Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 28 gru 2005, 22:31

146 FALENICA -...Wal Miedzeszynski - Trasa Lazienkowska - Plac Na Rozdrozu - Plac trzech Krzyzy - Nowy Swiat - Al. Jerozolimskie - DW . CENTRALNY, albo ewentualnie dalej do DW. ZACHODNIEGO
Po co ciągnąć do Śródmiescia linię z takiego zadupia? W dodatku czarną? Stanowcze nie.
147 MIEDZYLESIE -...Wal Miedzieszynski - Francuska - Al. Zieleniecka - Kijowska - DW. WSCHODNI
Odbierasz część przesiadek z tego samego przystanku na Gocławiu.
523 Likwidacja linii lub jej skrocenie, proponowana trasa:
OLSZYNKA - Al Jerozolimskie - Most Poniatowskiego - Nowy Swiat - Pl Trzech Krzyzy - Trasa Lazienkowska - Al. Jerozolimskie - Al. Prymasa Tysiaclecia - Kasprzaka - Polczynska - Karolin
Totalny bezsens. Zatrzymajmy się chwilę przy linii 523:

Docelowo jest ona przewidziana do wyprostowania przez Wawelską i - mam nadzieję - koordynacji z 408. Para tychże linii stworzyłaby silne połączenie Bemowa, Woli, Ochoty i Grochowa z pominięciem Centrum. 408 i 523 mają i na Bemowie, i na Grochowie rozbieżne trasy i to byłby ich atut.

Kasować to? Wyrzucać pod supermarket? Zdublować 408 aż do Szeligowskiej? Zatrzymywać na Łęgach, Sochaczewskich, itd... toż to są kpiny!

155 na Nowym Bemowie to tragedia. Dokąd miałaby dowozić? na Siedmiogrodzką? jedna linia już jest - 106 - i jaką ma frekwencję? Argument o światłach na górczewskiej do mnie nie trafia. To może E2 też uzwyklić? I 501, 507, itd...

Poza tym niszczysz połaczenie Karolina, Ciepłowni Wola z cięgiem ul. Górczewskiej a także osłabiasz komunikację na ul. Redutowej.

Reasumując projekt jest fatalny, wyssany z palca. Takie rzeczy to można pisać na "Wolnych Chwilach", bo tego nie da się traktować poważnie.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 28 gru 2005, 22:34

djmc100 pisze:ale mysle ze poza szczytem mniej ludzi jezdzi i powinni rzadziej ja puscic, albo np w wigilie 146 wozilo muchy juz o godz 14
Jak ja bym miał patrzeć co o 14 w wigilie wozilo muchy to polowa linni byłaby do zmiany. Myślę, że obie linie powinny jeździć do Dw.Wschodniego, ponieważ obie łapią sporo osób i na Kijowskiej i przy al.Zielenieckiej. Poza tym na 147 bez przejazdu przez Bora Komorowskiego ludzie na pewno nie pozwolą bo już raz nie pozwolili. Tam do 147 wsiada/wysiada najwięcej osób. Pamiętam jedno sobotnioporanne 147. Godzina ok 8.38, kier. Dw.Wschodni /Kijowska/. Ludzi było dokładnie 72 - sam liczyłem...

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 28 gru 2005, 22:54

Na pewno warto sie starać o:

- wzmocnienie 146 i 147
- ucałodziennienie 359
- poprawę koordynacji na wale
- skrócenie czasów przejazdu
- wyprostowanie 147 w Międzylesiu w DP

Ale nie ciągnijmy linii na siłe do Centrum kosztem ich rozkładów i tak już mizernych, i nie gmerajmy przy okazji w linaich, które się całkiem nieźle sprawdzają. Nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 28 gru 2005, 22:59

Wg mnie 359 powinno być szczytowe a nie całodniowe. Ta linia w godzinach 9-13 i 19-22 wozi muchy i jest to marnotrawstwo wozokilometrów...

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 28 gru 2005, 23:06

Bo jeździ za rzadko i ma czas przejazdu rozciągnięty jak guma.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 28 gru 2005, 23:10

Ale tam nie ma kto o tej porze jeździć. Nawet 146 i 147 zbyt napakowane nie są. Poza tym ludzie wolą jechać do ronda Waszyngtona i łapać 146 lub 147 niż jechać 359 którym w którym tracą tylko czas na objeżdżanie rejonów Czerniakowskiej...Zresztą takie są ludzkie przyzwyczajenia - 146 i 147 jeżdżą tam od dawien dawna i ludzie mają w podświadomości powrót tymi właśnie liniami...

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 gru 2005, 9:43

Proboszcz pisze:Ale tam nie ma kto o tej porze jeździć. Nawet 146 i 147 zbyt napakowane nie są. Poza tym ludzie wolą jechać do ronda Waszyngtona i łapać 146 lub 147 niż jechać 359 którym w którym tracą tylko czas na objeżdżanie rejonów Czerniakowskiej...Zresztą takie są ludzkie przyzwyczajenia - 146 i 147 jeżdżą tam od dawien dawna i ludzie mają w podświadomości powrót tymi właśnie liniami...
pozatym 359 czesto stoi w korkach tu blizej centrum a 146 i 147 do waszyngtona jada spokojnie a juz na moscie poniatowskiego jest wydzielony pas dla busow to jakos powoli ale sie jedzie :)
moze przesadzilem z 146 ale ludzie sie naprawde skarzyli ze nie ma takowego polaczenia do centrum, chyba ze moze 146 i 147 puscic po tej samej trasie co obecnie tylko 147 bez zajazdu do radosci i tym obu liniom zwiekszyc czestotliwosc w szczycie i w soboty, niedziele, a poznymi wieczorami ograniczyc, bo w szczycie jak jezdzilem czesto ciasno bylo, a czasemj ak jechalem porankiem w sobote to puste czesto jezdzily
a 359 powinni zmienic w 459 i zmniejszyc liczbe przystankow, to by dalo moze szybszy dojazd do centrum, bo zauwazmy ze na moscie siekierkowskim jazde spowalniaja ludzie ktorzy chca wsiasc na przystanku na zadanie :] bo korkow raczej tam nie ma

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 gru 2005, 10:08

djmc100 pisze:
Proboszcz pisze:Ale tam nie ma kto o tej porze jeździć. Nawet 146 i 147 zbyt napakowane nie są. Poza tym ludzie wolą jechać do ronda Waszyngtona i łapać 146 lub 147 niż jechać 359 którym w którym tracą tylko czas na objeżdżanie rejonów Czerniakowskiej...Zresztą takie są ludzkie przyzwyczajenia - 146 i 147 jeżdżą tam od dawien dawna i ludzie mają w podświadomości powrót tymi właśnie liniami...

a 359 powinni zmienic w 459 i zmniejszyc liczbe przystankow, to by dalo moze szybszy dojazd do centrum, bo zauwazmy ze na moscie siekierkowskim jazde spowalniaja ludzie ktorzy chca wsiasc na przystanku na zadanie :] bo korkow raczej tam nie ma
359 nie mozna zmienic na 459 i zmniejszyc liczby przystankow na moscie bo jest to JEDYNA linia z TS do Wawra a jak na razie przesiadka nad Walem w 146 i 147 nie istnieje.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 29 gru 2005, 13:52

Proboszcz pisze:Ale tam nie ma kto o tej porze jeździć. Nawet 146 i 147 zbyt napakowane nie są. Poza tym ludzie wolą jechać do ronda Waszyngtona i łapać 146 lub 147 niż jechać 359 którym w którym tracą tylko czas na objeżdżanie rejonów Czerniakowskiej...Zresztą takie są ludzkie przyzwyczajenia - 146 i 147 jeżdżą tam od dawien dawna i ludzie mają w podświadomości powrót tymi właśnie liniami...
w godzinach 9-10 właśnie 146 jest mało napakowane do centrum ale dziadkowie z moherowe berety z działek przy Odrębnej i nie tylko potrafią całego Michalczewskiego wypełnić.
W 147 faktycznie jest gorzej.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 gru 2005, 13:59

ale musze przyznac ze znakomicie koordynuja sie w weekendy przy waszyngtona w kierunku walu 146 i 147, zauwazylem oba co pol godziny niecale i wychodzi na to ze 146, potem za 10 - 15 min 147 itd

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 29 gru 2005, 14:08

djmc100 pisze:ale musze przyznac ze znakomicie koordynuja sie w weekendy przy waszyngtona w kierunku walu 146 i 147, zauwazylem oba co pol godziny niecale i wychodzi na to ze 146, potem za 10 - 15 min 147 itd

tyle że przy Rondzie w kier. Wschodniego zawsze któraś z tych linii w DŚ jedzie za albo przed 123.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 gru 2005, 14:17

Ikarus 5780 pisze:
djmc100 pisze:ale musze przyznac ze znakomicie koordynuja sie w weekendy przy waszyngtona w kierunku walu 146 i 147, zauwazylem oba co pol godziny niecale i wychodzi na to ze 146, potem za 10 - 15 min 147 itd

tyle że przy Rondzie w kier. Wschodniego zawsze któraś z tych linii w DŚ jedzie za albo przed 123.
ale temu nie zaradzisz bo 123 jezdzi zupelnie z innego kranca i ma zupelnie inna trase, wazne zeby sie nie stykal 146 z 147 bo na waszyngtona malo ludzi wsiada do dworca wschodniego, ale to nie znaczy ze nikt nie wsiada ;)

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 29 gru 2005, 16:01

Ikarus 5780 pisze:
djmc100 pisze:ale musze przyznac ze znakomicie koordynuja sie w weekendy przy waszyngtona w kierunku walu 146 i 147, zauwazylem oba co pol godziny niecale i wychodzi na to ze 146, potem za 10 - 15 min 147 itd

tyle że przy Rondzie w kier. Wschodniego zawsze któraś z tych linii w DŚ jedzie za albo przed 123.
Tylko zauważ że w DS 123 jeździ co 20 minut a 146 i 147 co 25 więc nie ma szans na koordynację...

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 gru 2005, 16:33

Ikarus 5780 pisze:
djmc100 pisze:a wiesz, wlasnie mialem to napisac, tylko ja tamtedy nie jezdzilem za czesto i niewiem jakie tam sa, ale powinni to ograniczyc do minimum

Nie chcę być nieuprzejmy ale po co piszesz jak się nie znasz. To się nazywa spamowanie. Mamy już takiego jednego trola innym forum i wystarczy. :wink:
no to sorry, ale wiesz, ja tam czesto bywam w calej dzielnicy, a trakt lubelski to jedyna trasa na ktorej wlasciwie za czesto nie bywam, chociaz kilka razy jechalem, i nteresuja mnie sprawy ogolnie tej dzielnicy, przepraszam jesli sie wtracam, ale to np ma odzwierciedlenie w tym jaka bedziek omunikacja w falenicy, czy np. skasuja 142, itd. ;)

[ Dodano: 2005-12-30, 08:53 ]
cos malo sie rozkreca ten temat wiec ja dodam taka ciekawostke:

Kod: Zaznacz cały

702  - LINIA PODMIEJSKA

 Przystanek: WIATRACZNA 15  -->  KRUCZA  OT


 DZIEŃ POWSZEDNI      ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty        |Godz. Minuty        |
|    |               |  4 |[40]           |
|  5 | 05            |  5 | 45            |
|  6 |[15]           |  6 |[50]           |
|  7 | 24            |  7 | 55            |
|  8 |[38]           |    |               |
|  9 | 52            |  9 |[25]           |
|    |               | 10 | 35            |
| 11 |[07]           | 11 |[41]           |
| 12 | 12            | 12 | 46            |
| 13 |[16]           | 13 |[52]           |
| 14 | 22            | 14 | 58            |
| 15 |[28]           |    |               |
| 16 | 38            | 16 |[04]           |
| 17 |[50]           | 17 | 15            |
|    |               | 18 |[30]           |
| 19 | 45            |    |               |
| 20 |[51]           | 20 |[30]           |
|    |               |    |               |
| 22 |[40]           | 22 |[40]           |

 Rozkład ważny od 2004-06-15

 OBJAŚNIENIE SYMBOLI:

 [] - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy

Kod: Zaznacz cały

702  - LINIA PODMIEJSKA

 Przystanek: WIATRACZNA 17  -->  WAWERSKA  OT


 DZIEŃ POWSZEDNI           ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty             |Godz. Minuty        |
|  5 | 20   45            |  5 | 05   45       |
|  6 |[10]  35            |  6 | 12   39d      |
|  7 | 05   40            |  7 |[06]  33       |
|  8 | 10  [42]           |  8 | 01   28   55d |
|  9 | 12   42            |  9 |[22]  48       |
| 10 | 10   37            | 10 | 14   40       |
| 11 |[04]  31   57       | 11 | 05d [31]  57  |
| 12 | 23   49            | 12 | 23   49       |
| 13 |[15]  40            | 13 | 15d [41]      |
| 14 | 04   25   50       | 14 | 07   33   59  |
| 15 | 10   30  [50]      | 15 | 25d [52]      |
| 16 | 10   30   50       | 16 | 20   50       |
| 17 | 10   30   50       | 17 | 20   50d      |
| 18 |[15]  47            | 18 |[20]  50       |
| 19 | 15   45            | 19 | 20   50       |
| 20 | 15# [45]           | 20 |[30]           |
| 21 | 25                 | 21 | 10   50       |
| 22 | 10# [50]           | 22 |[40]           |

 Rozkład ważny od 1998-10-01

 OBJAŚNIENIE SYMBOLI:

 [] - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy

  d - kurs odwołany w dniach 25-26 grudnia i Niedzielę Wielkanocną

  # - kurs odwołany w dniu 24 grudnia (Wigilia)
ahh te stare czasy :-?

dodałem "code"
Jarek

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 30 gru 2005, 9:39

Ikarus 5780 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:
A ja ilekroć jadę tą linią to mam wrażenie, ze Trasa Siekierkowska jest pięc razy dłuższa niż jest naprawdę :wink:
o dokłądnie. Jechaliśmy kiedyś z Kamilem 359 przez TS i koleś jechał 30 km/h na przystankach nikogo nie wysadzał i na Bronowskiej był o czasie :roll:
No i tu jest potrzebna poprawa rozkładu 359 i ujednolicenie czasów przejazdów czarnuchów przez TS.

Zablokowany