[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2008

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sie 2007, 15:05

1. Utrzymanie kursowania Borów Tucholskich.
1a). w obecnym kształcie
1b). ~1h później z Warszawy
1c). w sezonie codziennie, poza sezonem w (5) i (7)
1d). z grupą wagonową relacji Laskowice Pomorskie - Czersk - Kościerzyna - Kartuzy

2. Wyznaczenie sezonowych postojów dla pociągów pospiesznych na stacji Jastrzębna i p.o. Augustów Port

3. Wydzielenie Wisłoka z Kiev Expresa.
3a. Grupa wagonowa relacji Warszawa - Łupków w Wisłoku.

4. Grupa wagonowa do Kamienia Pomorskiego w którymś sezonowcu Świnoujściańskim.

5. Przywrócenie grupy wagonów Zamość - Rzeszów w rzeźni Przemyśl - Wrocław.

6. Wydłużenie sezonowej Soliny do Horyńca Zdroju, zmiana nazwy pociągu :P

7. W miejsce grupy Szczecin - Ełk w rzeźni Terespolskiej, pośpiech Warszawa - Białystok - Ełk - Giżycko. (ewentualnie jako grupa w Hańczy).

8. Soła w sezonie letniozimowym do Zwardonia.

9. Wagony do Wisły w Narwi i Skrzycznem wyłączać w Cz-D i trasować przez Zabrzeg.

10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2007, 15:19

1. Powrót "SZTYGARA" do Wrocławia via Częstochowa;

2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);

3. dzienne pośpieszne Lublin - Łódź;

4. sezonowy Kielce - Kołobrzeg zamiast przez Dębli, łączony na W-wa Wschodnia, może być razem z rzeźnią na Hel;

5a. Powrót połaczenia z Przemyślem (jak SOLINA w 2001);

5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:37

wydłużenia
- Soła,Reymont lub Widawa do Płocka
przetrasowania
- Szczecin-Jelenia przez Zebrzydową, Lwówek Śl.
- Karkonosze do Jeleniej przez Dzierżoniów albo Nowa Rudę
grupy
- Mazury do Grudziądza
- grupa "Wisłoka" do Zamościa przez Muninę, Hrebenne

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sie 2007, 15:41

jasiu pisze:- Soła,Reymont lub Widawa do Płocka
Dwa pierwsze nie, bo zanim objedziesz Łódź to dwieście lat minie.
jasiu pisze:- Szczecin-Jelenia przez Zebrzydową, Lwówek Śl.
a w życiu!
jasiu pisze:- grupa "Wisłoka" do Zamościa przez Muninę, Hrebenne
już lepiej przez Biłgoraj :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:41

Fikander pisze:10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.
Berlin-Gdynia :D

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2007, 15:43

jasiu pisze:Berlin-Gdynia :D
To mogłoby być niegłupie :-k

[ Dodano: 2007-08-22, 15:43 ]
Ale w sezonie lepiej przez Gdynię gdzieś na Mazury. ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:43

no i oczywiście skomunikowania - sezon Łódź-Kołobrzeg 30 minut wcześniej, wtedy z Kopernika na Kołobrzeg będzie 30, a nie 60 minut na przesiadkę

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sie 2007, 15:45

Busmann pisze:2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);
Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę? :P
Busmann pisze:5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:49

Fikander pisze:A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
albo wydłużenie "Pogórza" Kraków (odj. 8.53)-Zgorzelec do relacji Radom-Zgorzelec;P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2007, 15:49

Fikander pisze:Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę? :P
Zmienić trasę, czyli żeby powrócił na "stare śmieci". W zastępstwie można puścić grupę z Terespola łączoną w Poznaniu...
Fikander pisze:A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
Też by pasowało, ale skłaniałbym się ku "D" na trasie Warszawa (Radom) - Kraków.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:51

Busmann pisze:Też by pasowało, ale skłaniałbym się ku "D" na trasie Warszawa (Radom) - Kraków.
nawet nie tyle "D" co do Krakowa w 7/1, z Krakowa w 5/6. Ale po co komu pociąg zaczynający bieg w Warszawie o 3 rano?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2007, 15:55

Można też osobówkę z Radomia do Krakowa dać... Tj. przedłużyć relecję tej, co obecnie odjeżdża z Kielc o 6:09. :-k
jasiu pisze:Ale po co komu pociąg zaczynający bieg w Warszawie o 3 rano?
Wiesz, z radomia sporo osób mogłoby tym jeździć... WIGRY mają całkiem niezłe zapełnienie w R-miu. Koło 30 osób w poniedziałek jest w standardzie. W pozostałe dni conajmniej kilkanaście.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 15:59

dlatego taki pociąg powinien startować z Radomia. Wydłużenie osobówki z Kielc nie wyjdzie - 1. osobówki na Radom-SK to domena KaMusiów (no chyba ze na odc. Radom-SK będzie pospieszny ;) ). 2 - inne finansowanie, bo będzie już międzywojewódzki

[ Dodano: 2007-08-22, 16:00 ]
A gdyby to zrobić jako TLK? Nida zamiast jechać do Krakowa, kończyłaby w Radomiu, a potem startowała rano jako TLK ;P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2007, 16:04

jasiu pisze:A gdyby to zrobić jako TLK?
Odpada. Już lepiej jako kombinowany osobowo-pośpieszny ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 22 sie 2007, 16:05

Dobra, zejdźmy na ziemię. Dla 30 osób to wystarczy osobowy Skarżysko-Kraków i skomunikowany z nim KaMuś Radom-SK ;)

ODPOWIEDZ