Strona 5 z 5

: 23 maja 2006, 19:53
autor: fik
Co nie znaczy, że mamy pozwalać sobie na używanie niepoprawnej i mylącej terminologii. No i zmienia, a dojść do znaczenia można tylko dzięki powszechności błędu - tak jak z najmniejszą linią oporu. ](*,)

: 23 maja 2006, 22:05
autor: Glonojad
Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...

: 23 maja 2006, 22:09
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...
Lekarz kazał potakiwać... :shock: ;)

: 23 maja 2006, 22:13
autor: fik
inż. Glonojad pisze:Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...
Czyścisz mi monitor, wyobraziłem sobie kobyłę rozciągniętą na całą długość Kasprzaka.

: 24 maja 2006, 0:46
autor: hafilip84
Fikander pisze:
inż. Glonojad pisze:Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...
Czyścisz mi monitor, wyobraziłem sobie kobyłę rozciągniętą na całą długość Kasprzaka.
ok... na najblizszym modspocie dostajecie szmatke, ekran mojego laptopa i doczyszczacie... obaj :P

: 24 maja 2006, 0:50
autor: MeWa
a tak swoją drogą to viewtopic.php?t=738&start=0

: 24 maja 2006, 0:52
autor: Bastian
Oki, jutro je połączę. Dzięki.

: 24 maja 2006, 15:48
autor: Plesim
MeWa pisze:No nie wiem, czy nie ma nad większością odcinka... Nad sporawym jednak jest,
Siec trakcyjna obecnie kończy się w odległości około 200m przed Bema. Jeszcze w zeszłym roku dochodziła prawie do Bema.
Jeżeli chodzi o torowisko to idąc od Skierniewickiej mamy po kolei: wycięte zwrotnice od strony obecnie używanej (pod warstwą ziemi jest jeszcze para starych zwrotnic). Dalej tory leżą aż za Płocką, z tym że na przejeżdzie przez torowisko położono asfaltowy dywanik. W odległości około 50m za Płocką brakuje jednej szyny na odcinku kilku metrow, a dalej po niecałych 100m kolejny brak w sumie kilkunastu metrów obu torow. Idąc dalej tory dochodzą do Bema, gdzie na przejeżdzie znów jest dywanik asfaltowy. Za przejazdem torowisko zostało przysypane ziemią ale nadal się znajduje. Koniec torowiska pod ziemią jest między wiaduktem kolejowym a przejściem dla pieszych. Tu podzczas budowy al. Prymasa zostały one usunięte. Dalsze torowisko znikło w czasie budowy podpór pod obecne estakady na Prymasa. Było to na początku lat 90-tych.

: 24 maja 2006, 15:52
autor: MeWa
no nie wiem, czy jeszcze w zeszłym roku "sieć trakcyjna dochodziła aż do Bema" - przez trzy lata przechodziłem przez skryżowanie Bema z Kasprzaka i sieci tam nie było.

: 24 maja 2006, 15:53
autor: Piotrek_2274
Apropo Bema - tam są resztki jednotoru. Może odbudowanoby linię przez Kasprzaka i dalej jednym torem przez Bema?

: 24 maja 2006, 15:54
autor: MeWa
tylko po co?

: 24 maja 2006, 16:22
autor: Plesim
MeWa pisze:no nie wiem, czy jeszcze w zeszłym roku "sieć trakcyjna dochodziła aż do Bema" - przez trzy lata przechodziłem przez skryżowanie Bema z Kasprzaka i sieci tam nie było.
Może żle się wyraziłem. Siec jezdna kończyła się wcześniej ale linka odciągowa kończyła się przy Bema a do 1999 roku za Bema. Ostatnio regularnie raz w roku ubywa 'druta'. Obecne miejsce zakkończenia sieci trakcyjnej jest na byłym izolatorze sekcyjnym. Mam zdjęcie z zeszłego rokutego miejsca i siec jezdna ciągnie się dalej.

: 24 maja 2006, 16:25
autor: MeWa
Czemu oni tego w ogóle przez tyle czasu nie zlikwidowali? W którym roku zdemontowano rozjazd na skrzyżowaniu ze Skierniewicką?

: 24 maja 2006, 16:39
autor: Plesim
Przecież nadal w papierach TW jest to odcinek zawieszony a nie zlikwidowany. Likwidacja rozjazdów kojarzy mi się jakoś z rokiem 95 ale mogę się mylić. Swoją drogą to mam gdzieś w swoich papierach ogłoszenie o przetargu na remont tego odcinka ogłoszone w roku 1999 a póżniej anulowane bez roztrzygnięcia.