521 też jest zbędne na odc. Wiatraczna - Szczęśliwice i zobacz jak się trzyma przy tramwaju (Wiatraczna - Bitwy Warszawskiej) co 4 minuty...
Trasa tramwajowa na Kasprzaka
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4446
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Myślę że 167 można by przekierować przez Czerniakowska i Trasę Łazienkowską (w relacji 187), a samo 187 skrócić do Politechniki lub Zachodniego od strony Ursusa. Do rozważania jest też przełożenie w przyszłości 167 na aleję Polski Walczącej i Batalionu AK Bałtyk, zamiast przez opłotki na tej części Bartyckiej.
167 w koordynacji z 521

Nie widzę związku 167 z tramwajem. Raczej 136 - choć to zależy, czy coś pojedzie od Żwirki prosto przez BW1920. To może być nowa trasa 167, jeśli kiedyś go nie skrócą do Szczesliwic.
ŁK
Moim zdaniem trzeba jakoś połączyć/skoordynować ze 168 i wyprostować. Zakręt w Batalionu AK Bałtyk a potem APW ma tu sens - przyda sie wreszcie na coś ten buspas plus ruch na wprost jest relatywnie niewielki - z APW jest przede wszystkich ruch w prawo w Czerniakowską) zaś na Bartyckiej powinny zostać autobusy jadące na północ. Oczywiście po kolanach tu strzela brak budowy odcinka na wschodniej części Rakowieckiej. Wtedy w teorii jakiś tramwaj z Gagarina mógłby jechać do Metra Pole Mokotowskie a potem na DC. W takim ukłądzie przydatność 167 na dużym odcinku trasy by mocno spadła.Autobus Czerwon pisze: ↑22 lis 2020, 19:06Do rozważania jest też przełożenie w przyszłości 167 na aleję Polski Walczącej i Batalionu AK Bałtyk, zamiast przez opłotki na tej części Bartyckiej.
W ogóle ta trasa na Kasprzaka to jaka perspektywa czasowa? Gagarina to oidp teoretycznie do 2023.
Chcemy się wdawać w spekulacje, czy przy założeniu tych dwóch tras jak zmienią się warunki dla jakieś jednej linii autobusowej?
Jeśli nawet, to może nie w tym wątku?
Chcemy się wdawać w spekulacje, czy przy założeniu tych dwóch tras jak zmienią się warunki dla jakieś jednej linii autobusowej?
Jeśli nawet, to może nie w tym wątku?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dopóki nie wbiją pierwszej przysłowiowej łopaty, to jest to tylko projekt który na jakiś tam etapie utknął. Kiedyś szybko budowało się nowe trasy tramwajowe. Dziś trwa to tak długo, że nie wiem czy moje wnuki dożyją, dziś projektowanych tras.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27023
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trwa to tyle, co inne średniej wielkości inwestycje drogowe. W przeciwieństwie do małych projektów drogowych, nawet na pojedynczy tor odstawczy czy dodatkowy łuk na skrzyżowaniu konieczna jest decyzja środowiskowa. Reszta uwarunkowań identyczna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Także uwarunkowań biurokratycznych typu kto to koordynuje? Albo stosowalność specustawy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27023
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stosowalność specustawy jest kontrowersyjna tylko dla trasy na Gocław, tak poza tym formalnie to są dokładnie analogiczne sprawy na tych samych, drogowych przepisach.
Czym innym są osobiste animozje czy idee fixe poszczególnych urzędników, ale o tym oczywiście pisać tutaj nie zamierzam.
Czym innym są osobiste animozje czy idee fixe poszczególnych urzędników, ale o tym oczywiście pisać tutaj nie zamierzam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

-
- Posty: 3082
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Gdzie były zlokalizowane przystanki w czasach, kiedy ta linia funkcjonowała poprzednio?
-
- Posty: 5987
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak jak w projekcie, oczywiście bez przystanku Kasprzaka/Ordona. Tramwaj z Kasprzaka skręcał w prawo, w Rewolucji Październikowej i lewo w Wolską. Poza 11 i 34(?), które miały pętlę w miejscu dealera Toyota.
miłośnik 13N
Mówiłem, że kwoty będą wyższe niż budżet. Zobaczymy jakie ceny będą po aukcji elektronicznej ale wciąż będą wyższe to wątpię by miasto dołożyło hajs. Tak więc nie nakręcałbym się że ta trasa powstanie.
-
- Posty: 3082
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dziękuję. A wie ktoś, dlaczego właściwie nie odbudowano tej trasy od razu? Jaki był pierwotny plan? [tzn. z przełomu lat 80./90.] Puszczenie tramwaju po al. Prymasa tak jak kiedyś?Stary Pingwin pisze: ↑12 lut 2021, 10:26Tak jak w projekcie, oczywiście bez przystanku Kasprzaka/Ordona. Tramwaj z Kasprzaka skręcał w prawo, w Rewolucji Październikowej i lewo w Wolską. Poza 11 i 34(?), które miały pętlę w miejscu dealera Toyota.
Stawiam, że zejdą do pułapu 240 mln zł.
