Zmiany od czerwca 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 cze 2023, 20:59

alojz pisze:
01 cze 2023, 19:45
Na 156 pojawił się dodatek 06.
W wakacje pewnie zniknie😆

ITS A 218
Posty: 3162
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 01 cze 2023, 22:42

Oby nie zniknęło, bo ostatnio 156 ciągle w koło jeździ, podobnie jak 114
Co do N16, to czy wiadomo co z bliźniaczą N66?
RELOBUS A38 ESTRADY

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 cze 2023, 23:36

Na N35 ma być oddzielna brygada bez łaczenla z R-1
ITS A 218 pisze:
01 cze 2023, 22:42
Oby nie zniknęło, bo ostatnio 156 ciągle w koło jeździ, podobnie jak 114
I na SB
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8372
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 cze 2023, 10:52

karmat pisze:
01 cze 2023, 7:21
Rozkłady już umieszczone. Na paru nockach poprzesuwano godziny odjazdu, by kończyły wcześniej oraz poskracano ostatnie kursy. Strach pomyśleć co będzie za rok, jak nie będzie już czego ścinać.

Dodatkowo mamy taki bubel:
Widzę też, że na N03 znika podjazd na pętlę Żerań FSO, czyli ew. przesiadka N02 -> N03 (kier. Tarcho) będzie... cięższa. Szkoda. Kiedyś zdarzyło mi się skorzystać ;)

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 cze 2023, 11:01

Domas pisze:
fraktal pisze:
30 maja 2023, 19:43
To może lepiej je po prostu sprzedać?
Dziwnie piszesz zezłomować.
Hahah.

Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?

Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.

Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
ŁK

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 02 cze 2023, 11:46

person pisze:
02 cze 2023, 10:52
Widzę też, że na N03 znika podjazd na pętlę Żerań FSO, czyli ew. przesiadka N02 -> N03 (kier. Tarcho) będzie... cięższa. Szkoda. Kiedyś zdarzyło mi się skorzystać ;)
Najbardziej ciekawe jest, że to przystanek stały. Jakaś stara zaszłość?

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 cze 2023, 12:03

Łukasz pisze:
02 cze 2023, 11:01
Domas pisze:Dziwnie piszesz zezłomować.
Hahah.

Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?

Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.

Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 cze 2023, 13:34

fraktal pisze:
02 cze 2023, 12:03
Łukasz pisze:
02 cze 2023, 11:01

Hahah.

Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?

Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.

Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
Ostatnio na Z-4 podmianę dla kierowcy przyprowadzał "mechanik dyżurny "
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 700
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 02 cze 2023, 15:11

I nie ma nic w tym dziwnego, zupełnie normalna praktyka
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 cze 2023, 15:43

fraktal pisze:
Łukasz pisze:
02 cze 2023, 11:01
Hahah.

Nie można złożyć ich jakoś? We wszystkich to samo się zepsuło?

Mogą jeździć na 218, na Królikarnię naprawdę jest blisko, żeby koło południa zrobić podmianki.

Choć chyba bardziej niż na liczbę wozów to narzekamy na liczbę kierowców.
Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
Ale wypadnięcie na godzinę ładowania z dojazdem przy godzinnym kołku (1:15) to trzeba 2x tyle brygad. A tak można posadzić mechanika co wymieni 5 wozów i podłączy do ładowania. Zajmie mu to godzinę z hakiem.
ŁK

michael112
Posty: 2838
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 02 cze 2023, 15:47

ZielonyJamnik pisze:
30 maja 2023, 11:02
Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
Na dobry początek wystarczy unikać takich kwiatków jak dzisiaj 1912 na 331/02, 1919 na 739/09.

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 cze 2023, 15:53

Łukasz pisze:
02 cze 2023, 15:43
fraktal pisze:Podmiany wozów nie muszą robić osoby zatrudnione na stanowisku "kierowca", a ktokolwiek to miałby kategorię D czyli także na przykład ktoś z zaplecza technicznego. Ale myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane dla zajezdni. Lepiej wprowadzić ładowania na zakładzie z tym samym kierowcą.
Ale wypadnięcie na godzinę ładowania z dojazdem przy godzinnym kołku (1:15) to trzeba 2x tyle brygad. A tak można posadzić mechanika co wymieni 5 wozów i podłączy do ładowania. Zajmie mu to godzinę z hakiem.
20 minut wystarczy na ładowanie z kabla, zdaje się plus około 10 minut dojazdu łącznie w obie strony.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 cze 2023, 16:14

fraktal pisze:
Łukasz pisze:
02 cze 2023, 15:43
Ale wypadnięcie na godzinę ładowania z dojazdem przy godzinnym kołku (1:15) to trzeba 2x tyle brygad. A tak można posadzić mechanika co wymieni 5 wozów i podłączy do ładowania. Zajmie mu to godzinę z hakiem.
20 minut wystarczy na ładowanie z kabla, zdaje się plus około 10 minut dojazdu łącznie w obie strony.
Teoretycznie 2-3 brygady mogłyby zjechać na ładowanie zaraz przed startem 308 i wieczorem po zakończeniu 308. Ale to ktoś musiałby chcieć.
ŁK

michael112
Posty: 2838
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 02 cze 2023, 16:16

Ale to tak czy siak lepiej wysłać te Ursusy na 222 a nie na 218. Po pierwsze dlatego że dzięki temu zwolnią się elektryczne Solarisy na inne linie po TK, a po drugie dlatego że bliżej jest z zajezdni na Spartańską a nie na Królikarnię.
Może nawet da się zrobić te przesunięcie postojów na Spartańską kosztem Bielańskiej żeby Ursusy na postoju zjeżdżały na ładowanie?

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 cze 2023, 19:08

Z jednej bliżej, a z drugiej dalej - 218 jeździ wokół R1.
ŁK

Zablokowany