć tylko na 94xx. 90xx i 99xx same UoP.
wiem, wiem, firma ciągle poszukuje ludzie do pracy, od grudnia się ukruci :-k

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 17:30
autor: KR88
Trzeba poczekać na finalną decyzję o ozusowaniu uzl, i w następstwie podniesienia stawek w mobie i relo

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 17:51
autor: alojz
reserved pisze:
27 cze 2024, 0:16
W przypadku innych kontraktów oraz innych przewoźników nie ma aż takiego rygoru.
Za pół roku również Grodzio i zapewne Relobus rozpoczną nowe kontrakty na nowych warunkach.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 27 cze 2024, 20:53
autor: KR88
Jak nie dadzą możliwości pracy na uzl u wszystkich przewoźników lub nie podniosą swoich stawek UOP do poziomu w MZA to ciężko widzę wymienne zasilanie między firmami. Zostaną miłośnicy i Ci co muszą spłacić prawko

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 28 cze 2024, 7:50
autor: BrdzJkb
A co stoi na przeszkodzie w zasilaniu na UoP?

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 28 cze 2024, 9:47
autor: KR88
Mniejsza stawka, po co iść pracować za mniej?