[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2008
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
1. Utrzymanie kursowania Borów Tucholskich.
1a). w obecnym kształcie
1b). ~1h później z Warszawy
1c). w sezonie codziennie, poza sezonem w (5) i (7)
1d). z grupą wagonową relacji Laskowice Pomorskie - Czersk - Kościerzyna - Kartuzy
2. Wyznaczenie sezonowych postojów dla pociągów pospiesznych na stacji Jastrzębna i p.o. Augustów Port
3. Wydzielenie Wisłoka z Kiev Expresa.
3a. Grupa wagonowa relacji Warszawa - Łupków w Wisłoku.
4. Grupa wagonowa do Kamienia Pomorskiego w którymś sezonowcu Świnoujściańskim.
5. Przywrócenie grupy wagonów Zamość - Rzeszów w rzeźni Przemyśl - Wrocław.
6. Wydłużenie sezonowej Soliny do Horyńca Zdroju, zmiana nazwy pociągu
7. W miejsce grupy Szczecin - Ełk w rzeźni Terespolskiej, pośpiech Warszawa - Białystok - Ełk - Giżycko. (ewentualnie jako grupa w Hańczy).
8. Soła w sezonie letniozimowym do Zwardonia.
9. Wagony do Wisły w Narwi i Skrzycznem wyłączać w Cz-D i trasować przez Zabrzeg.
10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.
1a). w obecnym kształcie
1b). ~1h później z Warszawy
1c). w sezonie codziennie, poza sezonem w (5) i (7)
1d). z grupą wagonową relacji Laskowice Pomorskie - Czersk - Kościerzyna - Kartuzy
2. Wyznaczenie sezonowych postojów dla pociągów pospiesznych na stacji Jastrzębna i p.o. Augustów Port
3. Wydzielenie Wisłoka z Kiev Expresa.
3a. Grupa wagonowa relacji Warszawa - Łupków w Wisłoku.
4. Grupa wagonowa do Kamienia Pomorskiego w którymś sezonowcu Świnoujściańskim.
5. Przywrócenie grupy wagonów Zamość - Rzeszów w rzeźni Przemyśl - Wrocław.
6. Wydłużenie sezonowej Soliny do Horyńca Zdroju, zmiana nazwy pociągu
7. W miejsce grupy Szczecin - Ełk w rzeźni Terespolskiej, pośpiech Warszawa - Białystok - Ełk - Giżycko. (ewentualnie jako grupa w Hańczy).
8. Soła w sezonie letniozimowym do Zwardonia.
9. Wagony do Wisły w Narwi i Skrzycznem wyłączać w Cz-D i trasować przez Zabrzeg.
10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
1. Powrót "SZTYGARA" do Wrocławia via Częstochowa;
2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);
3. dzienne pośpieszne Lublin - Łódź;
4. sezonowy Kielce - Kołobrzeg zamiast przez Dębli, łączony na W-wa Wschodnia, może być razem z rzeźnią na Hel;
5a. Powrót połaczenia z Przemyślem (jak SOLINA w 2001);
5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);
3. dzienne pośpieszne Lublin - Łódź;
4. sezonowy Kielce - Kołobrzeg zamiast przez Dębli, łączony na W-wa Wschodnia, może być razem z rzeźnią na Hel;
5a. Powrót połaczenia z Przemyślem (jak SOLINA w 2001);
5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dwa pierwsze nie, bo zanim objedziesz Łódź to dwieście lat minie.jasiu pisze:- Soła,Reymont lub Widawa do Płocka
a w życiu!jasiu pisze:- Szczecin-Jelenia przez Zebrzydową, Lwówek Śl.
już lepiej przez Biłgorajjasiu pisze:- grupa "Wisłoka" do Zamościa przez Muninę, Hrebenne
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę?Busmann pisze:2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);
A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.Busmann pisze:5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Zmienić trasę, czyli żeby powrócił na "stare śmieci". W zastępstwie można puścić grupę z Terespola łączoną w Poznaniu...Fikander pisze:Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę?
Też by pasowało, ale skłaniałbym się ku "D" na trasie Warszawa (Radom) - Kraków.Fikander pisze:A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Można też osobówkę z Radomia do Krakowa dać... Tj. przedłużyć relecję tej, co obecnie odjeżdża z Kielc o 6:09.
Wiesz, z radomia sporo osób mogłoby tym jeździć... WIGRY mają całkiem niezłe zapełnienie w R-miu. Koło 30 osób w poniedziałek jest w standardzie. W pozostałe dni conajmniej kilkanaście.jasiu pisze:Ale po co komu pociąg zaczynający bieg w Warszawie o 3 rano?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
dlatego taki pociąg powinien startować z Radomia. Wydłużenie osobówki z Kielc nie wyjdzie - 1. osobówki na Radom-SK to domena KaMusiów (no chyba ze na odc. Radom-SK będzie pospieszny ). 2 - inne finansowanie, bo będzie już międzywojewódzki
[ Dodano: 2007-08-22, 16:00 ]
A gdyby to zrobić jako TLK? Nida zamiast jechać do Krakowa, kończyłaby w Radomiu, a potem startowała rano jako TLK
[ Dodano: 2007-08-22, 16:00 ]
A gdyby to zrobić jako TLK? Nida zamiast jechać do Krakowa, kończyłaby w Radomiu, a potem startowała rano jako TLK