Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dlaczego wykluczają? Następstwo min. 5 minut jest.
Tak, zagrzesiowałem rozkład, biorąc pod uwagę wspólny bilet taką właśnie ofertę dostaje pasażer.
Poprawa postu zgodnie z późniejszą sugestią autora wątku. MeWa
Tak, zagrzesiowałem rozkład, biorąc pod uwagę wspólny bilet taką właśnie ofertę dostaje pasażer.
Poprawa postu zgodnie z późniejszą sugestią autora wątku. MeWa
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
w sumie racja, ale raczej wybierze SKM niz KM, bo jedzie dalej - do Centrum...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Gazeta Stołeczna pisze: W poniedziałek kolejarze dogadali się z Zarządem Transportu Miejskiego: od początku lipca wspólny bilet będzie obowiązywać także na linii do Falenicy.
Na wczorajszym spotkaniu ostatniej szansy wreszcie doszło do kompromisu między Kolejami Mazowieckimi a szefami ZTM. Kolejarze zmniejszyli swoje żądania. Wcześniej chcieli, by za każdego pasażera, który jedzie pociągiem z kartą miejską, ratusz dopłacał 15 zł. Byłoby to trzy razy więcej niż dotychczas. ZTM na to się nie godził. Po wielu tygodniach sporu ustalono, że do końca roku stawka zostaje bez zmian. Z jednym wyjątkiem - jeśli liczba pasażerów jeżdżących z kartą miejską pociągami przekroczy 4 tys., do kolejnych ZTM będzie dokładać kolejarzom nie 5 zł, ale 10 zł.
Nie zmienia się za to dopłata dla pasażerów. Żeby korzystać w pociągach z biletów 30-dniowych (normalne za 66 zł), w kasie kolejowej trzeba dokupić bilet za 10 zł. Nadal będzie też można jeździć pociągami z biletami 90-dniowymi, ale dodatkowy bilet kolejowy za 10 zł trzeba dokupować co miesiąc. - Chodziło o to, by uprościć wspólne rozliczenia - mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM.
Umowa nie obejmuje biletów jednorazowych. Na których liniach będzie można jeździć z kartą miejską zakodowaną na 30 dni? Z Dworca Wschodniego do Gołąbek (linia do Sochaczewa), do Ursusa i do Jeziorek (linia do Piaseczna). Nowy kierunek to linia do Falenicy, którą w piątek po raz ostatni pojedzie Szybka Kolej Miejska. Od soboty zacznie jeździć nową trasą z Pruszkowa do Rembertowa. W kolejnym etapie wspólny bilet ma obowiązywać na linii do Legionowa. Nie wiadomo jednak od kiedy.
Biurokracji ciąg dalszy....gdybym jeszcze mieszkał przy torach a tak mi się zupełnie nie opłaca, chociaż czasami by się przydało bo nie jestem antykolejowy jak większość mieszkańców stolicy nie zmuszonych do korzystania z PKP.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie ma zniżek pracowniczych komunikacji miejskiej na KM - czyli cały bilet musiałbyś kupowaćinż. Glonojad pisze:Aż się o bilet pracowniczy boję zapytać...
A jaki zajefajny "takt" mamy - mój ulubiony przykład, DS międzyszczyt z Piastowa:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale ja nie mam żadnej zniżki. Po prostu otrzymuję bilet ważny 2 lata.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie wiem na jakiej to zasadzie działa, ale SOM-iści narzekali, że oni z tego korzystać nie mogą. Ale w taryfie nie ma takiego biletu na 2 lata, więc może być problem Wszystko zależy więc na jakiej zasadzie wykupiony został bolet - jeśli pełny, to moim zdaniem możesz korzystać, jeśli z ulgą 100% dla pracowników, to nie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No na stronie KM pisze, że:
"
Osoby posiadające bilet okresowy ZTM zakodowany na Warszawskiej Karcie Miejskiej (z wyłączeniem biletów na jedną linię) zobowiązani są do wykupienia w wyznaczonej kasie biletowej biletu KM w cenie 10,00 zł. Bilet KM ważny jest w terminie ważności biletu ZTM zakodowanego na Warszawskiej Karcie Miejskiej, jednak nie dłużej niż 30 kolejnych dni i terminie obowiązywania umowy.
Podróżny posiadający bilet okresowy ZTM z terminem ważności dłuższym niż 30 dni zobowiązany jest do nabycia kolejnego biletu.
"
2 lata to chyba dłużej niż 30 dni, nie? A i sam bilet jest zakodowany na karcie. Ze zdjęciem.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2006-12-16, 21:54 ]
jest napisane!
"
Osoby posiadające bilet okresowy ZTM zakodowany na Warszawskiej Karcie Miejskiej (z wyłączeniem biletów na jedną linię) zobowiązani są do wykupienia w wyznaczonej kasie biletowej biletu KM w cenie 10,00 zł. Bilet KM ważny jest w terminie ważności biletu ZTM zakodowanego na Warszawskiej Karcie Miejskiej, jednak nie dłużej niż 30 kolejnych dni i terminie obowiązywania umowy.
Podróżny posiadający bilet okresowy ZTM z terminem ważności dłuższym niż 30 dni zobowiązany jest do nabycia kolejnego biletu.
"
2 lata to chyba dłużej niż 30 dni, nie? A i sam bilet jest zakodowany na karcie. Ze zdjęciem.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2006-12-16, 21:54 ]
jest napisane!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na podstawie poniższych wypowiedzi już dość dobrze widać, co może być dalej ze wspólnym biletem:
ŻW pisze:Kandydacie, co zrobisz dla wspólnego biletu?
2006-09-19, Ostatnia aktualizacja: 2006-09-19
Jak doprowadzić do wprowadzenia wspólnego biletu kolejowego i komunikacji miejskiej, skoro, mimo deklarowanej przychylności dla pomysłu ze wszystkich stron, ciągle nie ma pozytywnego rozstrzygnięcia? O to zapytaliśmy kandydatów na prezydenta stolicy.
Marek Borowski, centrolewica
Taki bilet już funkcjonował w Warszawie. Było to pod koniec kadencji prezydenta Piskorskiego i przez całą kadencję prezydenta Kozaka. O tej idei odszedł niestety Lech Kaczyński. Uważam, że trzeba wrócić do koncepcji wspólnego biletu komunikacji miejskiej. Jest to możliwe i na pewno ułatwi poruszanie się po stolicy. Zaoszczędzi to wszystkim warszawiakom dużo czasu. Sprawę należy jak najszybciej załatwić.
Włodzimierz Całka, Nasze Miasto
Biorąc pod uwagę determinację mieszkańców podwarszawskich miejscowości i warszawiaków, bilet wspólny dla całej komunikacji powstanie w 2007 r. na wiosnę. To jest dobre rozwiązanie dla ludzi i, bez względu na opcje polityczne, powinno być wprowadzone jak najszybciej. Będę chciał, żeby zaczął on funkcjonować od wiosny 2007 r.
Henryk Dzido, Samoobrona RP
Sprawa do załatwienia, potrzebna dobra wola stron. Należałoby wprowadzić możliwość odwoływania prezydenta Warszawy, jeżeli nie zrealizuje obietnic wyborczych.
Hanna Gronkiewicz-Waltz, PO
Należy zintegrować sieć kolejową, która już istnieje w centrum miasta z metrem. Nie ma potrzeby drążyć kosztownych tuneli tam, gdzie dysponujemy już gotowym połączeniem kolejowym. Niezbędne są tylko modernizacja trakcji oraz dokupienie taboru, by kursował częściej.
Kazimierz Marcinkiewicz, PiS
Od lipca tego roku wspólny bilet obowiązuje już na czterech trasach. Na kartę miejską można jechać pociągami Kolei Mazowieckich z Warszawy Wschodniej do Ursusa, Gołąbek, Jeziorek i Falenicy. Ale to pierwszy krok. Jedna z moich pierwszych decyzji jako pełniącego funkcję prezydenta miasta to spotkanie z szefem PKP. Powołaliśmy dwie działające już grupy robocze, by wspólnymi siłami wykorzystać lepiej tereny kolejowe w Warszawie, jak też właśnie usprawnić system komunikacji w mieście w oparciu o sieć PKP. Intensyfikujemy współpracę z PKP również w zakresie wspólnego biletu na kolejnych trasach.
Wojciech Wierzejski, LPR
Twarde negocjacje powinny przyczynić się do rozwiązania problemu. Proponuję udział strony rządowej i parlamentarzystów.
I tu jest odpowiedzMZ pisze:Marek Borowski, centrolewica
Taki bilet już funkcjonował w Warszawie. Było to pod koniec kadencji prezydenta Piskorskiego i przez całą kadencję prezydenta Kozaka. O tej idei odszedł niestety Lech Kaczyński. Uważam, że trzeba wrócić do koncepcji wspólnego biletu komunikacji miejskiej. Jest to możliwe i na pewno ułatwi poruszanie się po stolicy. Zaoszczędzi to wszystkim warszawiakom dużo czasu. Sprawę należy jak najszybciej załatwić.
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
No to mamy nareszcie wspólny bilet w całej WarszawieGazeta pisze:Wspólny bilet na nowych trasach
Od 1 listopada z kartą miejską będzie można jeździć na nowych trasach pociągów podmiejskich
Ratusz rozszerza granice obowiązywania wspólnego biletu na kolej i komunikację miejską. Od środy z kartą miejską będzie można podróżować także pociągami podmiejskimi do Woli Grzybowskiej (linia w kierunku Siedlec) i do przystanku Warszawa Choszczówka (linia legionowska). Nadal trzeba jednak jeszcze pamiętać o kupieniu raz na miesiąc dodatkowego biletu kolejowego. Tylko wtedy można korzystania z biletów Zarządu Transportu Miejskiego w składach Kolei Mazowieckich. Od 1 listopada ten dodatkowy bilet będzie o połowę tańszy - ma kosztować 5 zł na miesiąc. Jak twierdzi Robert Szaniawski, rzecznik stołecznego ratusza, trwają rozmowy z gminami podwarszawskimi, by wspólne bilety obowiązywały również na ich terenie. Na razie będą ważne na wszystkich trasach w granicach Warszawy.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I wciąż ta durna płatna wkładka .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.