Strona 5 z 32

: 22 sie 2007, 15:05
autor: fik
1. Utrzymanie kursowania Borów Tucholskich.
1a). w obecnym kształcie
1b). ~1h później z Warszawy
1c). w sezonie codziennie, poza sezonem w (5) i (7)
1d). z grupą wagonową relacji Laskowice Pomorskie - Czersk - Kościerzyna - Kartuzy

2. Wyznaczenie sezonowych postojów dla pociągów pospiesznych na stacji Jastrzębna i p.o. Augustów Port

3. Wydzielenie Wisłoka z Kiev Expresa.
3a. Grupa wagonowa relacji Warszawa - Łupków w Wisłoku.

4. Grupa wagonowa do Kamienia Pomorskiego w którymś sezonowcu Świnoujściańskim.

5. Przywrócenie grupy wagonów Zamość - Rzeszów w rzeźni Przemyśl - Wrocław.

6. Wydłużenie sezonowej Soliny do Horyńca Zdroju, zmiana nazwy pociągu :P

7. W miejsce grupy Szczecin - Ełk w rzeźni Terespolskiej, pośpiech Warszawa - Białystok - Ełk - Giżycko. (ewentualnie jako grupa w Hańczy).

8. Soła w sezonie letniozimowym do Zwardonia.

9. Wagony do Wisły w Narwi i Skrzycznem wyłączać w Cz-D i trasować przez Zabrzeg.

10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.

: 22 sie 2007, 15:19
autor: Wolfchen
1. Powrót "SZTYGARA" do Wrocławia via Częstochowa;

2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);

3. dzienne pośpieszne Lublin - Łódź;

4. sezonowy Kielce - Kołobrzeg zamiast przez Dębli, łączony na W-wa Wschodnia, może być razem z rzeźnią na Hel;

5a. Powrót połaczenia z Przemyślem (jak SOLINA w 2001);

5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).

: 22 sie 2007, 15:37
autor: jasiu
wydłużenia
- Soła,Reymont lub Widawa do Płocka
przetrasowania
- Szczecin-Jelenia przez Zebrzydową, Lwówek Śl.
- Karkonosze do Jeleniej przez Dzierżoniów albo Nowa Rudę
grupy
- Mazury do Grudziądza
- grupa "Wisłoka" do Zamościa przez Muninę, Hrebenne

: 22 sie 2007, 15:41
autor: fik
jasiu pisze:- Soła,Reymont lub Widawa do Płocka
Dwa pierwsze nie, bo zanim objedziesz Łódź to dwieście lat minie.
jasiu pisze:- Szczecin-Jelenia przez Zebrzydową, Lwówek Śl.
a w życiu!
jasiu pisze:- grupa "Wisłoka" do Zamościa przez Muninę, Hrebenne
już lepiej przez Biłgoraj :P

: 22 sie 2007, 15:41
autor: jasiu
Fikander pisze:10. Tur jako pospieszny/przyspieszony osobowy w starej relacji Gorzów - Gdynia.
Berlin-Gdynia :D

: 22 sie 2007, 15:43
autor: Wolfchen
jasiu pisze:Berlin-Gdynia :D
To mogłoby być niegłupie :-k

[ Dodano: 2007-08-22, 15:43 ]
Ale w sezonie lepiej przez Gdynię gdzieś na Mazury. ;)

: 22 sie 2007, 15:43
autor: jasiu
no i oczywiście skomunikowania - sezon Łódź-Kołobrzeg 30 minut wcześniej, wtedy z Kopernika na Kołobrzeg będzie 30, a nie 60 minut na przesiadkę

: 22 sie 2007, 15:45
autor: fik
Busmann pisze:2. rzeźnia Lublin - Szczecin/Świnoujście via Radom, Łódź (może być sezonowo);
Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę? :P
Busmann pisze:5b. Połączenie Radom - Kraków (odjazd z Radomia około 5 rano).
A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.

: 22 sie 2007, 15:49
autor: jasiu
Fikander pisze:A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
albo wydłużenie "Pogórza" Kraków (odj. 8.53)-Zgorzelec do relacji Radom-Zgorzelec;P

: 22 sie 2007, 15:49
autor: Wolfchen
Fikander pisze:Ale chcesz zlikwidować już istniejący pociąg, czy tylko zmienić mu trasę? :P
Zmienić trasę, czyli żeby powrócił na "stare śmieci". W zastępstwie można puścić grupę z Terespola łączoną w Poznaniu...
Fikander pisze:A na to widzę jeden sposób - Wigry i Pogoria całorocznie w (5) i (7) w relacjach do Olsztyna i Białegostoku.
Też by pasowało, ale skłaniałbym się ku "D" na trasie Warszawa (Radom) - Kraków.

: 22 sie 2007, 15:51
autor: jasiu
Busmann pisze:Też by pasowało, ale skłaniałbym się ku "D" na trasie Warszawa (Radom) - Kraków.
nawet nie tyle "D" co do Krakowa w 7/1, z Krakowa w 5/6. Ale po co komu pociąg zaczynający bieg w Warszawie o 3 rano?

: 22 sie 2007, 15:55
autor: Wolfchen
Można też osobówkę z Radomia do Krakowa dać... Tj. przedłużyć relecję tej, co obecnie odjeżdża z Kielc o 6:09. :-k
jasiu pisze:Ale po co komu pociąg zaczynający bieg w Warszawie o 3 rano?
Wiesz, z radomia sporo osób mogłoby tym jeździć... WIGRY mają całkiem niezłe zapełnienie w R-miu. Koło 30 osób w poniedziałek jest w standardzie. W pozostałe dni conajmniej kilkanaście.

: 22 sie 2007, 15:59
autor: jasiu
dlatego taki pociąg powinien startować z Radomia. Wydłużenie osobówki z Kielc nie wyjdzie - 1. osobówki na Radom-SK to domena KaMusiów (no chyba ze na odc. Radom-SK będzie pospieszny ;) ). 2 - inne finansowanie, bo będzie już międzywojewódzki

[ Dodano: 2007-08-22, 16:00 ]
A gdyby to zrobić jako TLK? Nida zamiast jechać do Krakowa, kończyłaby w Radomiu, a potem startowała rano jako TLK ;P

: 22 sie 2007, 16:04
autor: Wolfchen
jasiu pisze:A gdyby to zrobić jako TLK?
Odpada. Już lepiej jako kombinowany osobowo-pośpieszny ;)

: 22 sie 2007, 16:05
autor: jasiu
Dobra, zejdźmy na ziemię. Dla 30 osób to wystarczy osobowy Skarżysko-Kraków i skomunikowany z nim KaMuś Radom-SK ;)