Czasy przejazdu – 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7843
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
162 w weekend EC Siekierki - Bartycka w 9 minut też takie w miarę ambitne jest.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Ja tam widzę 11min., 9min. jest do Sielc.R-9 Chełmska pisze: ↑29 kwie 2024, 11:25162 w weekend EC Siekierki - Bartycka w 9 minut też takie w miarę ambitne jest.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Już nie pamiętam bo to było ze dwa miesiące temu. Ale pamiętam że jak ruszyłem koło 20:00 z Ostroroga to na Ursynów przyjechałem jakieś -10, a z powrotem na Ostroroga przyjechałem bodajże -7.Łukasz pisze: ↑29 kwie 2024, 10:57Nie no, nie mów, że 23:30 miałeś problem na Mokotowie i Ursynowie. Jasne, że jak galmok jest otwarty, to i ubery i inne blokują przystanek przy UE, ale to maks do 21 moze. Sa po 2 minuty na Wołoskiej, a potem na Żwirki minuta.reserved pisze:Właśnie głównie tam. Najłatwiej mi się jechało na Woli i Ochocie. Mokotów i Ursynów to walka z czasem.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1152
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Czekaj, czekaj Łukasz. Bo ty masz prawo jazdy kat. D, prawda? Przecież byś nie teoretyzował?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Ale z czym mam teoretyzować? Z tym, że komuś się nie chce odstać 3 minut, czy z tym, że 3x2 minuty na przejechanie 3 odcinków po 500 metrów o 23:30 w sobotę to za dużo czasu? Jaki to ma związek?ZielonyJamnik pisze:Czekaj, czekaj Łukasz. Bo ty masz prawo jazdy kat. D, prawda? Przecież byś nie teoretyzował?
ŁK
Niektóre czasy przejazdu są do poprawy na 122. Jak nie zapominam to sprawdzam jak wygląda punktualność w międzyszczycie i w DS. Dziś górne opóźnienie 9 minut. W weekend - 13 minut (nie pamiętam czy SB czy niedziela). Co ciekawe rano przed 7 złapałem jeden autobus na -3. Czy różnica w godzinach szczytu i w między szczycie w czasie przejazdu jest aż tak znaczną?
Mogę podesłać "wyniki" z 15.04 (122/9).Georg pisze: ↑29 kwie 2024, 21:33Niektóre czasy przejazdu są do poprawy na 122. Jak nie zapominam to sprawdzam jak wygląda punktualność w międzyszczycie i w DS. Dziś górne opóźnienie 9 minut. W weekend - 13 minut (nie pamiętam czy SB czy niedziela). Co ciekawe rano przed 7 złapałem jeden autobus na -3. Czy różnica w godzinach szczytu i w między szczycie w czasie przejazdu jest aż tak znaczną?
15.01 Gwiaździsta 0
16.18 Os. Górczewska -7 (16.25)
17.36 Gwiaździsta -7 (17.43)
18.47 Os. Górczewska -7 (18.54)
20.03 Gwiaździsta -3 (20.06)
21.05 Os. Górczewska -4 (21.09) - przerwa 15 do 21.24 (czyli odjazd na -2)
22.13 Gwiaździsta -2 (22.15)
23.03 Os. Górczewska -5 (23.08) - przerwa 15 do 23.23 (czyli odjazd na -7)
23.39 Wrocławska -8 (23.47)
Z DŚ znalazłem z 10.12 czyli już trochę dawno (122/5)
15.11 Gwiaździsta -6 (15.17)
16.21 Os. Górczewska -5 (16.26)
17.26 Gwiaździsta -3 (17.29)
18.36 Os. Górczewska -4 (18.40)
19.41 Gwiaździsta -2 (19.43)
20.50 Os. Górczewska 0
21.52 Gwiaździsta -2 (21.54)
22.47 Os. Górczewska -5 (22.52)
I pewnie w środę będę mógł sprawdzić

A gdzie Twoim zdaniem należy poprawić czasy na 122?mb112 pisze: ↑29 kwie 2024, 21:53Mogę podesłać "wyniki" z 15.04 (122/9).Georg pisze: ↑29 kwie 2024, 21:33Niektóre czasy przejazdu są do poprawy na 122. Jak nie zapominam to sprawdzam jak wygląda punktualność w międzyszczycie i w DS. Dziś górne opóźnienie 9 minut. W weekend - 13 minut (nie pamiętam czy SB czy niedziela). Co ciekawe rano przed 7 złapałem jeden autobus na -3. Czy różnica w godzinach szczytu i w między szczycie w czasie przejazdu jest aż tak znaczną?
15.01 Gwiaździsta 0
16.18 Os. Górczewska -7 (16.25)
17.36 Gwiaździsta -7 (17.43)
18.47 Os. Górczewska -7 (18.54)
20.03 Gwiaździsta -3 (20.06)
21.05 Os. Górczewska -4 (21.09) - przerwa 15 do 21.24 (czyli odjazd na -2)
22.13 Gwiaździsta -2 (22.15)
23.03 Os. Górczewska -5 (23.08) - przerwa 15 do 23.23 (czyli odjazd na -7)
23.39 Wrocławska -8 (23.47)
Z DŚ znalazłem z 10.12 czyli już trochę dawno (122/5)
15.11 Gwiaździsta -6 (15.17)
16.21 Os. Górczewska -5 (16.26)
17.26 Gwiaździsta -3 (17.29)
18.36 Os. Górczewska -4 (18.40)
19.41 Gwiaździsta -2 (19.43)
20.50 Os. Górczewska 0
21.52 Gwiaździsta -2 (21.54)
22.47 Os. Górczewska -5 (22.52)
I pewnie w środę będę mógł sprawdzić(to będzie święto)
Tak na szybko to wydaje mi się, że:
Gwiaździsta - Os. Ruda do dołożenia 1 minuta (jest 0)
Suzina - Ks. Popiełuszki +1 (jest 1)
Zachodzącego Słońca - Wrocławska +1 (jest 1) - niby to blisko ale długo się traci na światłach
gdzieś na Człuchowskiej jeszcze +1 (chyba Raginisa - Rozłogi)
to +4 w stronę Os. Górczewskiej by chyba nie było źle
A w stronę Gwiaździstej:
do Radiowej jest chyba ok o ile nie ma jakiegoś korka na wyjeździe z Człuchowskiej (chociaż tam w niektórych godzinach jest nawet 4 minuty)
Wrocławska - Zachodzącego Słońca +1 minuta (przynajmniej w godzinach kiedy jest 0)
Powązki Cm. Wojskowy - Elbląska - spokojnie powinno być przynajmniej 2 minuty cały dzień, a w godzinach szczytu więcej
gdzieś na Krasińskiego też pewnie można minutę dołożyć
no i znowu między os. Ruda do Gwiaździstej jest 0 nie wiadomo dlaczego, w zasadzie to nawet sam przejazd na pętlę od Gwiaździstej 02 do Gwiaździstej 06 trwa chyba więcej niż minutę, to nawet przed samą pętlą 2 minuty by nie zaszkodziły
W zasadzie to nie ma aż takiego znaczenia między którymi przystankami się dołoży, ważne żeby sumarycznie było trochę więcej czasu i lepiej dokładać na końcu trasy niż na początku. Tak aby nie było, że najpierw się jest przed czasem i trzeba odstawać a potem i tak się łapie opóźnienie tylko odwrotnie, że ewentualnie najpierw się łapie opóźnienie a potem je nadrabia. Niby to czasem trudno ustawić, bo wiadomo, że są też inne linie na danym odcinku, ale tu np. przed Wrocławską to też nawet na 220 krótko po ruszeniu z pętli już się jest po czasie, albo na Człuchowskiej pewnie wszystkim liniom się przyda żeby dołożyć czas.
No i ogólnie to jest za długa linia, jakby nie kombinować to nie będzie punktualna.
Gwiaździsta - Os. Ruda do dołożenia 1 minuta (jest 0)
Suzina - Ks. Popiełuszki +1 (jest 1)
Zachodzącego Słońca - Wrocławska +1 (jest 1) - niby to blisko ale długo się traci na światłach
gdzieś na Człuchowskiej jeszcze +1 (chyba Raginisa - Rozłogi)
to +4 w stronę Os. Górczewskiej by chyba nie było źle
A w stronę Gwiaździstej:
do Radiowej jest chyba ok o ile nie ma jakiegoś korka na wyjeździe z Człuchowskiej (chociaż tam w niektórych godzinach jest nawet 4 minuty)
Wrocławska - Zachodzącego Słońca +1 minuta (przynajmniej w godzinach kiedy jest 0)
Powązki Cm. Wojskowy - Elbląska - spokojnie powinno być przynajmniej 2 minuty cały dzień, a w godzinach szczytu więcej
gdzieś na Krasińskiego też pewnie można minutę dołożyć
no i znowu między os. Ruda do Gwiaździstej jest 0 nie wiadomo dlaczego, w zasadzie to nawet sam przejazd na pętlę od Gwiaździstej 02 do Gwiaździstej 06 trwa chyba więcej niż minutę, to nawet przed samą pętlą 2 minuty by nie zaszkodziły
W zasadzie to nie ma aż takiego znaczenia między którymi przystankami się dołoży, ważne żeby sumarycznie było trochę więcej czasu i lepiej dokładać na końcu trasy niż na początku. Tak aby nie było, że najpierw się jest przed czasem i trzeba odstawać a potem i tak się łapie opóźnienie tylko odwrotnie, że ewentualnie najpierw się łapie opóźnienie a potem je nadrabia. Niby to czasem trudno ustawić, bo wiadomo, że są też inne linie na danym odcinku, ale tu np. przed Wrocławską to też nawet na 220 krótko po ruszeniu z pętli już się jest po czasie, albo na Człuchowskiej pewnie wszystkim liniom się przyda żeby dołożyć czas.
No i ogólnie to jest za długa linia, jakby nie kombinować to nie będzie punktualna.
Tak sobie myślę, że nie można przesadzać z dodawaniem minut. Zaraz będą wakacje i okaże się, że trzeba będzie odstawać przyspieszenia. Czy jest możliwość, żeby na określony czas (np. święta, wakacje, ferie) na liniach, które mają specjalne rozkłady wprowadzać oddzielne czasy przejazdu?
Np. w święta niektóre linie mają zwiększaną częstotliwość dopiero koło 10-11, bo wtedy więcej ludzi zaczyna korzystać z komunikacji. Tak było np. na 523. Ale czasy przejazdu były takie jak dla danego dnia czyli zwykle 8-20. Czyli po 8 ludzi było mało, a czasu było za dużo. Tak jest np. w Wigilię po 16. Rozkłady ścięte, a czas przejazdu zostaje do 20.
Np. w święta niektóre linie mają zwiększaną częstotliwość dopiero koło 10-11, bo wtedy więcej ludzi zaczyna korzystać z komunikacji. Tak było np. na 523. Ale czasy przejazdu były takie jak dla danego dnia czyli zwykle 8-20. Czyli po 8 ludzi było mało, a czasu było za dużo. Tak jest np. w Wigilię po 16. Rozkłady ścięte, a czas przejazdu zostaje do 20.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Przecież w święta są inne czasy przejazdu niż w DP, właśnie przeważnie na bolid formuły 1. Tak samo czas przejazdu zmienia się w ciągu dnia.
No i nie rozumiem czemu nie urealniać czasów przejazdu na początku trasy. Jak ktoś jedzie na przesiadkę to ma za każdym razem kręcić kołem fortuny, czy zdąży?
No raczej bardzo ma znaczenie. Mnóstwo linii ma rozkład rozwleczony na jakimś danym odcinku, a potem tego czasu brakuje, chociaż sumaryczny czas przejazdu całej trasy byłby taki sam.
No i nie rozumiem czemu nie urealniać czasów przejazdu na początku trasy. Jak ktoś jedzie na przesiadkę to ma za każdym razem kręcić kołem fortuny, czy zdąży?
Mi chodziło o święta (Wielkanoc/Boże Narodzenie/Wigilia/Nowy Rok) itd. Nie święta czyli niedziele. A czas przejazdu jest wtedy jak dla DS.
Zgadzam się że do Radiowej jest ok. Tyle że do Radiowej przyjeżdża się na 0, a nawet na plusie, a potem na Piastów Śląskich nagle cyk jesteś na -6... Bo stoisz na każdych światłach po drodze. Do samego lewoskrętu przy Orlich Gniazd nieraz trzeba czekać po 2-3 minuty.
Rozkład 122 jest jednak do poprawki. Jeśli autobusy jadą prawie puste, a przy Elbląskiej w kierunku Gwiaździstej są 5 minut po czasie przy pustych ulicach to coś tu jest nie tak.
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ma ktoś pomysł jak na 162 obsłużyć w tej samej minucie Os. Bernardyńska i Gołkowską mając wcześniej wahadło? Albo przejechać z Chełmskiej na Sielce w minutę?
Cały rozkład 162 w weekend jest niesamowicie odklejony od rzeczywistości.
Cały rozkład 162 w weekend jest niesamowicie odklejony od rzeczywistości.