Zagubione owieczki - 2018

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 maja 2018, 20:50

Walas pisze:
30 maja 2018, 20:42
Zatrudnij się w Mobilisie i pokaż jak się jeździ mądralo.
A szukają pilotów? :)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3091
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 30 maja 2018, 22:02

Skoro Ukraińcy mają certyfikaty, to widać ile wart jest ten certyfikat.
Co do kierowcy z 517, to przecież ma coś takiego jak wykaz przystanków.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 maja 2018, 22:15

vernalisadonis pisze:
30 maja 2018, 22:02
Co do kierowcy z 517, to przecież ma coś takiego jak wykaz przystanków.
Tak jak pisałem, chyba mu nic nie mówił, bo na każdym przystanku w razie czego był gotów się zatrzymać. Na PKP Powiśle to musiał nawet gwałtownie hamować, bo autokary mu zasłoniły przystanek. :P

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 maja 2018, 7:07

Pewne ZP pojechało wczoraj:
Al. Jerozolimskie-Miry Zimińskiej Sygietyńskiej-Parkowa-Kościuszki i dalej swoją trasą :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 31 maja 2018, 8:46

ashir pisze:
30 maja 2018, 22:15
vernalisadonis pisze:
30 maja 2018, 22:02
Co do kierowcy z 517, to przecież ma coś takiego jak wykaz przystanków.
Tak jak pisałem, chyba mu nic nie mówił, bo na każdym przystanku w razie czego był gotów się zatrzymać. Na PKP Powiśle to musiał nawet gwałtownie hamować, bo autokary mu zasłoniły przystanek. :P
A nie mogłeś zaoferować jakiejś pomocy, skoro znasz całą trasę tej linii zamiast się patrzeć i pisać potem na wawkomie? ;) Sam tak prowadziłem kierowcę 409 (z Woronicza).

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 maja 2018, 9:06

MilosnikKomunikacji pisze:
31 maja 2018, 8:46
ashir pisze:
30 maja 2018, 22:15
Tak jak pisałem, chyba mu nic nie mówił, bo na każdym przystanku w razie czego był gotów się zatrzymać. Na PKP Powiśle to musiał nawet gwałtownie hamować, bo autokary mu zasłoniły przystanek. :P
A nie mogłeś zaoferować jakiejś pomocy, skoro znasz całą trasę tej linii zamiast się patrzeć i pisać potem na wawkomie? ;) Sam tak prowadziłem kierowcę 409 (z Woronicza).
To jest właśnie ashir. On woli pisać na wawkomie zamiast pomóc kierowcy (-(
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

SU89
Posty: 424
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 31 maja 2018, 11:02

Pewne 190 w kierunku Marek zamiast skręcić w Elekcyjną, pojechało prosto, pokręciło się przy wyłączonym z ruchu odcinku Górczewskiej i potem pojechało Wolską do Okopowej i dalej już Solidarności do Marek...

fraktal
Posty: 5483
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 maja 2018, 11:12

vernalisadonis pisze:
30 maja 2018, 22:02
Skoro Ukraińcy mają certyfikaty, to widać ile wart jest ten certyfikat.
Co do kierowcy z 517, to przecież ma coś takiego jak wykaz przystanków.
Sporo kierowców z MZA też myli trasy ostatnio. Certyfikat tu niewiele pomoże a raczej praktyka w ruchu miejskim, poza tym nocni kierowcy czasem mają kłopoty z trasami linii dziennych a teraz powstało sporo nowych łączeń ze względu na zasilenia weekendowe na nockach.
Takie życie i tyle.

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 maja 2018, 12:13

fraktal pisze:
31 maja 2018, 11:12
vernalisadonis pisze:
30 maja 2018, 22:02
Skoro Ukraińcy mają certyfikaty, to widać ile wart jest ten certyfikat.
Co do kierowcy z 517, to przecież ma coś takiego jak wykaz przystanków.
Sporo kierowców z MZA też myli trasy ostatnio. Certyfikat tu niewiele pomoże a raczej praktyka w ruchu miejskim, poza tym nocni kierowcy czasem mają kłopoty z trasami linii dziennych a teraz powstało sporo nowych łączeń ze względu na zasilenia weekendowe na nockach.
Takie życie i tyle.
W MZA to są takie braki kierowców że sporo kierowców dziennych co jeżdzą tylko na zm. B ma wstawione w grafiki linie nocne i to nie jakieś zasilenia tylko zwykłe brygady jak np. 136, 137 i 139/N35+N85 i dlatego są pomyłki. Bo jak kierowca ma znać nocną linie jak jeździ na dziennych...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5483
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 maja 2018, 13:14

Zakład "Woronicza" to nie całe MZA.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 31 maja 2018, 13:23

Na Ostrobramskiej chyba to samo.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 maja 2018, 16:00

MilosnikKomunikacji pisze:
31 maja 2018, 8:46
A nie mogłeś zaoferować jakiejś pomocy, skoro znasz całą trasę tej linii zamiast się patrzeć i pisać potem na wawkomie? ;) Sam tak prowadziłem kierowcę 409 (z Woronicza).
Dobrze rozumiem, że tylko raz zdarzyło się Tobie prowadzić kierowcę? A mi w ciągu ostatnich kilku lat kilkadziesiąt (i wcale tej liczby nie zawyżam). Przestałem wychodzić już z inicjatywą, kierowca jest dużym dzieckiem i jeśli będzie chciał pomocy to może o nią poprosić i standardowo ją ode mnie otrzyma, oczywiście z zachowaniem kultury osobistej na najwyższym poziomie. Tu jest stosowny temat to napisałem, ale oczywiście takie incydenty wyjaśniam drogą oficjalną. ;)
Walas pisze:
31 maja 2018, 9:06
To jest właśnie ashir. On woli pisać na wawkomie zamiast pomóc kierowcy (-(
Jak ktoś zgrywa bohatera i nie potrafi poprosić o pomoc to tak ma. Kilkadziesiąt dotychczasowych przypadków mojej pomocy wystarczy. Nie będę z góry podważał kompetencji kierowcy co do znajomości trasy, którą obsługuje. W końcu to on ma być specjalistą, a nie pasażer. A wszelkie wątpliwości w przypadku zajścia incydentów wyjaśniam drogą oficjalną, a nie na forum. ;)

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 31 maja 2018, 18:59

Jest już dyskusja o tym na początku tematu - ta sama śpiewka zawsze kilka razy w roku. Że dowiadują się o tym że mają pojechać na linię 3 minuty przed i nie mają jak sprawdzić trasy, drudzy że są mapy w telefonach z których powinni korzystać. Pomyłki były, są i będą - ostatnią jaką zarejestrowałem było 112 które w czasie remontu Człuchowskiej pojechało Powstańców Śląskich - Człuchowska - zawrotka - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Górczewska.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 31 maja 2018, 21:33

Dla ashirka, nieznajomość trasy przez kierowcę, to jakieś kuriozum. A już nieznajomość jazdy 'po słupkach' to cirkus. Skandaloza.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 maja 2018, 21:55

Pawel_ pisze:
31 maja 2018, 21:33
Dla ashirka, nieznajomość trasy przez kierowcę, to jakieś kuriozum. A już nieznajomość jazdy 'po słupkach' to cirkus. Skandaloza.
Żadne kuriozum tylko codzienność przez którą cierpią pasażerowie i nie musisz zdrabniać mojego nicka. ;)

Zablokowany