Dziwadła tramwajowe - 2017

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 15 lip 2017, 12:57

1230+1229 na czwartej 6
1262+1261 na piątej 6

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 21 lip 2017, 15:36

1230+1229 -> 1/6
1376+1375 -> 5/6
1290+1289 -> 5/6 (z podmiany)
1344+1343 -> 7/6
1342+1341 -> 3/7 (podmieniony na 3212)
1426+1425 -> 9/18
1408+1407 -> 1/24
1328+1327 -> 3/24
1270+1269 -> 9/24

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 sie 2017, 17:22

1296+1295 na szóstym 18.

5556
Posty: 2589
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 10 sie 2017, 6:11

3502 na 31
185 - najlepsza linia w mieście!

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 10 sie 2017, 6:48

5556 pisze:3502 na 31
A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.

5556
Posty: 2589
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 10 sie 2017, 6:56

Sorry niee wiedziałem
185 - najlepsza linia w mieście!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 sie 2017, 23:11

drobert pisze:
5556 pisze:3502 na 31
A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.
I to dopiero jest dziwne. Zabrakło wozów na Mokotowie? To logika nakazywałaby zawołać Wolę. Nawet kosztem sprzedania jakiejś wolskiej brygady 9 na R-4. Sumarycznie mniej jeżdżenia bez sensu. Ale nie, tak się nie da. Nie wymagajmy zbyt wiele. Praga zasuwająca trasą WZ, żeby włączyć się na 22, mijająca się z wolskim Swingiem jadącym na Pragę, żeby obsługiwać jeżdżącą tylko po prawej stronie Wisły 7 też jest bez sensu. Powszechnie wiadomo, że jeśli linia 22 jeździ tylko po lewej stronie Wisły i najbliżej do przystanku po trasie linii ma Wola, to musi tam jeździć Praga, bo Wola zasuwa na Pragę obsługiwać jeżdżącą pod bramą R-2 siódemkę. Ciekawi mnie kto o tym decyduje. Mój pracodawca czy Organizator? Komu słońce przygrzało?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sie 2017, 22:10

Szeregowy_Równoległy pisze:
drobert pisze: A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.
I to dopiero jest dziwne. Zabrakło wozów na Mokotowie? To logika nakazywałaby zawołać Wolę. Nawet kosztem sprzedania jakiejś wolskiej brygady 9 na R-4. Sumarycznie mniej jeżdżenia bez sensu. Ale nie, tak się nie da. Nie wymagajmy zbyt wiele. Praga zasuwająca trasą WZ, żeby włączyć się na 22, mijająca się z wolskim Swingiem jadącym na Pragę, żeby obsługiwać jeżdżącą tylko po prawej stronie Wisły 7 też jest bez sensu. Powszechnie wiadomo, że jeśli linia 22 jeździ tylko po lewej stronie Wisły i najbliżej do przystanku po trasie linii ma Wola, to musi tam jeździć Praga, bo Wola zasuwa na Pragę obsługiwać jeżdżącą pod bramą R-2 siódemkę. Ciekawi mnie kto o tym decyduje. Mój pracodawca czy Organizator? Komu słońce przygrzało?
1. Żoliborz na 31 to poranny dodatek do pary z popołudniowym na 2. Jakieś głupie dojazdy musiały wyjść, a ich suma będzie zbliżona dla każdej z trzech zajezdni.
2. Wola na 7 wymóg projektów unijnych. Trudność obiektywna.
3. Praga na drugi brzeg jeździć musi, bo bez 9 i Bródna nie ma czego u siebie obsługiwać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 17 sie 2017, 23:42

Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 18 sie 2017, 1:35

Jaki projekt unijny nakazuje ganiać bez sensu przez całe miasto? Znaczy gdzie ten Swing musiał się pojawiać żeby wymogi UE były spełnione?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 18 sie 2017, 20:03

U nas są wagony 3217-3221, które muszą jeździć liniami jeżdżącymi Zieleniecką bądź Targową więc mogą się pojawiać tylko na 22 i 26.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sie 2017, 22:05

drobert pisze:Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.
Brak ekspedycji oznacza max 4 godziny pracy na wozie. A tu jest więcej i nie ma jak skleić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sie 2017, 22:07

Szeregowy_Równoległy pisze:Jaki projekt unijny nakazuje ganiać bez sensu przez całe miasto? Znaczy gdzie ten Swing musiał się pojawiać żeby wymogi UE były spełnione?
Zawsze szukaj odcinka, gdzie jest to jedyny Swing. W tym przypadku chodzi o Waszyngtona, ale przy okazji i problem Kawęczyńskiej został załatwiony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 18 sie 2017, 22:35

pawcio pisze:
drobert pisze:Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.
Brak ekspedycji oznacza max 4 godziny pracy na wozie. A tu jest więcej i nie ma jak skleić.
Jeśli zmiana jest konieczna to nie lepiej by ją było zrobić na Wierzbnie? No i jak pamiętam 16 to pod koniec istnienia ekspedycji z obu stron nie miała a zmiany były normalne.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 sie 2017, 15:51

4 godziny wypadły na drugim krańcu.
16 była przyczynkiem do tej zasady. Przez pewien czas obsługę miał wyłącznie Mokotów, by można było kleić SWL-e pod zakładem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany