
Komunikacja w Łomiankach
Moderator: Wiliam
Zastanów się co piszesz. Te Jelcze z Łomianek są utrzymane w większości w takim stanie (zarówno do strony mechaniki, jak i czystości) że nie jeden wóz z MZa może poważyć o takim serwisie.MZ pisze:Colony pisze:No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacji do ZTM.Właśnie dlatego nie jest on włączany, żeby nie robić obciachu
.
Tam jak tylko kierowca stwierdzi najmniejsze usterkę podczas jazdy (nawet z pozoru błahą) to przez radio oznajmia o tym fakcie dyspozytorowi i po dojeździe do pętli w Łomiankach ma zjazd do bazy, a za miast niego rusza już inny kierowca z podstawionym nowym wozem.
Oni w przeciwieństwie do MZA wyznają taką zasadę, że lepiej naprawić drobiazg i zrobić zamieszanie z podmianami, niż jak ma to w zwyczaju MZA jeździć do upadłego aż się pojazd całkiem rozkraczy na drodze i robić naprawę za kilkaset złotych.
A co do wyglądu : sam nie wiem czy nie wolał bym takiego Jelcza od jakiegoś Ikarusa solówki co go w połowie rdza zażarła, a do karoserii ma poprzyczepiane blachy pomalowane farbą olejną na nity, aby zasłonić dziury.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Podejrzewam, że znacznej większości pasażerów wisi wygląd tego czym jadą, ale fakt, że płacą 2 razy za bilet już nie.Predator pisze:A co do wyglądu : sam nie wiem czy nie wolał bym takiego Jelcza od jakiegoś Ikarusa solówki co go w połowie rdza zażarła, a do karoserii ma poprzyczepiane blachy pomalowane farbą olejną na nity, aby zasłonić dziury.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Colony pisze:No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacji do ZTM.
MZ pisze:Właśnie dlatego nie jest on włączany, żeby nie robić obciachu.
Predator pisze:Zastanów się co piszesz. Te Jelcze z Łomianek są utrzymane w większości w takim stanie (zarówno do strony mechaniki, jak i czystości) że nie jeden wóz z MZA może poważyć o takim serwisie.

- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Uwierz mi, że nie. Na nic tak się nie ku*wi jak na predkosc autobusów z PKS Grodzisk, więc to ma jednak znaczenie co przyjedzie. Ale to EOT. Rozumiem sens twojej wypowiedzi odnosnie 2 biletów.Andrzej pisze:Podejrzewam, że znacznej większości pasażerów wisi wygląd tego czym jadą
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Musiałyby duuuużo zapłacić. Poza tym w przypadku własnej linii to kasa z biletów trafia do nich w całości. A wątpię, żeby w przypadku ZTM opłata wynosiła tylko różnicę pomiędzy kosztami uruchomienia a wpływami biletówAndrzej pisze:Akurat to jedno to nie jest problem. Jakby Łomianki cudem wyłożyły kasę to brygady na pewno by się znalazły.Colony pisze: Brygady, brygady. To jest problem.

Kwestia wspólnego biletu była już kiedyś poruszana, ale za Kaczyńskiego było dosyć nieprzychylne nastawienie do gmin podmiejskich
A czy nie było błędem lata temu oddawanie ówczesnej 701 Łomiankom? Nie byłoby teraz problemu. Natomiast w kwestii wspólnego biletu... wraca jak bumerang... skoro w planach są (co jeszcze nie znaczy że wejdą w życie:P) trzy strefy biletowe, ujednolicanie wszystkiego na Mazowszu... to niech się prezes dogada z prezesem i w tej kwestii. Niech Łomiankowicze nie płacą dodatkowo tylko za linię do domu, skoro i tak znakomita większość z nich zapewne korzysta z KM.MeWa pisze:Kwestia wspólnego biletu była już kiedyś poruszana, ale za Kaczyńskiego było dosyć nieprzychylne nastawienie do gmin podmiejskich
Coś a propos:
http://www.infobus.pl/text.php?from=main&id=20909
http://www.infobus.pl/text.php?from=main&id=20909
Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.Filipinho pisze:Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Dlatego powstała KMŁ, bo niegdyś zapchane i niezbyt częste 701 przy szybkiej rozbudowie Łomianek w latach 90 nie było w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańcówFrencher pisze:KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.Filipinho pisze:Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.

- kulikowski
- Posty: 897
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
terefere - KMŁ powstała dzięki lobbingowi i układom Jacka Kuroniajacek pisze:Dlatego powstała KMŁ, bo niegdyś zapchane i niezbyt częste 701 przy szybkiej rozbudowie Łomianek w latach 90 nie było w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańcówFrencher pisze:KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
Od Łomianek chciano 6mld (starych) złotych za ówczesną linię 701 - a oni kupili za 2,5mld. (starych) złotych 12 nowych autobusówkulikowski pisze:terefere - KMŁ powstała dzięki lobbingowi i układom Jacka Kuronia

To co robi teraz ZTM, to prowadzi to tego, że historia w perspektywie kilku najbliższych lat zatoczy koło, tylko że będzie to dotyczyło wielu gmin. Bo są już gminy, które za dopłaty jakie dają ZTM mogłyby co roku kupić po 2 nowiutkie klimatyzowane SU18.
I taka jest prawda, a nie to co pieprzą w ZTM o ich budowaniu transportu aglomeracyjnego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą