Kładki, przejścia podziemne i windy
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Myślę, że możesz liczyć tym razem na wyjątkowe potraktowanie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jedyna kładka w mieście, której broni ZM. Nie ma tam wind ani pochylni, ale łączy dwa sąsiednie osiedla.
miłośnik 13N
Naturalną sprawą powinna być budowa pochylni/podjazdu przy okazji remontu tej kładki.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tam jest jeden problem-miasto nie zbuduje na terenie PKP, a PKP ta kładka po nic. Kiedyś od Żwirki do Jerozolimskich było conajmniej 6 przejść nad torami, teraz zostaną Jerozolimskie, Grójecka i Żwirki.
Nie tylko w centrum kolej dzieli duże obszary miasta.
Nie tylko w centrum kolej dzieli duże obszary miasta.
miłośnik 13N
Jak się chce, to się zbuduje. Przystanek Zacisze-Wilno też jakoś "PKP" nie zbudowało.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Prywatny deweloper to nie miasto. Dobrze ująłeś- jak się chce. W tym wypadku chyba się niechce.
miłośnik 13N
Jest jeszcze kładka na wysokości Mołdawskiej. Również wywalczona protestami, gdy miejski jeszcze SPEC z dnia na dzień zdemontował ludziom schody, które prowadziły do przejścia nad rurą z ciepłą wodą.Stary Pingwin pisze: ↑24 paź 2017, 10:46Tam jest jeden problem-miasto nie zbuduje na terenie PKP, a PKP ta kładka po nic. Kiedyś od Żwirki do Jerozolimskich było conajmniej 6 przejść nad torami, teraz zostaną Jerozolimskie, Grójecka i Żwirki.
Nie tylko w centrum kolej dzieli duże obszary miasta.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Myślałem, że tej kładki już nie ma. Tak jak dawnej kładki WKD przy Drawskiej, która po przełożeniu torowiska służyła jeszcze mieszkańcom.
miłośnik 13N
Ta przy Mołdawskiej wróciła ponoć w 2011 r., gdy odbyła się ropierducha w jej sprawie z udziałem użytkowników, proboszcza, 2 burmistrzów i kogo tam jeszcze...
Ciekawym wątkiem jest to, jak granica dzielnic może stać się granicą księstw. Ochota nie jest zainteresowana, Włochy wręcz przeciwnie. A wszystko to w ramach jednego miasta, które powinno być zwartym organizmem...
Swego czasu chciałem przedostać się z ul. Instalatorów na Maszynową (odchodzi od Włodarzewskiej). Nie bardzo mogłem uwierzyć, że nie ma nigdzie legalnego przejścia przez tory na odc. Grójecka-Al. Jerozolimskie. Ale widzę, że to norma.
Tej kładki szkoda. Jak czasem pomieszkiwałem na 1 Sierpnia to lubiłem sobie na nią pójść na papierosa i popatrzeć na pociągi.
Tej kładki szkoda. Jak czasem pomieszkiwałem na 1 Sierpnia to lubiłem sobie na nią pójść na papierosa i popatrzeć na pociągi.
Może zrobią przejście naziemne będzie i nowocześnie, i ludzie nie będą mieć utrudnionego dojścia.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Moim zdaniem Włochy są za tylko dlatego, że Ochota jest przeciw. Taka zagrywka pijarowa. Z kolei na Ochocie opozycji udało się stworzyć wrażenie, że to tylko sprawa Ochoty. A tak naprawdę to inwestycja dobra dla ZMID-u.
Warto zauważyć, że w ostatnim budżecie partycypacyjnym był zgłoszony pomysł budowy kładki w tym miejscu:
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... 2016?user=
Oczywiście to nie przeszło, bo to zdecydowanie bardziej skomplikowana i kosztowna impreza, żeby dało się zrealizować w ten sposób, ale liczba pozytywnych komentarzy (chyba przy żadnym innym projekcie tyle nie widziałem) najlepiej chyba świadczy o tym, jak bardzo jest to potrzebne.