Komunikacja zastępcza podczas remontu linii kolejowej 447
Moderator: Wiliam
Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby wydzielenie dwóch linii: 717 i Z17 lub E17. Ta pierwsza by jeździła wg starej częstotliwości i zatrzymywała się na każdym przystanku, a ta druga jeździłaby o wiele częściej pomijając wiele przystanków po drodze.
I to samo można by zrobić z 517. Nawet ze 127 w sumie też.reserved pisze:Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby wydzielenie dwóch linii: 717 i Z17 lub E17. Ta pierwsza by jeździła wg starej częstotliwości i zatrzymywała się na każdym przystanku, a ta druga jeździłaby o wiele częściej pomijając wiele przystanków po drodze.
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Niech mi ktoś wytłumaczy z którego przedziału Scanii są obsługiwane linie 717 i ZP,a z jakiego 119,126,146,170,173,198,199,262,338
Według zdjęć z jednej ze stron linię ZP obsługują A556,563,569,570,572,574,579,585,588,595,596,607 oczywiście z nowymi numerami taborowymi
Według zdjęć z jednej ze stron linię ZP obsługują A556,563,569,570,572,574,579,585,588,595,596,607 oczywiście z nowymi numerami taborowymi
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Foty robione parasolką - http://www.garnek.pl/alojz/a
717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.michał1984 pisze:Niech mi ktoś wytłumaczy z którego przedziału Scanii są obsługiwane linie 717 i ZP,a z jakiego 119,126,146,170,173,198,199,262,338
Według zdjęć z jednej ze stron linię ZP obsługują A556,563,569,570,572,574,579,585,588,595,596,607 oczywiście z nowymi numerami taborowymi
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Jesteś pewny że w takim A513 czy A526 zainstalowano Knapika?Walas pisze:717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.
Michałowi chodzi raczej o to, czy był jakiś klucz podziału nowszych Scanii pomiędzy 2 kontrakty (wygląda na całkowicie losowy - stały bliżej kanciapy albo coś takiego )
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Według Twoich zdjęć wychodzi że wyjechały wozy nie z tego kontraktu co trzeba,omni-bus pisze że powinny być A501-A555 jeśli dobrze rozumiemalojz pisze:Jesteś pewny że w takim A513 czy A526 zainstalowano Knapika?Walas pisze:717 i ZP obsługują "gadające" Scanie.
Michałowi chodzi raczej o to, czy był jakiś klucz podziału nowszych Scanii pomiędzy 2 kontrakty.
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Większość starszych Scanii została sprzedana, na ZP i 717 pojawią się tylko pojedyncze niedobitki.michał1984 pisze:Według Twoich zdjęć wychodzi że wyjechały wozy nie z tego kontraktu co trzeba,omni-bus pisze że powinny być A501-A555 jeśli dobrze rozumiem
Jak wygląda sytuacja i czy wozy jeżdżą w miarę punktualnie?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dzisisj tak. Zobaczymy co będzie jutro.zxcvbnm pisze:Jak wygląda sytuacja i czy wozy jeżdżą w miarę punktualnie?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
I w czym jest lepsza Berestecka niż WKD Al. Jerozolimskie czy Dw. Zachodni?KwZ pisze:Ale przecież Berestecka nie służy tylko dzięki centrom handlowym, tylko jako punkt przesiadkowy. 191 (+208), ale też Centrum: 158, 127, ew. 178.
Druga rzecz: po numerze linii zwykłej 717 byłbym przekonany, że zatrzyma się na każdym przystanku po drodze. Jak ma pomijać Łopuszańską czy Berestecką, to niech zmieni numer. 817 czy coś.
A kiedyś (nie tak wcale dawno) 7xx były jak przyspieszone - zresztą 140 dostało nawet teraz serie NŻ w spadku po 718.
A 517 jeździ górą w obie strony; jak górą jest istotnie szybciej, to niech 717 wyjeżdża wjazdem :€
ŁK
A te autobusy EEC to muszą koniecznie wyglądać jak wiejskie PKSy albo gorzej, bo nawet nie mają tablic?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Mają standardowe oznakowanie dla zastępczej komunikacji autobusowej.
A któreż to 7xx były jak przyspieszone? Bo jak sięgam pamięcią to 7xx (dawniej 2xx) zatrzymywały się na każdym przystanku. Sytuacje w których gminy nie płaciły, więc nie miały linii, albo były kierowane obwodnicami pomijam.
Z moich okolic pamiętam, że w Warszawie nie stawały na wszystkich linie 718, 723 i 805.Paweł D. pisze:A któreż to 7xx były jak przyspieszone? Bo jak sięgam pamięcią to 7xx (dawniej 2xx) zatrzymywały się na każdym przystanku. Sytuacje w których gminy nie płaciły, więc nie miały linii, albo były kierowane obwodnicami pomijam.