Komunikacja w trakcie remontu wiaduktów Trasy Łazienkowskiej

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 sty 2022, 8:45

kveld pisze:
24 sty 2022, 14:40
Łukasz pisze:
24 sty 2022, 11:33
Mam taki chory pomysł, żeby dać jakies 462, od Saskiej, TŁ, zjazd na Wislostrade, Lazienkowska, Rozbrat, znów do Wislostrady, wjazd na górę, do Metra Politechnika. Z powrotem analogicznie, do Saskiej (kryterium uliczne jakieś).
To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.
Rozwiązaniem bezkosztowym brygadowo byłoby "wyciągnięcie" jednej z linii kursujących TŁ "na dół" i puszczenie mniej więcej tą trasą jak zaproponował @kveld .

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2022, 8:50

michael112 pisze:
kveld pisze:
24 sty 2022, 14:40
To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.
Rozwiązaniem bezkosztowym brygadowo byłoby "wyciągnięcie" jednej z linii kursujących TŁ "na dół" i puszczenie mniej więcej tą trasą jak zaproponował [mention]kveld[/mention] .
143?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2022, 8:53

Chyba najlepsze. I 187 mogłoby tak jechać skoro już jest na Czerniakowskiej na dole.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6933
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 sty 2022, 9:00

No ale 143 nie musi wracać na TŁ, a 187 chyba nie ma za bardzo wyjścia. Znaczy sam powrót w tym kierunku to pół biedy, ale w drugą stronę przez lewoskręt przy Waryńskiego to ja czarno to widzę.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 sty 2022, 9:03

Łukasz pisze:
25 sty 2022, 8:50
143?
Ja bym powiedział, że 182 (lub 382 wydzielone ze 182). 143 to jednak linia przede wszystkim dla Rembertowa.

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 sty 2022, 9:04

A ja myślałem o 151. Pasuje?
Linie jadące na wprost przez Przyczółek będą przy metrze w przystanku "na dole", a 143 byłoby wtedy wyjątkiem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2022, 9:04

Rembertow przede wszystkim ma pociąg.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2022, 9:05

Emyl pisze:No ale 143 nie musi wracać na TŁ, a 187 chyba nie ma za bardzo wyjścia. Znaczy sam powrót w tym kierunku to pół biedy, ale w drugą stronę przez lewoskręt przy Waryńskiego to ja czarno to widzę.
Gdyby 187 tak pojechało, to dalej mogłoby się połączyć z 517, wiec skończyłoby się trochę tym, co planowali z 517, tzn. zastąpieniem 171 na dole.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2022, 9:07

michael112 pisze:
25 sty 2022, 9:04
A ja myślałem o 151. Pasuje?
Linie jadące na wprost przez Przyczółek będą przy metrze w przystanku "na dole", a 143 byłoby wtedy wyjątkiem.
151 przede wszystkim ma dowodzić północny Gocław do metra. Tylko 143 (i trochę 182) dowozu do Politechniki (ani tranzytu) nie ma ustanowionego jako głównego sensu istnienia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 sty 2022, 9:21

Ok, przekonaliście mnie do 143 :) (ale myślę, że można z tym poczekać do "po feriach", bo jeśli szkoły nie wrócą wtedy do działania stacjonarnego, to sens zmiany trasy będzie umiarkowany)

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 sty 2022, 9:49

Czy wyciąganie linii z TŁ na której jest bus-pas na "dół" gdzie bus-pasa nie ma ale za to zapewne będą korki, to na pewno sensowne rozwiązanie, szczególnie jeśli mówimy o liniach jadących przez pół miasta?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 sty 2022, 10:00

Autobus Czerwon pisze:
25 sty 2022, 9:49
Czy wyciąganie linii z TŁ na której jest bus-pas na "dół" gdzie bus-pasa nie ma ale za to zapewne będą korki, to na pewno sensowne rozwiązanie, szczególnie jeśli mówimy o liniach jadących przez pół miasta?
No skoro brygad na linię dedykowaną nie ma, a jakoś potrzeby transportowe trzeba zaspokoić, to chyba lepiej tak niż wcale? Mniej więcej dlatego myślałem o wydzieleniu ze 182 (Witolin - Dw. Zachodni "górą") linii 382 (Witolin - M. Politechnika "dołem") - bo czas półkursu ma szanse być podobny na obu liniach. Dodatkowo daje to plus w postaci ograniczenia liczby wozów plączących się po placu budowy wokół Dw. Zachodniego. 143 za to można skrócić całkiem do M. Politechnika i w ten sposób mieć oszczędności czasu na jazdę "dołem".

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 sty 2022, 11:04

pawcio pisze:
25 sty 2022, 9:07
151 przede wszystkim ma dowodzić północny Gocław do metra. Tylko 143 (i trochę 182) dowozu do Politechniki (ani tranzytu) nie ma ustanowionego jako głównego sensu istnienia.
OK, jeśli tak, to może być 143 jeżeli przesunięcie tej linii nie będzie przeszkadzać. Tylko pytanie czy jest sens zmieniania tej linii trasy dwa razy w krótkim okresie czasu, tym bardziej że teraz chcą je pchnąć na Wawelską, a za chwilę byłoby z niej zabierane?

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2022, 21:45

1. W lutym Rondo Sedlaczka i tak ma być zamknięte.
2. Jak już wcześniej pisałem: wszystko zależy do tego jak zablokuje się ciąg Myśliwiecka-Piękna.

143 to przenoszenie potencjalnych późnień z Pięknej na prawy brzeg. Jeśli by nie było totalnej blokady, lepsze byłaby już tymczasowa linia/wtyczka z ZP Saska/ZP Bartycka do Politechniki.

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 sty 2022, 17:14

Zmiany w związku remontem Trasy Ł jednak dzień wcześniej niż planowano, czyli od soboty 29.01.

ODPOWIEDZ