Rozwiązaniem bezkosztowym brygadowo byłoby "wyciągnięcie" jednej z linii kursujących TŁ "na dół" i puszczenie mniej więcej tą trasą jak zaproponował @kveld .kveld pisze: ↑24 sty 2022, 14:40To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.
Komunikacja w trakcie remontu wiaduktów Trasy Łazienkowskiej
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
143?michael112 pisze:Rozwiązaniem bezkosztowym brygadowo byłoby "wyciągnięcie" jednej z linii kursujących TŁ "na dół" i puszczenie mniej więcej tą trasą jak zaproponował [mention]kveld[/mention] .kveld pisze: ↑24 sty 2022, 14:40To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.
ŁK
Chyba najlepsze. I 187 mogłoby tak jechać skoro już jest na Czerniakowskiej na dole.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6933
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No ale 143 nie musi wracać na TŁ, a 187 chyba nie ma za bardzo wyjścia. Znaczy sam powrót w tym kierunku to pół biedy, ale w drugą stronę przez lewoskręt przy Waryńskiego to ja czarno to widzę.
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A ja myślałem o 151. Pasuje?
Linie jadące na wprost przez Przyczółek będą przy metrze w przystanku "na dole", a 143 byłoby wtedy wyjątkiem.
Linie jadące na wprost przez Przyczółek będą przy metrze w przystanku "na dole", a 143 byłoby wtedy wyjątkiem.
Rembertow przede wszystkim ma pociąg.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Gdyby 187 tak pojechało, to dalej mogłoby się połączyć z 517, wiec skończyłoby się trochę tym, co planowali z 517, tzn. zastąpieniem 171 na dole.Emyl pisze:No ale 143 nie musi wracać na TŁ, a 187 chyba nie ma za bardzo wyjścia. Znaczy sam powrót w tym kierunku to pół biedy, ale w drugą stronę przez lewoskręt przy Waryńskiego to ja czarno to widzę.
ŁK
151 przede wszystkim ma dowodzić północny Gocław do metra. Tylko 143 (i trochę 182) dowozu do Politechniki (ani tranzytu) nie ma ustanowionego jako głównego sensu istnienia.michael112 pisze: ↑25 sty 2022, 9:04A ja myślałem o 151. Pasuje?
Linie jadące na wprost przez Przyczółek będą przy metrze w przystanku "na dole", a 143 byłoby wtedy wyjątkiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ok, przekonaliście mnie do 143 (ale myślę, że można z tym poczekać do "po feriach", bo jeśli szkoły nie wrócą wtedy do działania stacjonarnego, to sens zmiany trasy będzie umiarkowany)
-
- Posty: 4108
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Czy wyciąganie linii z TŁ na której jest bus-pas na "dół" gdzie bus-pasa nie ma ale za to zapewne będą korki, to na pewno sensowne rozwiązanie, szczególnie jeśli mówimy o liniach jadących przez pół miasta?
No skoro brygad na linię dedykowaną nie ma, a jakoś potrzeby transportowe trzeba zaspokoić, to chyba lepiej tak niż wcale? Mniej więcej dlatego myślałem o wydzieleniu ze 182 (Witolin - Dw. Zachodni "górą") linii 382 (Witolin - M. Politechnika "dołem") - bo czas półkursu ma szanse być podobny na obu liniach. Dodatkowo daje to plus w postaci ograniczenia liczby wozów plączących się po placu budowy wokół Dw. Zachodniego. 143 za to można skrócić całkiem do M. Politechnika i w ten sposób mieć oszczędności czasu na jazdę "dołem".Autobus Czerwon pisze: ↑25 sty 2022, 9:49Czy wyciąganie linii z TŁ na której jest bus-pas na "dół" gdzie bus-pasa nie ma ale za to zapewne będą korki, to na pewno sensowne rozwiązanie, szczególnie jeśli mówimy o liniach jadących przez pół miasta?
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
OK, jeśli tak, to może być 143 jeżeli przesunięcie tej linii nie będzie przeszkadzać. Tylko pytanie czy jest sens zmieniania tej linii trasy dwa razy w krótkim okresie czasu, tym bardziej że teraz chcą je pchnąć na Wawelską, a za chwilę byłoby z niej zabierane?
1. W lutym Rondo Sedlaczka i tak ma być zamknięte.
2. Jak już wcześniej pisałem: wszystko zależy do tego jak zablokuje się ciąg Myśliwiecka-Piękna.
143 to przenoszenie potencjalnych późnień z Pięknej na prawy brzeg. Jeśli by nie było totalnej blokady, lepsze byłaby już tymczasowa linia/wtyczka z ZP Saska/ZP Bartycka do Politechniki.
2. Jak już wcześniej pisałem: wszystko zależy do tego jak zablokuje się ciąg Myśliwiecka-Piękna.
143 to przenoszenie potencjalnych późnień z Pięknej na prawy brzeg. Jeśli by nie było totalnej blokady, lepsze byłaby już tymczasowa linia/wtyczka z ZP Saska/ZP Bartycka do Politechniki.
Zmiany w związku remontem Trasy Ł jednak dzień wcześniej niż planowano, czyli od soboty 29.01.