Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36835
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2006, 13:03

Jak to "nie twórzmy"? :shock: Przecież on już istnieje... :lol:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lut 2006, 13:04

Bastian pisze:Nie, nie, nie! Będzie stał na lewoskręcie z Warszawskiej w Warszawską? ( :lol: )? Bez sensu. Przystanek przy Czerwonej Drodze i styknie. I tak będą mieli bliżej, niż od Siłaczki. A dodatkowo obsłuży cmentarz! :wink:
Masz rację....Ale tu będzie dodatkowy przystanek przy skręcie z Orłów Piastowskich w Czerwoną Drogę przy szkole. Ale powrót jednak proponowałbym przez Warszawska i Rakuszanki.
Ludzie z torbami będą mieli bliżej, obsłuży takze cmentarz i nie będzie problemów przy skręcie z Warszawskiej w Warszawską ;)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 24 lut 2006, 13:06

Bastian pisze:Jak to "nie twórzmy"? :shock: Przecież on już istnieje... :lol:
Dobra: nie utrwalajmy autobusu-widma, tylko spróbujmy go "odwidmić" :lol:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2006, 14:31

Yy, co do 177 i wspominanego przeze mnie gdzie indziej pomysłu na częściowe zastąpienie tej linii przez 129, widziałem to (częściowo) tak

129 REGULSKA ... stary Ursus ... Wojciechowskiego Keniga Orłów Piastowskich Czerwona Droga Posag 7 Panien do Świerszcza, Globusowej i dalej po trasie. 194 ścięte do Niedźwiadka z kółkiem przez Orląt Lwowskich. Gołąbki swoją linię będą miały trochę rzadziej, ale za to nie będą zwiedzały całego Niedźwiadka, zrezygnuje się także z uciążliwego i ciasnego kryterium ulicznego na Gołych Bąkach. Linii do KM Gołąbki [zauważyliście, że kupa nazw zespołów przystankowych jest do zmiany od czasu powstania KolMazów? :P:P] nie widzę, tam jest ciasno, a nawet ciasno-ciasno i nie bardzo widzę, jakie kryterium uliczne by wchodziło w grę.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2715
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 24 lut 2006, 16:16

Ja bym dla Ursusa widział może coś takiego:
405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384

Czy któaś z tych propozycji się wam podoba?

P.S. I jak dla mnie Siłaczki wylatują z E5, Kolorowa z 405, Prażmowska&Żywiecka ->
I ew. Spisaka dla czerwonych ->

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2006, 16:18

Solaris U10 pisze:405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
Łączyć szczytowego pośpiecha ze stałym zwyklakiem, pełniącym sporo funkcji lokalnych?
Solaris U10 pisze:187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
SU10 na 187? Chełmski się ucieszy ;)

[edit] Aaa, już pojmuję, po obecnej trasie 191? Niee, nie podoba mi się raczej.
Solaris U10 pisze:177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384
177 nie zastąpi relacji Gołąbki->Ciepłownia Wola, którą obecnie pełni 194, a może pełnić 129.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 24 lut 2006, 16:52

Solaris U10 pisze:187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
Fikander pisze:SU10 na 187? Chełmski się ucieszy ;)

Przepraszam bardzo, linia 187 ma bardzo długą trasę, bardzo długi przelot, dobre obłożenie. I dla kilku moherów jadących na bazarek ma zmienić trasę, a w konsekwencji tabor? Ludzie :-? Proponuję puścić tam 517, babcie z całej Warszawy będą miały bezpośredni dowóz na bazarek :!: #-o ](*,)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36835
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2006, 17:55

Fikander pisze:Yy, co do 177 i wspominanego przeze mnie gdzie indziej pomysłu na częściowe zastąpienie tej linii przez 129, widziałem to (częściowo) tak

129 REGULSKA ... stary Ursus ... Wojciechowskiego Keniga Orłów Piastowskich Czerwona Droga Posag 7 Panien do Świerszcza, Globusowej i dalej po trasie. 194 ścięte do Niedźwiadka z kółkiem przez Orląt Lwowskich. Gołąbki swoją linię będą miały trochę rzadziej, ale za to nie będą zwiedzały całego Niedźwiadka, zrezygnuje się także z uciążliwego i ciasnego kryterium ulicznego na Gołych Bąkach. Linii do KM Gołąbki [zauważyliście, że kupa nazw zespołów przystankowych jest do zmiany od czasu powstania KolMazów? :P:P] nie widzę, tam jest ciasno, a nawet ciasno-ciasno i nie bardzo widzę, jakie kryterium uliczne by wchodziło w grę.
Z kolei ciachasz wtedy jedyną linię z Ciepłowni przez Globusową, Chrobrego i Ryżową na wprost, na Skorosze...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2006, 18:17

Bastian pisze:Z kolei ciachasz wtedy jedyną linię z Ciepłowni przez Globusową, Chrobrego i Ryżową na wprost, na Skorosze...
Czy ja powiedziałem, że to koniec koncepcji? :P Wyraźnie zaznaczyłem, że to jedynie jej cząstka ;) A ww. połączenie zamierzam wzmocnić bardziej, niż likwidować ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lut 2006, 18:56

Solaris U10 pisze:Ja bym dla Ursusa widział może coś takiego:
405 łączymy z 191, przekształcając w 5xx i puszczamy przez Boh. W-wy.
187 na Regulską i z zachaczeniem Bazarku(tzn.Cierlicka-Gierdziejewskiego-Warszawska)
177 przez Gołąbki, wtedy 194 mozemy skrócić do Niedźwiadka, ajeśli kiedyś zotałoby ucałodziennione 384 to łączymy 194 z 384

Czy któaś z tych propozycji się wam podoba?

P.S. I jak dla mnie Siłaczki wylatują z E5, Kolorowa z 405, Prażmowska&Żywiecka ->
I ew. Spisaka dla czerwonych ->
Pozwolę sobie skomentować ;)

1. Wielkie NIE. Te dwie linie spełniają zupełnie inne role.
2. Kolejne wielkie NIE. Totalnie nie wyobrażam sobie tej trasy 8-[
3. 177 podoba mi się w wersji Bastiana i mojej ;)

Tak wogóle to skracać 194 raczej nie ma gdzie, bo pętla na Niedźwiadku jest przepełniona. Dlatego uważam, że ta linia powinna pozostać w Gołąbkach.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2006, 18:58

E tam, zawsze się jakieś miejsce do zrobienia kryterium ulicznego znajdzie - może jechać jak 187, postój w tej samej zatoczce... ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lut 2006, 19:39

Fikander pisze:E tam, zawsze się jakieś miejsce do zrobienia kryterium ulicznego znajdzie - może jechać jak 187, postój w tej samej zatoczce... ;)
Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem ;)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2006, 19:44

R-11 Kleszczowa pisze:Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem ;)
Zatoczka długą jest... ;]
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lut 2006, 19:45

Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem ;)
Zatoczka długą jest... ;]
Ale nie aż tak długa :wink:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7760
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lut 2006, 2:26

Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Tam ma także przystanek przelotowy 191 i tu rodziłby się kolejny problem ;)
Zatoczka długą jest... ;]
w tej chwli 191 i 187 ledwo mieszczą się razem w zatoce.!! Nie widzę możliwości krańcowania tam kolejnej jakiej kolwiek linii. Poza tym 194 bardzo dobrze spełnia swoją rolę a jazda przez Niedźwiadek wcale nie jest uciążliwa dla mieszkańców Gołąbek.

ODPOWIEDZ