: 04 lip 2006, 0:34
powinienes sie jeszcze przyczepic do tego, ze nieuzywana petla tramwajowa cm. wolski jest zaznaczona, a inne nie
Nie przyczepić, tylko zasugerować wprowadzenie poprawki. Poza tym czemu sam tego nie zrobisz, skoro wszyscy staramy się tutaj wspólnie jak najbardziej udoskonalić ten plan? Mapka składa się przecież z samych "drobiazgów".MeWa pisze:powinienes sie jeszcze przyczepic do tego, ze nieuzywana petla tramwajowa cm. wolski jest zaznaczona, a inne nie
Acha, więc mają być błędy?MeWa pisze:o takie drobnostki to już wstyd się czepiać
Nie no, takie coś jak zakreślenie całego ronda zamiast ¾ na pewno nie jest błędem, ale skoro jest możliwość, to nie zaszkodzi również tego poprawić. Skoro autorzy mapy nie negują większości naszych uwag, to nie rozumiem całego tego zamieszania. Poprawią - będzie dobrze; nie poprawią - nic wielkiego się nie stanie. Przecież to ma polegać na współpracy, a nie na obrażaniu się, że ktoś znalazł jakąś nieścisłość. Na razie taka współpraca przebiega wzorowo, więc naprawdę nie ma o co drzeć szat.TGM pisze:Błąd a uproszczenie to co innego.
I na tej oto mapie jest niepotrzebnie zaznaczony przystanek DW.WSCHODNI /KIJOWSKA/ 11, który niedawno zaczął funkcjonować jako przystanek wspólny dla wszystkich linii (wszystkich oprócz nocnych - "jedynki" i "dwójki")TGM pisze:Pojawiła się mapa komunikacji nocnej...
Faktycznie, powinna jeździć dwukierunkowo, natomiast nigdzie nie jest napisane, że zahacza o pętlę HUTA. Równie dobrze można zrozumieć, że skręca od razu w lewo w Kasprowicza.8315 pisze:Figa z makiem. 604 w od ZAJEZDNI ŻOLIBORZ jeździ dwukierunkowo przez Pstrowskiego, Marymoncką Przy Agorze, Kasprowicza i nie zahacza o żadną HUTĘ w kierunku DW. CENTRALNEGO!