Komunikacja zastępcza podczas remontu linii kolejowej 447

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14704
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 03 wrz 2017, 14:42

Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby wydzielenie dwóch linii: 717 i Z17 lub E17. Ta pierwsza by jeździła wg starej częstotliwości i zatrzymywała się na każdym przystanku, a ta druga jeździłaby o wiele częściej pomijając wiele przystanków po drodze.

mb112
Posty: 1078
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 wrz 2017, 14:56

reserved pisze:Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby wydzielenie dwóch linii: 717 i Z17 lub E17. Ta pierwsza by jeździła wg starej częstotliwości i zatrzymywała się na każdym przystanku, a ta druga jeździłaby o wiele częściej pomijając wiele przystanków po drodze.
I to samo można by zrobić z 517. Nawet ze 127 w sumie też.

michał1984
Posty: 3307
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 03 wrz 2017, 17:03

Niech mi ktoś wytłumaczy z którego przedziału Scanii są obsługiwane linie 717 i ZP,a z jakiego 119,126,146,170,173,198,199,262,338 :-k

Według zdjęć z jednej ze stron linię ZP obsługują A556,563,569,570,572,574,579,585,588,595,596,607 oczywiście z nowymi numerami taborowymi :-k
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 03 wrz 2017, 17:35

Foty robione parasolką - http://www.garnek.pl/alojz/a ;)

Walas
Posty: 17181
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 wrz 2017, 18:03

michał1984 pisze:Niech mi ktoś wytłumaczy z którego przedziału Scanii są obsługiwane linie 717 i ZP,a z jakiego 119,126,146,170,173,198,199,262,338 :-k

Według zdjęć z jednej ze stron linię ZP obsługują A556,563,569,570,572,574,579,585,588,595,596,607 oczywiście z nowymi numerami taborowymi :-k
717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 03 wrz 2017, 18:18

Walas pisze:717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.
Jesteś pewny że w takim A513 czy A526 zainstalowano Knapika?

Michałowi chodzi raczej o to, czy był jakiś klucz podziału nowszych Scanii pomiędzy 2 kontrakty (wygląda na całkowicie losowy - stały bliżej kanciapy albo coś takiego ;))

michał1984
Posty: 3307
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 03 wrz 2017, 18:24

alojz pisze:
Walas pisze:717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.
Jesteś pewny że w takim A513 czy A526 zainstalowano Knapika?

Michałowi chodzi raczej o to, czy był jakiś klucz podziału nowszych Scanii pomiędzy 2 kontrakty.
Według Twoich zdjęć wychodzi że wyjechały wozy nie z tego kontraktu co trzeba,omni-bus pisze że powinny być A501-A555 jeśli dobrze rozumiem :-k
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 03 wrz 2017, 18:34

michał1984 pisze:Według Twoich zdjęć wychodzi że wyjechały wozy nie z tego kontraktu co trzeba,omni-bus pisze że powinny być A501-A555 jeśli dobrze rozumiem :-k
Większość starszych Scanii została sprzedana, na ZP i 717 pojawią się tylko pojedyncze niedobitki.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2275
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 03 wrz 2017, 19:36

Jak wygląda sytuacja i czy wozy jeżdżą w miarę punktualnie?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Walas
Posty: 17181
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 wrz 2017, 21:08

zxcvbnm pisze:Jak wygląda sytuacja i czy wozy jeżdżą w miarę punktualnie?
Dzisisj tak. Zobaczymy co będzie jutro.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1

Łukasz
Posty: 10875
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 wrz 2017, 21:26

KwZ pisze:Ale przecież Berestecka nie służy tylko dzięki centrom handlowym, tylko jako punkt przesiadkowy. 191 (+208), ale też Centrum: 158, 127, ew. 178.

Druga rzecz: po numerze linii zwykłej 717 byłbym przekonany, że zatrzyma się na każdym przystanku po drodze. Jak ma pomijać Łopuszańską czy Berestecką, to niech zmieni numer. 817 czy coś.
I w czym jest lepsza Berestecka niż WKD Al. Jerozolimskie czy Dw. Zachodni?

A kiedyś (nie tak wcale dawno) 7xx były jak przyspieszone - zresztą 140 dostało nawet teraz serie NŻ w spadku po 718.

A 517 jeździ górą w obie strony; jak górą jest istotnie szybciej, to niech 717 wyjeżdża wjazdem :€
ŁK

Łukasz
Posty: 10875
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 wrz 2017, 21:29

A te autobusy EEC to muszą koniecznie wyglądać jak wiejskie PKSy albo gorzej, bo nawet nie mają tablic?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

ashir
Posty: 27801
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 wrz 2017, 22:05

Mają standardowe oznakowanie dla zastępczej komunikacji autobusowej. ;)

Paweł D.
Posty: 5472
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 wrz 2017, 22:09

A któreż to 7xx były jak przyspieszone? Bo jak sięgam pamięcią to 7xx (dawniej 2xx) zatrzymywały się na każdym przystanku. Sytuacje w których gminy nie płaciły, więc nie miały linii, albo były kierowane obwodnicami pomijam.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 wrz 2017, 22:12

Paweł D. pisze:A któreż to 7xx były jak przyspieszone? Bo jak sięgam pamięcią to 7xx (dawniej 2xx) zatrzymywały się na każdym przystanku. Sytuacje w których gminy nie płaciły, więc nie miały linii, albo były kierowane obwodnicami pomijam.
Z moich okolic pamiętam, że w Warszawie nie stawały na wszystkich linie 718, 723 i 805.

ODPOWIEDZ