Zmiany od grudnia 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2302
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 lis 2024, 14:15

Tak z samej ciekawości - oficjalnie to jest zakład R14 czy R6. Bo piszecie raz tak raz tak, wg mnie robi się bałagan.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1353
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 27 lis 2024, 14:30

"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

KR88
Posty: 331
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 27 lis 2024, 14:32

A na wyprawkach na ścianie jest ta druga wersja.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2110
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 27 lis 2024, 14:33

Lukasz436 pisze:
27 lis 2024, 14:15
Tak z samej ciekawości - oficjalnie to jest zakład R14 czy R6. Bo piszecie raz tak raz tak, wg mnie robi się bałagan.
Oficjalnie R-6. R14 to oznacznie ZTM wg starej nomenklatury, którą stosują żeby nie myliło się z TW.
Od grudnia przeguby ze Stalowej wchodzą na 166 i 173. 123 w całości przejmuje Ostrobramska.

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lis 2024, 14:36

Powinni zamienić numerację R5 i R6 to wtedy stare i nowe oznaczenie "Redutowej" by się pokrywało.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1027
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 lis 2024, 14:39

Lukasz436 pisze:
27 lis 2024, 14:15
Tak z samej ciekawości - oficjalnie to jest zakład R14 czy R6. Bo piszecie raz tak raz tak, wg mnie robi się bałagan.
Tak, jak Konri napisał. Oficjalnie to tak wygląda mza vs ztm:

R-1 to R-7
R-2 to R11
R-3 to R10
R-4 to R13
R-5 to R-6
R-6 to R14

@michael112 ale oficjalnie na ten moment Redutowa ma być przywrócona, więc nie zabiorą numeru
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 680
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 27 lis 2024, 14:46

Bzdurą była zmiana oznaczeń z systemu jednoznacznego na taki z powtarzającymi się oznaczeniami.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lis 2024, 17:29

ZielonyJamnik pisze:
27 lis 2024, 14:39
@michael112 ale oficjalnie na ten moment Redutowa ma być przywrócona, więc nie zabiorą numeru
No to właśnie Płochocińska powinna być R-5, a Redutowa po dawnemu R-6.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2286
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 27 lis 2024, 18:00

Jeśli wróci Redutowa to zrobi się bałagan w papierach

fraktal
Posty: 5693
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 lis 2024, 18:06

A gdyby po prostu ZTM wymyślił sobie nowe oznaczenia (na przykład ZET - 1 w przypadku tramwajów, a ZEA - 1 w przypadku autobusów), nie musiałby wymyślać swoich cyfr na oznaczenie oddziałów autobusowych. Przecież to dwie oddzielne spółki.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 680
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 27 lis 2024, 18:16

fraktal pisze:
27 lis 2024, 18:06
A gdyby po prostu ZTM wymyślił sobie nowe oznaczenia (na przykład ZET - 1 w przypadku tramwajów, a ZEA - 1 w przypadku autobusów), nie musiałby wymyślać swoich cyfr na oznaczenie oddziałów autobusowych. Przecież to dwie oddzielne spółki.
Tu nie o cyfry się rozchodzi. Chodzi o spełnienie podstawowego warunku istnienia prawidłowej bazy danych, jaką jest niepowtarzalność wartości klucza podstawowego, przekładając na nasze - czteroznakowe id zespołu przystankowego nie może się powtarzać (przypomnę, że dla zajezdni id zespołu to R-0x/R-xx, np. R-07 to ZEA WORONICZA itd.). Z tego też powodu nie można mieć jednocześnie R-04 ZET ŻOLIBORZ i R-04 ZEA STALOWA.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 lis 2024, 18:23

Ale powiedzcie mi, pomylił się kiedyś ktoś i zjechał tramwajem na zajezdnię autobusową, czy - jak to zazwyczaj bywa - problem jest tylko wirtualny i funkcjonuje wyłącznie w głowach miłośników, którym się formuły w Excelach z katalogiem pojazdów rozjeżdżają?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Autosan
Posty: 10
Rejestracja: 05 sie 2023, 11:00

Post autor: Autosan » 27 lis 2024, 18:32

Jurand pisze:
27 lis 2024, 9:21
ZielonyJamnik pisze:
27 lis 2024, 8:52
Może te studzienki z lewej strony albo w końcu wzięli się za budowę ekspedycji, bo zostało 6 miesięcy.

Co do R-6 to 35 brygad na 40 wozów? Brzmi optymistycznie jak na mza

Edit: widzę że podobne wnioski mamy :D
Zniknęła z kolei obsługa 134,221, 240 przez zakład R14, co potwierdza że przedwczesny rozruch tegoż zakładu był tylko polityczno/pokazowy (-(

Brak w obsłudze zakładu R14 brygady 5/152 potwierdza że rezerwa wozów będzie na styk :-D
Bo nie będzie 5/152 tylko 615/152(705)

fraktal
Posty: 5693
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 lis 2024, 18:59

AdamKlocusky pisze:
27 lis 2024, 18:16
fraktal pisze:
27 lis 2024, 18:06
A gdyby po prostu ZTM wymyślił sobie nowe oznaczenia (na przykład ZET - 1 w przypadku tramwajów, a ZEA - 1 w przypadku autobusów), nie musiałby wymyślać swoich cyfr na oznaczenie oddziałów autobusowych. Przecież to dwie oddzielne spółki.
Tu nie o cyfry się rozchodzi. Chodzi o spełnienie podstawowego warunku istnienia prawidłowej bazy danych, jaką jest niepowtarzalność wartości klucza podstawowego, przekładając na nasze - czteroznakowe id zespołu przystankowego nie może się powtarzać (przypomnę, że dla zajezdni id zespołu to R-0x/R-xx, np. R-07 to ZEA WORONICZA itd.). Z tego też powodu nie można mieć jednocześnie R-04 ZET ŻOLIBORZ i R-04 ZEA STALOWA.
A dlaczego dla zajezdni autobusowej nie może być innego id niż dla zajezdni tramwajowej? Dlaczego zajezdnie są oznaczane tylko literą R zamiast na przykład R dla tramwajowej, a A dla autobusowej? I wtedy byłoby R-01 i A-01?

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 lis 2024, 19:47

34 brygady przejmuje R6/R14,a nie 35[ 134 4 brygada to już nie całka] + 4 wspomniane już nocne.
134 04 i 05 na przeguba i po południu.
256 Stalowa 2+1
142 całość PKS
147 całość Ostra
179 całość PKS [ znika poranna brygada].
157 11 brygad z 12m na przeguba Stalowa 6+1, a Kleszczowa 4 brygady. Ilość brygad bz.
166 całość na przeguba [ 8 brygad z 12 m na 18m].
319 06-09 z 18m na 12m.
173 z 12m na 18m 2+1. Łącznie 7 z 12 brygad na przeguba.
PKS według nowego kontraktu przejmuje 40 brygad [ A8/ A82], a 9 brygad zostaje na starym kontrakcie - linie 356 i 739 [ G1/G12]. Pewnie od stycznia 49 brygad na A8/A12 ?.
Łącznie PKS[ przetasowania 142, 147 i 179] oraz Mobilis 9m[ 133] przejęli po dodatkowej brygadzie.
Pytanie teraz. Co z Mobilisem 9m od stycznia i jego 9m.
W porannym szczycie Stalowa przejmuje 10 dodatkowych brygad, Ostra jedną, Kleszczowa i Woro tracą po jednej. W szczycie popołudniowym Stalowa przejmuje 9 brygad, Kleszczowa i Woro po dwie, a Ostra traci 3. Więc MZA przejmuje łącznie 43 dodatkowe brygady, PKS i Mobilis po jednej. A było 46 brygad Relobusa. Wspomniane 179 traci jedną brygadę... I wsio.

ODPOWIEDZ