Dzienna komunikacja w nocy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 06 sty 2015, 20:54

fik pisze:
Dantte pisze:Co jak co, ale Kępa Zawadowska to chyba najbardziej zaniedbany rejon w komunikacji nocnej w całej Warszawie. Nigdzie nie ma tak dalekich stref dojścia do nocnego.
I naprawdę na każde zadupie z kilkoma domkami na krzyż trzeba pchać nocny? Ja rozumiem, miasto bogate, wcale nie ma żadnych cięć w komunikacji, możemy sobie pozwolić...
Nie, ale na taki Gocławek Wschodni nocny by mógł jeździć. 8-)

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 sty 2015, 22:35

Gocławek Wschodni jest w strefie dojścia z PKP Gocławka. Reszta ma równoległą Grochowską i 2 tamtejsze linie nocne. Jeśli Gocławek Wschodni miałby być obsługiwany to musiałoby istnieć połączenie tej pętli z Grochowską. A tego na razie nie ma.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 07 sty 2015, 8:31

No, faktycznie. Jak nie zapieprzać z Olszynki, to zapieprzać z Gocławka. Fajne rozwiązanie. 8-)

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 sty 2015, 9:12

Przecież wiele przystanków nie ma obsługi nocnikami. I jakoś żyją. Pytanie, czy odcinek Gocławek Wschodni-Chłopickiego generowałby na tyle duży potok w nocy, żeby puścić tam nocnika. Kiedyś pytałem, czy N42 mógłby jechać w kierunku Górczewskiej przez pętlę Znana (i potem powrót do Ronda koło kościoła i dalej Redutową). Ale na to trzeba byłoby dodatkowej brygady, przed którą ztm broni się rękami i nogami.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 07 sty 2015, 9:33

Jak się nie uruchomi takich podjazdów, to i nie będziemy mieli wiedzy. :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 sty 2015, 10:17

Poc Vocem pisze:Byłem tam ostatni raz na jesieni, śmiem twierdzić, że ludzie, którzy tam mieszkają albo nie są targetem komunikacji miejskiej (portfel pozwala)
Jeśli portfel byłby wyznacznikiem bycia targetem lub nie, to połowa Służewca i - chociażby - Ursynowa, nie powinna interesować planistów warszawskiej komunikacji zbiorowej. Bardzo nie podoba mi się takie klasyfikowanie grup ludzi.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 sty 2015, 14:39

164 będzie z kursami każdy gdzie indziej - jeden do os. Bernardyńska, inny na Stegny, jeszcze inny do Wilanowa. Nie jestem przekonany, czy ludzie to ogarną :roll: O ile ktokolwiek będzie tym jeździć.
noidea

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 sty 2015, 15:47

person pisze:Jeśli portfel byłby wyznacznikiem bycia targetem lub nie, to połowa Służewca i - chociażby - Ursynowa, nie powinna interesować planistów warszawskiej komunikacji zbiorowej. Bardzo nie podoba mi się takie klasyfikowanie grup ludzi.
Mimo wszystko to nie ta skala. Na Ursynowie czy Służewcu willi o powierzchni kilkuset m^2 (i odpowiednio większych działek) wielu nie ma, a na tej nieszczęsnej Kępie co drugi dom tak wygląda. Do tego jeśli wśród tych, nazwijmy to wprost, bogaczy, trafi się jakiś miłośnik komunikacji miejskiej to dalej będą oni tworzyć potok na średniej wielkości kombi, a nie autobus.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 sty 2015, 17:46

Nie powiedziałbym że tam sami bogacze mieszkają. Są też starsze i z wyglądu uboższe chałupy.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 13 sty 2015, 6:20

I w tych starszych i ubozszych chalupach mieszkaja amatorzy nocnych wojazy po miescie.
W ogole z nocnymi przesadzono. Taka choszczowka, wolka weglowa czy kobialka to marnowanie kasy.
Stawiam ze w tygodniu nie ma tam nawet pasazera na polkurs (liczac od konca mocniej zurbanizowanej okolicy czyli brodno czy wawrzyszew).

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 sty 2015, 13:48

Może telebusy?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 sty 2015, 15:08

No ale na taborze typu Skoda Octavia chyba, bo tam nic większego nie trzeba? :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2015, 15:18

osa pisze:Może telebusy?
To już istnieje.

Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 13 sty 2015, 15:27

Jeśli zaczną honorować WKM, to czemu nie :D

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lip 2015, 22:12

Tak sobie ostatnio myślałem... czy może nie przydałoby się wydłużyć kursowanie linii 116 przynajmniej w weekendowe noce do 2:00? A przynajmniej na wariantowej trasie. Trasa przebiega przez Trakt Królewski, gdzie w nocy zbyt dużej komunikacji nie ma. Inna sprawa, że sporo ludzi w końcu korzysta z Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia podczas imprez i niekoniecznie po drodze jest dla niektórych jeszcze zaglądanie na Dw. Centralny. Oczywiście mam świadomość, że to noc, ale nowej linii proponować nie chcę, tylko lekkie wydłużenie godzin kursowania istniejącej. Co o tym sądzicie? Ma to sens?

PS
Zwłaszcza, że dzięki temu jest dogodna przesiadka do M2. Z Centralnego jest kawałeczek. To też jakiś tam plus.

ODPOWIEDZ