Będą przeklinać jeśli zabiorą im np. 509 w imię faktu, że na Pragę jest tramwaj.
pdf z posta glona pisze:Na podstawie analizy przebiegu wszystkich linii autobusowych obsługujących obszar
Tarchomina zaproponowano likwidację 8 linii autobusowych (linii nr: 101, 144, 508, 509,
510, 511, 518 i E-4)
Czyli 503 tez ma niepewna przyszlosc
W zamian analiza przewiduje wyciagniecie 16 do Winnicy.
bardzo fajne
Nie jest to dokument pierwszej swiezosci, wiec moze juz ktos to zauwazyl.
Polecam analize przeprowadzona dla odcinka petla Zeran - Starzyniak.
Ze szczegolnym uwzglednieniem solucji (str. 114-115):
(...)waznym wnioskiem jest zmiana
przebiegu linii tramwajowej nr 18 na trasę: Starzyńskiego, Odrowąza, Budowlana,
Rembielińska, do pętli Annopol lub Zerań Wschodni), pozostawiając jednoczesnie
dotychczasowych przebieg linii nr 16 i 21.
Rozwiązanie takie:
- umozliwi ograniczenie nieefektywnego wykorzystywania taboru na odcinku od Ronda
Starzyńskiego do pętli Zerań,
- poprawi skomunikowanie Bródna z centrum Warszawy, jako uzupełnienie linii nr 1 i2,
- zwiększy efektywność wykorzystywania linii nr 18 i 16,
- docelowo umoŜliwi przedłuŜenie linii 16 i 21 do Winnicy i zaprzestanie
wykorzystywania pętli Zerań do biezącej obsługi ruchu tramwajów.
Zmiana przebiegu linii nr 18 powinna być równoznaczna ze:
- zmniejszeniem częstotliwości kursowania tramwajów tej linii: co 20 minut
- zwiększeniem częstotliwości kursowania tramwajów linii 21: co 10 minut.
Czestotliwosc co 20min na pewno zwiekszylaby jakze niska efektywnosc wykorzystywania taboru na linii 18. Szczegolnie na Sluzewcu
Nie wiem czy wnioski i rozwiazania to autorskie dzielo Faber Maunsell, czy Transeko, na ktore sie akurat w tym wypadku powolywali (tekst nie wyjasnia czyj to wklad), tak czy inaczej pytanko:
Czy na podstawie innych analiz w tym dokumencie (podcieradle?), wymodzili podobnie 'genialne' rozwiazania?
Aha. Pisane to bylo najwyrazniej jeszcze przed powrotem 4ki.
Uklon dla Brodna bardzo chwalebny :F, ale przyda sie wziac pod uwage ktoredy teraz rano jezdzi 4 na Mokotowie.
I jaka linie, jezdzaca z jaka czestotliwoscia, tam wspomaga
PS: Jestem daleki od kwestionowania ich profesjonalizmu (w koncu te pare $ za to wyciagneli)