Dziwadła tramwajowe - 2017
Moderator: vernalisadonis
1230+1229 na czwartej 6
1262+1261 na piątej 6
1262+1261 na piątej 6
1230+1229 1/6
1376+1375 5/6
1290+1289 5/6 (z podmiany)
1344+1343 7/6
1342+1341 3/7 (podmieniony na 3212)
1426+1425 9/18
1408+1407 1/24
1328+1327 3/24
1270+1269 9/24
1376+1375 5/6
1290+1289 5/6 (z podmiany)
1344+1343 7/6
1342+1341 3/7 (podmieniony na 3212)
1426+1425 9/18
1408+1407 1/24
1328+1327 3/24
1270+1269 9/24
-
- Posty: 4108
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
1296+1295 na szóstym 18.
A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.5556 pisze:3502 na 31
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I to dopiero jest dziwne. Zabrakło wozów na Mokotowie? To logika nakazywałaby zawołać Wolę. Nawet kosztem sprzedania jakiejś wolskiej brygady 9 na R-4. Sumarycznie mniej jeżdżenia bez sensu. Ale nie, tak się nie da. Nie wymagajmy zbyt wiele. Praga zasuwająca trasą WZ, żeby włączyć się na 22, mijająca się z wolskim Swingiem jadącym na Pragę, żeby obsługiwać jeżdżącą tylko po prawej stronie Wisły 7 też jest bez sensu. Powszechnie wiadomo, że jeśli linia 22 jeździ tylko po lewej stronie Wisły i najbliżej do przystanku po trasie linii ma Wola, to musi tam jeździć Praga, bo Wola zasuwa na Pragę obsługiwać jeżdżącą pod bramą R-2 siódemkę. Ciekawi mnie kto o tym decyduje. Mój pracodawca czy Organizator? Komu słońce przygrzało?drobert pisze:A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.5556 pisze:3502 na 31
1. Żoliborz na 31 to poranny dodatek do pary z popołudniowym na 2. Jakieś głupie dojazdy musiały wyjść, a ich suma będzie zbliżona dla każdej z trzech zajezdni.Szeregowy_Równoległy pisze:I to dopiero jest dziwne. Zabrakło wozów na Mokotowie? To logika nakazywałaby zawołać Wolę. Nawet kosztem sprzedania jakiejś wolskiej brygady 9 na R-4. Sumarycznie mniej jeżdżenia bez sensu. Ale nie, tak się nie da. Nie wymagajmy zbyt wiele. Praga zasuwająca trasą WZ, żeby włączyć się na 22, mijająca się z wolskim Swingiem jadącym na Pragę, żeby obsługiwać jeżdżącą tylko po prawej stronie Wisły 7 też jest bez sensu. Powszechnie wiadomo, że jeśli linia 22 jeździ tylko po lewej stronie Wisły i najbliżej do przystanku po trasie linii ma Wola, to musi tam jeździć Praga, bo Wola zasuwa na Pragę obsługiwać jeżdżącą pod bramą R-2 siódemkę. Ciekawi mnie kto o tym decyduje. Mój pracodawca czy Organizator? Komu słońce przygrzało?drobert pisze: A co jest dziwnego w 3502? Od sierpnia Żoliborz ma poranny dodatek na 31.
2. Wola na 7 wymóg projektów unijnych. Trudność obiektywna.
3. Praga na drugi brzeg jeździć musi, bo bez 9 i Bródna nie ma czego u siebie obsługiwać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jaki projekt unijny nakazuje ganiać bez sensu przez całe miasto? Znaczy gdzie ten Swing musiał się pojawiać żeby wymogi UE były spełnione?
U nas są wagony 3217-3221, które muszą jeździć liniami jeżdżącymi Zieleniecką bądź Targową więc mogą się pojawiać tylko na 22 i 26.
Brak ekspedycji oznacza max 4 godziny pracy na wozie. A tu jest więcej i nie ma jak skleić.drobert pisze:Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zawsze szukaj odcinka, gdzie jest to jedyny Swing. W tym przypadku chodzi o Waszyngtona, ale przy okazji i problem Kawęczyńskiej został załatwiony.Szeregowy_Równoległy pisze:Jaki projekt unijny nakazuje ganiać bez sensu przez całe miasto? Znaczy gdzie ten Swing musiał się pojawiać żeby wymogi UE były spełnione?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli zmiana jest konieczna to nie lepiej by ją było zrobić na Wierzbnie? No i jak pamiętam 16 to pod koniec istnienia ekspedycji z obu stron nie miała a zmiany były normalne.pawcio pisze:Brak ekspedycji oznacza max 4 godziny pracy na wozie. A tu jest więcej i nie ma jak skleić.drobert pisze:Mnie samo 31 na Żoliborzu nie przeszkadza bo mi wszystko jedno czy mam wyjechać na 31 czy jakąś inną linię. Raz miałem i źle nie wspominam. Absurdem jest to, że komuś przyszło do głowy podzielić ten dodatek na dwóch motorniczych ze zmianą na Rzymowskiego. Pierwszy robi cztery kółka i kończy pracę a drugi robi dwa kółka i zjazd.
4 godziny wypadły na drugim krańcu.
16 była przyczynkiem do tej zasady. Przez pewien czas obsługę miał wyłącznie Mokotów, by można było kleić SWL-e pod zakładem.
16 była przyczynkiem do tej zasady. Przez pewien czas obsługę miał wyłącznie Mokotów, by można było kleić SWL-e pod zakładem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem