Komunikacja miejska po M2C

Moderator: Wiliam

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 mar 2015, 17:56

Domas pisze:Na siłę? Ludzie wysiadają ze 162 na CNK i wsiadają w M2 na Wileński..
Widzisz różnicę między 162 a 514 jadącym z wesołej? Przesiadka z 514 do M2 przy stadionie to żaden zysk czasowy, to strata.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 mar 2015, 18:01

marko80 pisze: ale sam przyznasz, że linie te na siłę podciągnięto pod M2.
Oczywiście ze wykorzystano pretekst. Inaczej w tej chwili nie da się prowadzić polityki transportowej. To wiadomo co najmniej od wiaduktu Andersa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 mar 2015, 18:03

pawcio pisze:
marko80 pisze: ale sam przyznasz, że linie te na siłę podciągnięto pod M2.
Oczywiście ze wykorzystano pretekst. Inaczej w tej chwili nie da się prowadzić polityki transportowej. To wiadomo co najmniej od wiaduktu Andersa.
wydaje mi się ze 122 i 195 i tak by padło. Za to z pewnością nie dano by zabrać 520.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 09 mar 2015, 18:19

marko80 pisze:
Domas pisze:Na siłę? Ludzie wysiadają ze 162 na CNK i wsiadają w M2 na Wileński..
Widzisz różnicę między 162 a 514 jadącym z wesołej? Przesiadka z 514 do M2 przy stadionie to żaden zysk czasowy, to strata.
Ja teraz gdy zlapie zamiast 525 125 pojade na wilenski i tam do M2. Bo to sie oplaca.
To samo w druga strone.
Wiec marudzicie dla marudzenia.
Bo tu nie chodzi o zysk czy strate 5-10 minut bo to nie ma znaczenia , tylko o pewnosc i wygode.
Jedyne czego bardzo zaluje to to ze nie skrocili 125 do stadionu....

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 mar 2015, 18:24

125 i 135 są do przegięcia przez Zamoyskiego. Trzeba tylko przystanki dostawić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 09 mar 2015, 18:26

E3 i E7 też dużym zainteresowaniem się nie cieszą, za to w 160 i 527 ścisk.
Z E3 też żaden ekspres. Zastanawiam się czy nie można by uruchomić 462 z Targówka do Chełmskiej w zamian za E3 i wtyczki 162. Wówczas 162 w godzinach szczytu co 10 minut, razem z 462. 462 oczywiście rano z Targówka do Chełmskiej, a popołudniu odwrotnie.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 mar 2015, 18:27

pytanie czy 143,151,502,411,514 wrócą na MŁ po remoncie bo z rozkładów wynika, że wprowadzone obecnie trasy są stałe a nie objazdowe.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 mar 2015, 18:28

Zamknięcie mostu też jest stałe, obawiam się. Nieprędko nim pojedziemy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 mar 2015, 18:39

Bez sensu to jest dyskutowanie o frekwencji w zupełnie nowym połączeniu, do tego w nieintuicyjnym kierunku, w pierwszym dniu kursowania (nie, 423 nie jest nowym połączeniem) - moratorium powinno trwać co najmniej 2 tygodnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 mar 2015, 18:39

Raczej kwestia tego kiedy pozostałe linie dostaną trasy podstawowe. Objazdu da na tyle długotrwałe że nie ma sensu cały tej okres w jeździć na żółtych deskach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 09 mar 2015, 18:56

Zeby tylko te zołle byly..., bo na razie to jezdza ze starymi i z zoltymi kartkami wymietymi coraz bardziej...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 mar 2015, 19:00

pawcio pisze:Raczej kwestia tego kiedy pozostałe linie dostaną trasy podstawowe. Objazdu da na tyle długotrwałe że nie ma sensu cały tej okres w jeździć na żółtych deskach.
159 jeździło jako objazd przez rok i 9 miesięcy.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 mar 2015, 19:21

Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 09 mar 2015, 19:28

Wolfchen pisze:Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...
Gocław zyskał przesiadke na średnicę. Nie oszukujmy sie, 123 do Wschodniego nie było zadna ofertą. Teraz nie dośc że w 20 minut dojedziemy na Stadion to jeszcze w razie padnięcia średnicy mamy metro (i na odwrót).

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 mar 2015, 19:51

Rosa pisze:
Wolfchen pisze:Tu bardziej nawet chodzi nie tyle o puszczenie do Centrum, co o przesiadkę na ciąg Alej...
Gocław zyskał przesiadke na średnicę. Nie oszukujmy sie, 123 do Wschodniego nie było zadna ofertą. Teraz nie dośc że w 20 minut dojedziemy na Stadion to jeszcze w razie padnięcia średnicy mamy metro (i na odwrót).
my tu nie mówimy o Gocławiu ale głównie o wesołej/starej miłosnej. Stamtąd wozić ludzi do M2 to jednak przegięcie.

ODPOWIEDZ