Widzisz różnicę między 162 a 514 jadącym z wesołej? Przesiadka z 514 do M2 przy stadionie to żaden zysk czasowy, to strata.Domas pisze:Na siłę? Ludzie wysiadają ze 162 na CNK i wsiadają w M2 na Wileński..
Komunikacja miejska po M2C
Moderator: Wiliam
Oczywiście ze wykorzystano pretekst. Inaczej w tej chwili nie da się prowadzić polityki transportowej. To wiadomo co najmniej od wiaduktu Andersa.marko80 pisze: ale sam przyznasz, że linie te na siłę podciągnięto pod M2.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
wydaje mi się ze 122 i 195 i tak by padło. Za to z pewnością nie dano by zabrać 520.pawcio pisze:Oczywiście ze wykorzystano pretekst. Inaczej w tej chwili nie da się prowadzić polityki transportowej. To wiadomo co najmniej od wiaduktu Andersa.marko80 pisze: ale sam przyznasz, że linie te na siłę podciągnięto pod M2.
Ja teraz gdy zlapie zamiast 525 125 pojade na wilenski i tam do M2. Bo to sie oplaca.marko80 pisze:Widzisz różnicę między 162 a 514 jadącym z wesołej? Przesiadka z 514 do M2 przy stadionie to żaden zysk czasowy, to strata.Domas pisze:Na siłę? Ludzie wysiadają ze 162 na CNK i wsiadają w M2 na Wileński..
To samo w druga strone.
Wiec marudzicie dla marudzenia.
Bo tu nie chodzi o zysk czy strate 5-10 minut bo to nie ma znaczenia , tylko o pewnosc i wygode.
Jedyne czego bardzo zaluje to to ze nie skrocili 125 do stadionu....
125 i 135 są do przegięcia przez Zamoyskiego. Trzeba tylko przystanki dostawić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
E3 i E7 też dużym zainteresowaniem się nie cieszą, za to w 160 i 527 ścisk.
Z E3 też żaden ekspres. Zastanawiam się czy nie można by uruchomić 462 z Targówka do Chełmskiej w zamian za E3 i wtyczki 162. Wówczas 162 w godzinach szczytu co 10 minut, razem z 462. 462 oczywiście rano z Targówka do Chełmskiej, a popołudniu odwrotnie.
Z E3 też żaden ekspres. Zastanawiam się czy nie można by uruchomić 462 z Targówka do Chełmskiej w zamian za E3 i wtyczki 162. Wówczas 162 w godzinach szczytu co 10 minut, razem z 462. 462 oczywiście rano z Targówka do Chełmskiej, a popołudniu odwrotnie.
pytanie czy 143,151,502,411,514 wrócą na MŁ po remoncie bo z rozkładów wynika, że wprowadzone obecnie trasy są stałe a nie objazdowe.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez sensu to jest dyskutowanie o frekwencji w zupełnie nowym połączeniu, do tego w nieintuicyjnym kierunku, w pierwszym dniu kursowania (nie, 423 nie jest nowym połączeniem) - moratorium powinno trwać co najmniej 2 tygodnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Raczej kwestia tego kiedy pozostałe linie dostaną trasy podstawowe. Objazdu da na tyle długotrwałe że nie ma sensu cały tej okres w jeździć na żółtych deskach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zeby tylko te zołle byly..., bo na razie to jezdza ze starymi i z zoltymi kartkami wymietymi coraz bardziej...
159 jeździło jako objazd przez rok i 9 miesięcy.pawcio pisze:Raczej kwestia tego kiedy pozostałe linie dostaną trasy podstawowe. Objazdu da na tyle długotrwałe że nie ma sensu cały tej okres w jeździć na żółtych deskach.
Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Gocław zyskał przesiadke na średnicę. Nie oszukujmy sie, 123 do Wschodniego nie było zadna ofertą. Teraz nie dośc że w 20 minut dojedziemy na Stadion to jeszcze w razie padnięcia średnicy mamy metro (i na odwrót).Wolfchen pisze:Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...
my tu nie mówimy o Gocławiu ale głównie o wesołej/starej miłosnej. Stamtąd wozić ludzi do M2 to jednak przegięcie.Rosa pisze:Gocław zyskał przesiadke na średnicę. Nie oszukujmy sie, 123 do Wschodniego nie było zadna ofertą. Teraz nie dośc że w 20 minut dojedziemy na Stadion to jeszcze w razie padnięcia średnicy mamy metro (i na odwrót).Wolfchen pisze:Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...