Identyfikacja wizualna pojazdów (czcionki, etc.)
Ja sobie nie podcieram twarzy mieszkańcami. Tak słabo oceniasz Warszawiaków. Myślisz ,że są debilami nie interesując się czym codziennie jeżdzą i jak wyglada tabor? Kolego stanowczo przesadziłeś z tym 99,50% . To ja jestem w tym 0,50% .W Warszawie mieszkam od urodzenia i będę sie temu sprzeciwiał bo w przeciwieństwie do tych Twoich 99,50 % zależy mi na estetyce i tradycji tego miasta ,którego częścią są autobusy i tramwaje.
Uwierz mi, że są osoby, które takim stanem rzeczy się interesują.ashir pisze:[...]dlaczego nikogo np. nie interesuje częsty brak zapowiedzi głosowych w Scaniach Grodzia z Grupy Wschód, albo kolorowe (czasem czarne) elektrodechy/ekrany podsufitowe w wozach z Mobilisu, a gdzie są wszyscy jak np. dziś w jednym z najnowszych SU18 z MZA żaden wyświetlacz wewnątrz i na zewnątrz nie działa, a jedyną informacją jest kwadrat tylko z przodu z numerem linii i takiego wozu pewnie nawet nikt nie ześle do zajezdni. Ale poważne problemy wymagają zaangażowania, więc brak chętnych?
To dobrze, bo to są jednak jakieś problemy, a numer taborowy jak numer taborowy, większości pasażerom się jednak nie przydaje i trzeba dążyć do tego, żeby usługi były na jak najwyższym poziomie, żeby jak najrzadziej był im potrzebny głównie do złożenia skargi. Jak 1251 i innym się nudzi to mogę naprawdę podrzucić listę co jeszcze można poprawić, choć często nie jest to niezbędne, ale jakość usług może poprawić, również czasem pod względem estetycznym.
No tak, naklejenie numeru nową czcionką w porównaniu do naklejenia numeru starą czcionką na pewno spowoduje podwyżki .1251 pisze:Było dobrze to robicie paskudną rewolucje za którą to będziecie kazali zapłacić pasażerom w podwyżkach biletów.
Czas pokaże czy nie spowoduje ,ze nie wymienią na wszystkich pojazdach MZA a wtedy to Ty,ja i inni pasażerowie dołożymy się do tej wymiany w cenach biletów.MZ pisze:No tak, naklejenie numeru nową czcionką w porównaniu do naklejenia numeru starą czcionką na pewno spowoduje podwyżki .1251 pisze:Było dobrze to robicie paskudną rewolucje za którą to będziecie kazali zapłacić pasażerom w podwyżkach biletów.
Proponuję nie karmić trolla.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Chyba nie ten dział, ale starsze nie miały a te nowsze tak.Łukasz pisze:Scanie z grupy wschód miały zapowiedzi?
I mają nadal.
Przejdźcie w końcu do jakichkolwiek konkretów, bo jak na razie żadnych nie widzę, same bajki i zapowiedzi w Scaniach.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Czy czcionka numerów taborowych nie jest przypadkiem taka sama jak wyświetlana na wewnętrznych ekranach?
W przypadku NovaMedii po ostatniej aktualizacji masz darmowy jej odpowiednik, czyli Droid Sans. Jeśli SiMS się wykosztował, to tak, należy spodziewać się Frutigera na wyświetlaczach, ale podejrzewałbym zastosowanie również Droid Sansa.
Frutiger
Droid Sans
Frutiger
Droid Sans
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Post pod postem, ale cóż począć. Conecto się napatoczyło, to zajrzałem do środka. Droid Sans zamiast Frutigera, ewidentnie. Na plus pełna dwujęzyczność SIPu, na minus nieco za duże napisy pod sufitem, można ociupinkę zmniejszyć. No i pod sufitem strzałka między linią a kierunkiem nieco przymała. Ale to estetyka tylko.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Aż się boję tej dwujęzyczności, pewnie znowu jakieś convenient change i thank you from the mountain.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Nie wiem jak w Conecto, ale w Alpino zauważyłem, iż odbywa się na zasadzie jak w Inspiro. Pokazuje najpierw "Następny przystanek", a potem zmienia się na "next stop". Wydaje mi się, że o to chodziło koledze.JacekM pisze:Aż się boję tej dwujęzyczności, pewnie znowu jakieś convenient change i thank you from the mountain.