Moderator: Wiliam
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 06 sty 2015, 20:54
fik pisze:Dantte pisze:Co jak co, ale Kępa Zawadowska to chyba najbardziej zaniedbany rejon w komunikacji nocnej w całej Warszawie. Nigdzie nie ma tak dalekich stref dojścia do nocnego.
I naprawdę na każde zadupie z kilkoma domkami na krzyż trzeba pchać nocny? Ja rozumiem, miasto bogate, wcale nie ma żadnych cięć w komunikacji, możemy sobie pozwolić...
Nie, ale na taki Gocławek Wschodni nocny by mógł jeździć.
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 06 sty 2015, 22:35
Gocławek Wschodni jest w strefie dojścia z PKP Gocławka. Reszta ma równoległą Grochowską i 2 tamtejsze linie nocne. Jeśli Gocławek Wschodni miałby być obsługiwany to musiałoby istnieć połączenie tej pętli z Grochowską. A tego na razie nie ma.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 07 sty 2015, 8:31
No, faktycznie. Jak nie zapieprzać z Olszynki, to zapieprzać z Gocławka. Fajne rozwiązanie. ![8-) 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 07 sty 2015, 9:12
Przecież wiele przystanków nie ma obsługi nocnikami. I jakoś żyją. Pytanie, czy odcinek Gocławek Wschodni-Chłopickiego generowałby na tyle duży potok w nocy, żeby puścić tam nocnika. Kiedyś pytałem, czy N42 mógłby jechać w kierunku Górczewskiej przez pętlę Znana (i potem powrót do Ronda koło kościoła i dalej Redutową). Ale na to trzeba byłoby dodatkowej brygady, przed którą ztm broni się rękami i nogami.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 07 sty 2015, 9:33
Jak się nie uruchomi takich podjazdów, to i nie będziemy mieli wiedzy. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
person
- (geograf)
- Posty: 8455
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 07 sty 2015, 10:17
Poc Vocem pisze:Byłem tam ostatni raz na jesieni, śmiem twierdzić, że ludzie, którzy tam mieszkają albo nie są targetem komunikacji miejskiej (portfel pozwala)
Jeśli portfel byłby wyznacznikiem bycia targetem lub nie, to połowa Służewca i - chociażby - Ursynowa, nie powinna interesować planistów warszawskiej komunikacji zbiorowej. Bardzo nie podoba mi się takie klasyfikowanie grup ludzi.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 07 sty 2015, 14:39
164 będzie z kursami każdy gdzie indziej - jeden do os. Bernardyńska, inny na Stegny, jeszcze inny do Wilanowa. Nie jestem przekonany, czy ludzie to ogarną
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
O ile ktokolwiek będzie tym jeździć.
noidea
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 08 sty 2015, 15:47
person pisze:Jeśli portfel byłby wyznacznikiem bycia targetem lub nie, to połowa Służewca i - chociażby - Ursynowa, nie powinna interesować planistów warszawskiej komunikacji zbiorowej. Bardzo nie podoba mi się takie klasyfikowanie grup ludzi.
Mimo wszystko to nie ta skala. Na Ursynowie czy Służewcu willi o powierzchni kilkuset m^2 (i odpowiednio większych działek) wielu nie ma, a na tej nieszczęsnej Kępie co drugi dom tak wygląda. Do tego jeśli wśród tych, nazwijmy to wprost, bogaczy, trafi się jakiś miłośnik komunikacji miejskiej to dalej będą oni tworzyć potok na średniej wielkości kombi, a nie autobus.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 08 sty 2015, 17:46
Nie powiedziałbym że tam sami bogacze mieszkają. Są też starsze i z wyglądu uboższe chałupy.
-
ness
- Posty: 1029
- Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
- Lokalizacja: pro-Q3dm6
Post
autor: ness » 13 sty 2015, 6:20
I w tych starszych i ubozszych chalupach mieszkaja amatorzy nocnych wojazy po miescie.
W ogole z nocnymi przesadzono. Taka choszczowka, wolka weglowa czy kobialka to marnowanie kasy.
Stawiam ze w tygodniu nie ma tam nawet pasazera na polkurs (liczac od konca mocniej zurbanizowanej okolicy czyli brodno czy wawrzyszew).
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 13 sty 2015, 13:48
Może telebusy?
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 13 sty 2015, 15:08
No ale na taborze typu Skoda Octavia chyba, bo tam nic większego nie trzeba?
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 13 sty 2015, 15:18
osa pisze:Może telebusy?
To już istnieje.
![Obrazek](http://taximpt.pl/Portals/1/Files/Images/LOGO_MPT_TAXI_19191.jpg)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
reserved
- Posty: 14640
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 12 lip 2015, 22:12
Tak sobie ostatnio myślałem... czy może nie przydałoby się wydłużyć kursowanie linii 116 przynajmniej w weekendowe noce do 2:00? A przynajmniej na wariantowej trasie. Trasa przebiega przez Trakt Królewski, gdzie w nocy zbyt dużej komunikacji nie ma. Inna sprawa, że sporo ludzi w końcu korzysta z Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia podczas imprez i niekoniecznie po drodze jest dla niektórych jeszcze zaglądanie na Dw. Centralny. Oczywiście mam świadomość, że to noc, ale nowej linii proponować nie chcę, tylko lekkie wydłużenie godzin kursowania istniejącej. Co o tym sądzicie? Ma to sens?
PS
Zwłaszcza, że dzięki temu jest dogodna przesiadka do M2. Z Centralnego jest kawałeczek. To też jakiś tam plus.