: 08 cze 2006, 19:42
A nie Hetmańskiej tym razem? Bo mi jakoś ta Hermanowska średnio pasuje...Krzysztof Sokołowski pisze:zauważyłem tylko jeden nowy zespół, przy ulicy Hermanowskiej
Gdzie dokładnie ma być ta pętla, tak swoją drogą?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A nie Hetmańskiej tym razem? Bo mi jakoś ta Hermanowska średnio pasuje...Krzysztof Sokołowski pisze:zauważyłem tylko jeden nowy zespół, przy ulicy Hermanowskiej
Tak Hetmańska,nie wiem czemu znowu pomyliłem te ulice.Bastian pisze: A nie Hetmańskiej tym razem? Bo mi jakoś ta Hermanowska średnio pasuje...
Gdzie dokładnie ma być ta pętla, tak swoją drogą?
I z nim go scalę.slupek pisze:Jest taki temat na komunikacji.
Bo dla mieszkańców okolic szpitala jest tak samo daleko do Wiatraka, jak do Szembeka, a w obu miejscach jest bazarek.dennis pisze:A dojazd do Pl Szembeka? Cóż, czy mieszkańcy okolic Garwolińskiej i Szpitala go mają? Dlaczego koniecznie musieliby go mieć mieszkańcy okolic Olszynki Grochowskiej?
Czy z tego wynika, iż akurat oni mają mieć busa do Wiatraka (nie na Pl Szembeka), zaś okolice Olszynki Grochowskiej - koniecznie busa na Pl Szembeka (nie do Wiatraka)slupek pisze:Bo dla mieszkańców okolic szpitala jest tak samo daleko do Wiatraka, jak do Szembeka, a w obu miejscach jest bazarek.
IMHO na Wiatraku jest wiele ważniejszych dla mieszkańców obiektów. No i przesiadki. Choć oczywiście nie upieram się, bo nie za bardzo znam tamtejsze realia.Poza tym rozchodzi się jeszcze o dojazd do kościoła w niedzielę, który jest właśnie na Szembeku.
Po prostu zastanawiam się, ile osób by korzystało z takiego połączenia na wiatrak, a ile będzie wysiadać przy Chłopikiego i iść na piechotę do Szembeka. Bo na Wiatrak stamtąd jest 2 razy dalej.dennis pisze:Czy z tego wynika, iż akurat oni mają mieć busa do Wiatraka (nie na Pl Szembeka), zaś okolice Olszynki Grochowskiej - koniecznie busa na Pl Szembeka (nie do Wiatraka)
Jakich obiektów?dennis pisze:IMHO na Wiatraku jest wiele ważniejszych dla mieszkańców obiektów.
Jeśli masz 102 do Centrum, to ludzie nie będą się przesiadać na Wiatraku, a jeśli już będą chcieli wsiąść w tramwaj, to zrobią to albo przy Złotym Rogu, albo na Waszyngtona. A co do przesiadek do autobusów jadących w stronę wschodnią, to na Szembeka jest łatwiejszy punkt przesiadkowy.dennis pisze:No i przesiadki.
Przecież raczej pójdą ci, którzy mają bliżej (na Szembeka), a pojadą ci, którzy mają dalej, czemu by miało być odwrotnie?slupek pisze:Po prostu zastanawiam się, ile osób by korzystało z takiego połączenia na wiatrak, a ile będzie wysiadać przy Chłopikiego i iść na piechotę do Szembeka. Bo na Wiatrak stamtąd jest 2 razy dalej.dennis pisze:Czy z tego wynika, iż akurat oni mają mieć busa do Wiatraka (nie na Pl Szembeka), zaś okolice Olszynki Grochowskiej - koniecznie busa na Pl Szembeka (nie do Wiatraka)
Słupkowi chyba chodzi o to, że tym z okolic Olszynki Grochowskiej nie opłaca się jeździć na Wiatrak, bo to samo, acz bliżej, mają na Szambeku No więc nie mają tego samego. Nie mają UniwersamuBastian pisze:Przecież raczej pójdą ci, którzy mają bliżej (na Szembeka), a pojadą ci, którzy mają dalej, czemu by miało być odwrotnie?slupek pisze: Po prostu zastanawiam się, ile osób by korzystało z takiego połączenia na wiatrak, a ile będzie wysiadać przy Chłopikiego i iść na piechotę do Szembeka. Bo na Wiatrak stamtąd jest 2 razy dalej.
No tak. Masz rację. Ale ja się mimo to zastanawiam, czy nie lepiej jednak puścić dowozówki do Szembeka, skąd na Wiatrak dostać się jest bardzo łatwo.Bastian pisze:Przecież raczej pójdą ci, którzy mają bliżej (na Szembeka), a pojadą ci, którzy mają dalej, czemu by miało być odwrotnie?
Ale mają Społem przy kanałkudennis pisze:Nie mają Uniwersamu