W wakacje pewnie zniknie
Zmiany od czerwca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Oby nie zniknęło, bo ostatnio 156 ciągle w koło jeździ, podobnie jak 114
Co do N16, to czy wiadomo co z bliźniaczą N66?
Co do N16, to czy wiadomo co z bliźniaczą N66?
RELOBUS A38 ESTRADY
Na N35 ma być oddzielna brygada bez łaczenla z R-1
I na SB
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Widzę też, że na N03 znika podjazd na pętlę Żerań FSO, czyli ew. przesiadka N02 N03 (kier. Tarcho) będzie... cięższa. Szkoda. Kiedyś zdarzyło mi się skorzystać
Hahah.
Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?
Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.
Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
ŁK
Najbardziej ciekawe jest, że to przystanek stały. Jakaś stara zaszłość?
Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.Łukasz pisze: ↑02 cze 2023, 11:01Hahah.Domas pisze:Dziwnie piszesz zezłomować.
Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?
Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.
Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
Ostatnio na Z-4 podmianę dla kierowcy przyprowadzał "mechanik dyżurny "fraktal pisze: ↑02 cze 2023, 12:03Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
I nie ma nic w tym dziwnego, zupełnie normalna praktyka
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ale wypadnięcie na godzinę ładowania z dojazdem przy godzinnym kołku (1:15) to trzeba 2x tyle brygad. A tak można posadzić mechanika co wymieni 5 wozów i podłączy do ładowania. Zajmie mu to godzinę z hakiem.fraktal pisze:Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
ŁK
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na dobry początek wystarczy unikać takich kwiatków jak dzisiaj 1912 na 331/02, 1919 na 739/09.ZielonyJamnik pisze: ↑30 maja 2023, 11:02Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
20 minut wystarczy na ładowanie z kabla, zdaje się plus około 10 minut dojazdu łącznie w obie strony.Łukasz pisze: ↑02 cze 2023, 15:43Ale wypadnięcie na godzinę ładowania z dojazdem przy godzinnym kołku (1:15) to trzeba 2x tyle brygad. A tak można posadzić mechanika co wymieni 5 wozów i podłączy do ładowania. Zajmie mu to godzinę z hakiem.fraktal pisze:Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
Teoretycznie 2-3 brygady mogłyby zjechać na ładowanie zaraz przed startem 308 i wieczorem po zakończeniu 308. Ale to ktoś musiałby chcieć.fraktal pisze:20 minut wystarczy na ładowanie z kabla, zdaje się plus około 10 minut dojazdu łącznie w obie strony.
ŁK
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale to tak czy siak lepiej wysłać te Ursusy na 222 a nie na 218. Po pierwsze dlatego że dzięki temu zwolnią się elektryczne Solarisy na inne linie po TK, a po drugie dlatego że bliżej jest z zajezdni na Spartańską a nie na Królikarnię.
Może nawet da się zrobić te przesunięcie postojów na Spartańską kosztem Bielańskiej żeby Ursusy na postoju zjeżdżały na ładowanie?
Może nawet da się zrobić te przesunięcie postojów na Spartańską kosztem Bielańskiej żeby Ursusy na postoju zjeżdżały na ładowanie?