Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36835
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jak to "nie twórzmy"? Przecież on już istnieje...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Masz rację....Ale tu będzie dodatkowy przystanek przy skręcie z Orłów Piastowskich w Czerwoną Drogę przy szkole. Ale powrót jednak proponowałbym przez Warszawska i Rakuszanki.Bastian pisze:Nie, nie, nie! Będzie stał na lewoskręcie z Warszawskiej w Warszawską? ( )? Bez sensu. Przystanek przy Czerwonej Drodze i styknie. I tak będą mieli bliżej, niż od Siłaczki. A dodatkowo obsłuży cmentarz!
Ludzie z torbami będą mieli bliżej, obsłuży takze cmentarz i nie będzie problemów przy skręcie z Warszawskiej w Warszawską
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Yy, co do 177 i wspominanego przeze mnie gdzie indziej pomysłu na częściowe zastąpienie tej linii przez 129, widziałem to (częściowo) tak
129 REGULSKA ... stary Ursus ... Wojciechowskiego Keniga Orłów Piastowskich Czerwona Droga Posag 7 Panien do Świerszcza, Globusowej i dalej po trasie. 194 ścięte do Niedźwiadka z kółkiem przez Orląt Lwowskich. Gołąbki swoją linię będą miały trochę rzadziej, ale za to nie będą zwiedzały całego Niedźwiadka, zrezygnuje się także z uciążliwego i ciasnego kryterium ulicznego na Gołych Bąkach. Linii do KM Gołąbki [zauważyliście, że kupa nazw zespołów przystankowych jest do zmiany od czasu powstania KolMazów? :P] nie widzę, tam jest ciasno, a nawet ciasno-ciasno i nie bardzo widzę, jakie kryterium uliczne by wchodziło w grę.
129 REGULSKA ... stary Ursus ... Wojciechowskiego Keniga Orłów Piastowskich Czerwona Droga Posag 7 Panien do Świerszcza, Globusowej i dalej po trasie. 194 ścięte do Niedźwiadka z kółkiem przez Orląt Lwowskich. Gołąbki swoją linię będą miały trochę rzadziej, ale za to nie będą zwiedzały całego Niedźwiadka, zrezygnuje się także z uciążliwego i ciasnego kryterium ulicznego na Gołych Bąkach. Linii do KM Gołąbki [zauważyliście, że kupa nazw zespołów przystankowych jest do zmiany od czasu powstania KolMazów? :P] nie widzę, tam jest ciasno, a nawet ciasno-ciasno i nie bardzo widzę, jakie kryterium uliczne by wchodziło w grę.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Ja bym dla Ursusa widział może coś takiego:
405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384
Czy któaś z tych propozycji się wam podoba?
P.S. I jak dla mnie Siłaczki wylatują z E5, Kolorowa z 405, Prażmowska&Żywiecka nż
I ew. Spisaka dla czerwonych nż
405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384
Czy któaś z tych propozycji się wam podoba?
P.S. I jak dla mnie Siłaczki wylatują z E5, Kolorowa z 405, Prażmowska&Żywiecka nż
I ew. Spisaka dla czerwonych nż
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Łączyć szczytowego pośpiecha ze stałym zwyklakiem, pełniącym sporo funkcji lokalnych?Solaris U10 pisze:405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
SU10 na 187? Chełmski się ucieszySolaris U10 pisze:187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
[edit] Aaa, już pojmuję, po obecnej trasie 191? Niee, nie podoba mi się raczej.
177 nie zastąpi relacji Gołąbki->Ciepłownia Wola, którą obecnie pełni 194, a może pełnić 129.Solaris U10 pisze:177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Solaris U10 pisze:187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
Fikander pisze:SU10 na 187? Chełmski się ucieszy
Przepraszam bardzo, linia 187 ma bardzo długą trasę, bardzo długi przelot, dobre obłożenie. I dla kilku moherów jadących na bazarek ma zmienić trasę, a w konsekwencji tabor? Ludzie Proponuję puścić tam 517, babcie z całej Warszawy będą miały bezpośredni dowóz na bazarek
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36835
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Z kolei ciachasz wtedy jedyną linię z Ciepłowni przez Globusową, Chrobrego i Ryżową na wprost, na Skorosze...Fikander pisze:Yy, co do 177 i wspominanego przeze mnie gdzie indziej pomysłu na częściowe zastąpienie tej linii przez 129, widziałem to (częściowo) tak
129 REGULSKA ... stary Ursus ... Wojciechowskiego Keniga Orłów Piastowskich Czerwona Droga Posag 7 Panien do Świerszcza, Globusowej i dalej po trasie. 194 ścięte do Niedźwiadka z kółkiem przez Orląt Lwowskich. Gołąbki swoją linię będą miały trochę rzadziej, ale za to nie będą zwiedzały całego Niedźwiadka, zrezygnuje się także z uciążliwego i ciasnego kryterium ulicznego na Gołych Bąkach. Linii do KM Gołąbki [zauważyliście, że kupa nazw zespołów przystankowych jest do zmiany od czasu powstania KolMazów? :P] nie widzę, tam jest ciasno, a nawet ciasno-ciasno i nie bardzo widzę, jakie kryterium uliczne by wchodziło w grę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Czy ja powiedziałem, że to koniec koncepcji? Wyraźnie zaznaczyłem, że to jedynie jej cząstka A ww. połączenie zamierzam wzmocnić bardziej, niż likwidowaćBastian pisze:Z kolei ciachasz wtedy jedyną linię z Ciepłowni przez Globusową, Chrobrego i Ryżową na wprost, na Skorosze...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Pozwolę sobie skomentowaćSolaris U10 pisze:Ja bym dla Ursusa widział może coś takiego:
405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384
Czy któaś z tych propozycji się wam podoba?
P.S. I jak dla mnie Siłaczki wylatują z E5, Kolorowa z 405, Prażmowska&Żywiecka nż
I ew. Spisaka dla czerwonych nż
1. Wielkie NIE. Te dwie linie spełniają zupełnie inne role.
2. Kolejne wielkie NIE. Totalnie nie wyobrażam sobie tej trasy
3. 177 podoba mi się w wersji Bastiana i mojej
Tak wogóle to skracać 194 raczej nie ma gdzie, bo pętla na Niedźwiadku jest przepełniona. Dlatego uważam, że ta linia powinna pozostać w Gołąbkach.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problemFikander pisze:E tam, zawsze się jakieś miejsce do zrobienia kryterium ulicznego znajdzie - może jechać jak 187, postój w tej samej zatoczce...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ale nie aż tak długaFikander pisze:Zatoczka długą jest...R-11 Kleszczowa pisze:Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
w tej chwli 191 i 187 ledwo mieszczą się razem w zatoce.!! Nie widzę możliwości krańcowania tam kolejnej jakiej kolwiek linii. Poza tym 194 bardzo dobrze spełnia swoją rolę a jazda przez Niedźwiadek wcale nie jest uciążliwa dla mieszkańców Gołąbek.Fikander pisze:Zatoczka długą jest...R-11 Kleszczowa pisze:Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem