Komunikacja w Markach (i Radzyminie)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 sie 2006, 20:45

Piotrekbe pisze:Już jakis czas temu był taki pomysł wydłużenia 718 do Radzymina. Wydaje mi się, że to dobry pomysł.
Zakładając optymistyczną wersję, iż by przyśpieszyli czas przejazdu linii 718, i dali takie postoje jak obecnie ma 718 na pętli przy Legionowej, to by każda brygada potrzebowałaby na wykonanie pełnego kółka z 2,5 godziny. Co daje średnio po godzinie z małym hakiem jazdy na jedynym pół kursie + postój na pętli – a w takim czasie to można z Radzymina przyjechać prywatnym autobusem do Warszawy i wrócić do Radzymina... a takie 718 by się nie dowlokło w tym czasie od Wschodniego do Radzymina.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 21:38

Predator pisze:
Piotrekbe pisze:Już jakis czas temu był taki pomysł wydłużenia 718 do Radzymina. Wydaje mi się, że to dobry pomysł.
Zakładając optymistyczną wersję, iż by przyśpieszyli czas przejazdu linii 718, i dali takie postoje jak obecnie ma 718 na pętli przy Legionowej, to by każda brygada potrzebowałaby na wykonanie pełnego kółka z 2,5 godziny. Co daje średnio po godzinie z małym hakiem jazdy na jedynym pół kursie + postój na pętli – a w takim czasie to można z Radzymina przyjechać prywatnym autobusem do Warszawy i wrócić do Radzymina... a takie 718 by się nie dowlokło w tym czasie od Wschodniego do Radzymina.
Może ci ludzie nie zdają sobie sprawy,że będzie taki czas przejazdu?
Może liczą na darmowe przejazdy,bo u prywaciarza trzeba zapłacić na dzień dobry?

Piotrekbe
Posty: 755
Rejestracja: 28 lut 2006, 22:12
Lokalizacja: Targówek Ratusz

Post autor: Piotrekbe » 22 sie 2006, 22:28

jacek pisze:
Predator pisze: Zakładając optymistyczną wersję, iż by przyśpieszyli czas przejazdu linii 718, i dali takie postoje jak obecnie ma 718 na pętli przy Legionowej, to by każda brygada potrzebowałaby na wykonanie pełnego kółka z 2,5 godziny. Co daje średnio po godzinie z małym hakiem jazdy na jedynym pół kursie + postój na pętli – a w takim czasie to można z Radzymina przyjechać prywatnym autobusem do Warszawy i wrócić do Radzymina... a takie 718 by się nie dowlokło w tym czasie od Wschodniego do Radzymina.
Może ci ludzie nie zdają sobie sprawy,że będzie taki czas przejazdu?
Może liczą na darmowe przejazdy,bo u prywaciarza trzeba zapłacić na dzień dobry?
Można by tak było skrócić czas przejazdu, żeby pół kurs trwał godzinkę z jednoczesnym wywaleniem kilku przystanków w Wawie. Dla mieszkańców, którzy mieliby bilety miesięczne to byłoby dobre rozwiązanie.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 22:30

Piotrekbe pisze:
jacek pisze: Może ci ludzie nie zdają sobie sprawy,że będzie taki czas przejazdu?
Może liczą na darmowe przejazdy,bo u prywaciarza trzeba zapłacić na dzień dobry?
Można by tak było skrócić czas przejazdu, żeby pół kurs trwał godzinkę z jednoczesnym wywaleniem kilku przystanków w Wawie. Dla mieszkańców, którzy mieliby bilety miesięczne to byłoby dobre rozwiązanie.
Korki i jeszcze raz korki.Dzis ktoś pisał,że czas postoju autobusu na przystanku to około 15 sekund.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 sie 2006, 22:52

Piotrekbe pisze: Można by tak było skrócić czas przejazdu, żeby pół kurs trwał godzinkę z jednoczesnym wywaleniem kilku przystanków w Wawie.
Jakiś czas temu UM w Markach wysłał pismo w sprawie likwidacji części przystanków na terenie Warszawy dla linii 718/805 i skrócenia czasu przejazdu.

Wg. ZTM ani jedno, ani drugie nie jest wykonalne.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Piotrekbe
Posty: 755
Rejestracja: 28 lut 2006, 22:12
Lokalizacja: Targówek Ratusz

Post autor: Piotrekbe » 22 sie 2006, 22:58

Predator pisze:
Piotrekbe pisze: Można by tak było skrócić czas przejazdu, żeby pół kurs trwał godzinkę z jednoczesnym wywaleniem kilku przystanków w Wawie.
Jakiś czas temu UM w Markach wysłał pismo w sprawie likwidacji części przystanków na terenie Warszawy dla linii 718/805 i skrócenia czasu przejazdu.

Wg. ZTM ani jedno, ani drugie nie jest wykonalne.
Jest wykonalne tylko trzeba chcieć.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 22:59

Piotrekbe pisze:
Predator pisze: Jakiś czas temu UM w Markach wysłał pismo w sprawie likwidacji części przystanków na terenie Warszawy dla linii 718/805 i skrócenia czasu przejazdu.

Wg. ZTM ani jedno, ani drugie nie jest wykonalne.
Jest wykonalne tylko trzeba chcieć.
Chcieć lub móc.

Awatar użytkownika
5232
Posty: 53
Rejestracja: 21 gru 2005, 19:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: 5232 » 22 sie 2006, 23:35

Jak dobrze pamiętam to na początku 2002 roku dla linii 718 i 805 ZTM wprowadził takie zespoły przystankowe jak:
:arrow: Kijowska
:arrow: Ząbkowska
:arrow: Kosmowskiej (nż)
:arrow: Jórskiego (nż)
:arrow: Kościeliska (nż)
:arrow: Tużycka (nż)
Także wątpie, że jakikolwiek z nich mieliby likwidować. Zresztą podobna sytuacja zaszła w tym czasie na liniach 723 i 801.
Obrazek

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 22 sie 2006, 23:55

to był0 2002-01-07

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 sie 2006, 23:33

ZTM nie odejmie żadnych przystanków dla linii 718 i 805 w strefie miejskiej, ponieważ od granicy Warszawy stają się one liniami miejskimi, które na tym odcinku pełnią funkcje linii miejskich i podlegają stołecznemu ratuszowi, który de facto za nie odpowiada. No chyba, że Marki i przyległości złożą się na nowe połączenie i indywidualnie będą płacić za nie ZTMowi. W innym przypadku istnieje tylko możliwość uwarunkowienia niektórych z nich.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8883
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 sie 2006, 23:40

W takim razie jak skłonić kogoś spoza Warszawy do autobusów (pod)miejskich, skoro one jadą i jadą? Pokonują one taką odległość, że powinny być w jakimś stopniu przyspieszone... Ale zdaje się,że już o tym było w wątku nt. "biletu aglomeracyjnego" czy jakoś tak.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26941
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sie 2006, 8:36

5xx też są liniami miejskimi i jakoś omijać część przystanków mogą...

Cóż, z takim podejściem nie ma się co dziwić, że transport zbiorowy już dawno stracił dominująca rolę w dojazdach spod Warszawy. A to, że ma jeszcze te prawie 40% udziału w podróżach zmotoryzowanych to zasługa raczej prywaciarzy i KurczęMać, niż "rewelacyjnej" oferty ZTM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 25 sie 2006, 8:46

Gdyby to wszystko funkcjonowało jak należy u nas, to w okolicach Młodzieńczej byłby P&R i pętla tramwajowa. I nie byłoby żadnego problemu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36874
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 wrz 2006, 21:43

Predator pisze:Ps. A zapewne jesteś tak dobrze poinformowany to wiesz że linia 170 niż niedługo wyląduje w Ząbkach. Nie wiedziałeś :?: To już wiesz. Tam jedynie sprawa rozchodzi się o małe modernizacje ulic i przestawienie słupa, co ma nastąpić na wiosnę.
No i gdzie te Ząbki, gdzie ta wiosna, gdzie to 170, gdzie ten słup? :roll:

Temat na prośbę usera przywracam. W najbliższym czasie zostanie oczyszczony - także z postów na temat linii 170 do Ząbek. Proszę więc o niepodejmowanie dyskusji na ten właśnie temat w tym wątku.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 20 wrz 2006, 14:15

Bastian pisze: Temat na prośbę usera przywracam.
A można wiedzieć któż to taki chciał przywrócenia tego tematu (jeżeli oczywiście nie jest to tajemnica wagi bezpieczeństwa forum), i cóż takiego ciekawego ma zamiar zakomunikować w tym wątku :?:
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ODPOWIEDZ